Wat vinden jullie van het sonja bakker dieet en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Groetjes!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
secricible schreef:het is absoluut een crashdieet, je krijgt veel te weinig calorieen binnen, waardoor je lichaam in de spaarstand klimt. 1 kilo per week afvallen is niet gezond.
Ook is het simpelweg onmogelijk 1 dieet voor te schrijven wat voor iederee nwerkt en waar iedereen zogezegd 1 kilo per week van afvalt. Ik heb een collega, die krijgt een heel sonja bakker dieet niet op, terwijl een andere collega van mij zich de hele dag slecht voelt omdat ze te weinig eet.
Als je echt af wil vallen moet je gewoon kijken voor een persoonlijk dieet, en niet zo'n crashdieet volgen in mijn ogen.
Lotje02 schreef:Volgens mij zijn hier al veel topics over geweest.
Mijn moeder heeft het vorig jaar gevolgd en ik heb gewoon met haar meegegeten. Op zich wel lekkere dingen en veel variatie. Mijn moeder is toen flink afgevallen, maar nu is ze alles ook weer bijgekomen. En dat hoor ik van heel veel mensen. Volgens mij is het dus gewoon een crashdieet.
Kieffer schreef:Mede dankzij Sonja heb ik mijn leef- en eetpatroon gewijzigd. Dat het een crashdieet is vind ik een vreemde opmerking, je mag zat eten!
russel schreef:Dat aankomen is je eigen verantwoording, het afvallen daar helpt ze je mee.
Somebody_ schreef:Ik ben met Sonja Bakker 20 kilo afgevallen en ondanks dat mijn eetpatroon op dit moment gewoon even rot is, blijft het er prima af. Ik ben dus wel 'fan'.