Heb ik weer.., (gekneusde voet)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nOekiiej

Heb ik weer.., (gekneusde voet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 10:21

Ja, ja het is me weer gelukt hoor...,
Vanochtend ik nam een bocht en ik gleed uit. Kwam ik vast te zitten tussen de stang gewoon van fiets en tussen de stand van de trapper, daar 1 a 2 minuten gelegen, verrekte van de pijn xD en toen kwamen er eindelijk 2 auto's aan die uitgestapt me proberen eruit te halen heeft 1 van die 2 mensen mijn moeder gebeld Lachen , daarna probeerde ze mijn trapper los te schroeven maar dat lukte niet, ondertussen stonden er al zo'n 10 mensen xD nouja uiteindelijk met iemand trekken aan mijn fiets en de ander aan mijn trapper dat ik loskwam, godzijdank. Toen in de auto van m'n moeder geladen naar t ziekenhuis, gelukkig maar iets van 5min hoeven wachten Tong uitsteken toen hebben ze gekeken enzo, en nu is het zwaargekneusd en heb ik zo'n sexyverband om xD wat 4 dagen moet blijven zitten.

Heeft iemand ook ooit gekneusde voet gehad? en hoelang kan je dan niet sporten!? Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 09-10-08 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

marlies85

Re: Heb ik weer..,

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:46

IK heb een gekneusde voet gehad.Mijn nieuwe paardje ging er op staan.Heb een een dag of 5 een drukverband erom gehad.Na 2 weken had ik nergens last van.Maar een maand later hielp ik m'n enkel de vernieling in Huilen van het lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:44

Oh, dat is pech zeg!
Ik heb heel vaak mijn voet gekneust (ben een echte kneus Tong uitsteken)
Meestal kon ik na twee weken wel weer sporten.

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:24

okee gelukkig Tong uitsteken

Zonnebloem

Re: Heb ik weer.., (gekneusde voet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:50

ik heb een paar keer mijn enkel genkeusd, (gewoon dom verzwikken en daar deus kneuzing aan overhouden.) Clown
Duurde meestal week of 3 dan kon ik alles wel weer.
1x mijn voet zelf gekneusd, sprong paard bovenop, heb daar ongeveer 5 dagen echt last van gehad, maar het stomme is dat ik nu na bijna 10 jaar op die plek nog steeds een rode vlek heb zitten die paard word bij kouder weer. Verward
Succes

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:08

Ik heb inmiddels al een keer of 10 mijn voet gekneusd, ga met onhandige paarden om denk ik Tong uitsteken
Goed koelen, evt. Arnica zalf smeren en rust houden. Kon meestal na een paar dagen weer aan de gang Lachen

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:59

Ik heb vorig jaar m'n voet gekneusd gehad na het zwikken ervan. Nu helaas nog steeds last van, maar bij jou komt het door wat van buitenaf dus zal het niet zo lang duren Tong uitsteken
Succes!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:01

Toen ik mijn enkel zwaar gekneusd had heb ik 8 week in de tape gezeten.. En nog een jaar echt last van gehad.. Was toen 12 geloof ik.. (gevallen met skeleren) Wist niet dat ik zo hard kon gillen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:09

enkelletsel kan enorm pijnlijk zijn hoor Knipoog
Ik heb als 22 jarige in april van dit jaar ook nog wat traantjes laten rollen toen m'n enkel de vernielig in was gegaan