RAW food recepten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

RAW food recepten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 19:43

Hi Ik ben op zoek naar Raw food recepten en andere goede recepten voor de blender Vingers aflikken

Alet74

Re: RAW food recepten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:50

Je gaat toch niet dat dieet volgen hoop ik? Zijn op internet geen recepten te vinden? Bijvoorbeeld via google?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 19:59

ik heb gehoord dat t heel gezond is maar ik ga het niet helemaal volgen maar dacht aan 1 zo´n groenteshake ofzo per dag. Heb gehoord dat vooral dat jonge kokosmelk gemixt met groenteshake erg gezond is

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:03

oh, gelukkig. Ik heb nl. net gelezen in een boek van Ivan Wolffers dat het niet zo'n heel erg gezond dieet is! Wel aspecten ervan, maar wat ik me kan herinneren (kan nooit zo goed dingen reproduceren uit de dingen die ik lees), is dat je veel voedingsstoffen gaat missen. Maar een groentenshake per dag is vast erg gezond!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 20:10

ja heb ik ook gelezen. Veel mensen die alleen raw food eten komen bepaalde vitamines zoals B16 (`? was t volgens mij ) te kort. Maar er zitten ook weer veel goede antiocidanten en extra vitamines die je normaal kwijtraakt door te koken in... daarom wil ik het gaan combineren..maar goede recepten zijn moeilijk te vinden