vitaminepillen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

vitaminepillen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 15:20

Ik lees hier heel veel topics over mensen die steeds moe zijn.
Zelf heb ik hier de laatste tijd ook veel last van. Waarschijnlijk doordat het nu herfst wordt ,want ik ben elke lente en herfst zo moe... Maar het is natuurlijk wel vervelend om me steeds zo slap en moe te voelen.

Daarom vroeg ik me af of jullie deze tijd van het jaar extra vitaminepillen of zoiets slikken en helpt dit echt?

Jurjen

Re: vitaminepillen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:34

Ik slik wel van die gekke gele vitamine C pillen. En met een flinke dosis fruit erbij helpt dit mij wel om de winter door te komen Clown Ik merk meestal zelf wel dat ik veel minder puf heb in de winter.

Voor mij helpt 't echt ja

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:35

ik slik geen vitamine pillen, ik eet genoeg fruit (2 stuks op een dag), en genoeg groente.
zelf merk ik ook niet dat als ik ze wel slik(tijdje gedaan) dat het bji mij geen verschil maakt dan dat ik ze niet slik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:37

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar merkte geen verschil. Bij mij is het meestal kwestie van m'n leefritme weer wat aanpassen aan het nieuwe seizoen en bv zorgen dat ik op tijd naar binnen ga of warmere kleren aantrek 's avonds zodat ik niet te vaak tot op m'n botten koud word, want dat vréét energie.

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:37

Ik slik van die roze, me huid wordt er mooier van (is echt zo) en ze zijn lekker Tong uitsteken Ik ben nooit moe in de herfst/winter/lenten ofzo dus `k weet niet of het daar tegen helpt, als je vitaminen wilt binnen krijgen kan je ook gewoon veel fruit eten, das in verhouding veel goedkoper Knipoog maar ik vind de meeste fruit neit zo lekker..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:39

Ik slik omniumbionta zijn zwangerschapsvitaminen maar deze zijn veel vollediger.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:41

Wij krijgen al jaren een goede multi, b.v. Pool Plus, Orthica, Plantina o.i.d. Dat merk je echt wel als je zulken neemt.
samen met Vit. C 1000 mg. helpt ons dat de winter door; zelfs in het fruit en de groenten van tegenwoordig zitten bijna geen vitaminen meer door de te snelle groei, onrijpe pluk en het bewaren en koelen.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:59

Ik ben er ook maar weer mee begonnen. Punt is dat ik het vaak vergeet. Ik merk wel verschil als ik ze echt elke dag neem (zodra de R in de maand zit). Ik heb de bruistabletten van Supradyn.