Zwanger, wanneer begon je te groeien?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marius

Zwanger, wanneer begon je te groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 11:12

Hierbij mijn vraag:

Vanaf wanneer begon jullie buikje te groeien (te bollen) bij de zwangerschap?

Ikzelf ben nu 13 weken zwanger en mijn spijkbroeken passen niet echt meer, ik kan de helft niet meer aan..
Verder weet ik niet of hier een ander topic voor is dus vandaar dat ik hem hier maar plaats..

Brainless

Re: Zwanger, wanneer begon je te groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:16

Ik heb tot 6 maanden mijn eigen kleren aan (somige echt strakke broeken zaten vanaf 4 maanden niet meer prettig).
Daarna ging het heel hard.

edit: mss belangrijk, is was toen 60 kilo (en 1,72m).

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:25

ik had na 9 weken al zwangerschaps kleding aan
ik werd in eens heel snel dik echt leek wel 6 maanden zwanger
toen dachten ze dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was gelukkig bleek na onderzoeken dit niet zo te zijn en was mijn buik gewoon erg groot
ben wel blij dat meteen na de keizersnede alles weer weg was Nagelbijten / Gniffelen

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:06

het grote a.s. mama topic Knipoog

Na 5 maanden kan ik geen gewone broeken meer aan

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:08

ik heb tot week 33 mijn spijkerbroeken gepast, maar ik droeg dan ook heupbroeken waar mijn buik boven zat.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:13

Ik kon bij de eerste tot een week of 17 mijn eigen kleding nog wel aan, maar ben al snel overgegaan op een stoere postitie jeans, omdat deze gewoon veel prettiger zat. M'n schoonzus droeg haar broek gewoon onder de buik en met een elastiek om het knoopsgat voor de extra ruimte Haha!
Bij m'n 2e zwangerschap had ik eerder wat wijdere broeken aan, toen groeide het buikje een stuk sneller, achteraf ook niet gek met een 8,5 pond baby die erin zat Bloos

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:26

Ik heb nog 1 oude spijkerbroek die ik pas, maar die was voor mijn zwangerschap eigenlijk te ruim. Mijn goed passende spijkerbroeken kon ik tot ongeveer 20 weken aan. Daarna is het hard gegaan met mijn buik (en het gewicht). Ik weeg nu zo'n 12 kilo meer als voor de zwangerschap (met ruim 28 weken).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:06

Ik moest met 9 weken zwangerschapskleren aan en werd ook echt heel erg dik tijdens de zwangerschap. Tot 6 weken was er niets te zien en daarna groeide het gelijk ook kolossaal. Met geen mogelijkheid had ik het tot 12 weken stil kunnen houden Bloos In de boeken staat dat dat je baarmoeder nog niet kan zijn, nou geloof me, dat kan dus wel. Clown

Hier was ik tien weken, hoe had ik ooit moeten zeggen dat ik NIET zwanger was Clown
Afbeelding

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:09

Mijn mams kende iemand die toen ze hoogzwanger was, lees nog 4 weken, die kon nog gewoon haar wedstrijdjasje dicht aan, en reed ook nog wedstrijden Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:10

Ik ga morgen voor een eerste zwangerschapsbroek kijken en ik ben vrijdag 9 weken.
Vooral bij het dichtritsen merk ik weerstand en die knoop port aardig in mijn buik Clown

Vooral nu ik last heb van obstipatie zo nu en dan staat mijn buik op springen waar ik voorheen nooit last van had...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:10

Pas bij 5 maand begon je het een beetje te zien, kon tot het einde mijn spijkerbroeken gewoon aan en heb t/m 7e maand paardgereden.
In totaal was ik maar 3,5 kilo aangekomen.. Alleen maar baby dus Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:13

Vanaf de 4e maand kan je het gaan zien zegt men,bij de 2e kan je het eerder zien.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:14

marleen_usar schreef:
Vanaf de 4e maand kan je het gaan zien zegt men,bij de 2e kan je het eerder zien.

...maar dit is dus voor iedereen verschillend zoals je hier inmiddels wel gelezen hebt Lachen
Ik hoor verhalen van mensen die bevallen zonder amper een buik te hebben gehad of die na 5 weken al een buik krijgen Clown

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:18

Bij mij was het ook al snel te zien (met 17 weken kreeg ik zelfs van heel veel mensen die ik via-via-via ken felicitaties met mijn zwangerschap, zonder dat ze eerst vroegen of het ook zo was, het was namelijk best wel overduidelijk Knipoog ). Mijn buik zat echter meteen vrij hoog, en mijn broeken zijn allemaal vrij laag. Goede combi dus Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:21

Ik ben na mijn -23 kilo van maat 48 naar maat 44 gegaan... ik vind het denk ik vreselijk als ik morgen een 46 moet halen Nagelbijten / Gniffelen
Het wordt ook mijn eerste broek, best raar denk ik om zoiets te kopen Clown

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:25

Mensen die ik elke dag zag wisten bij mijn tweede pas dat ik zwanger was, toen ik al 24 weken ver was. En dat was ook alleen maar omdat ik het vertelde Clown

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:10

Zo...bij 11 weken had ik mijn eerste zwangerschapsbroek in de kast liggen!
Ik was maar 52 kilo en heb een kleine buik.Met als gevolg dat eht gebied boven mijn schaambeen al erg snel dik was,en zelfs heupbroeken niet meer pasten.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:18

vanaf een week of 10 ging je het bij mij goed zien..tot een week of 16 kon ik nog 1 normale heupspijkerbroek aan maar dat was het dan ook...nu week 35 en 22 kilo zwaarder dus lang leve de positiemode...