Ervaringen gevraagt bot verwijderen op de hak/hiel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Ervaringen gevraagt bot verwijderen op de hak/hiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:48

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek en foto's van mijn hakken.
Ik heb op beide hakken uitstekend bot wat heel erg pijnlijk is.
Zo pijnlijk dat ik nu geen normale schoenen meer aan kan. Ik loop of op slippers (ja ook met dit weer) of op mijn uggs waar ik wel goed op kan lopen.

Nu gaan ze eerst kijken of aangepaste schoenen iets is. Maar aangezien ik erg modebewust ben etc ben ik niet van plan om op idiote schoenen te gaan lopen Bloos
Opertatie was de andere mogelijkheid. Dan ben ik er van af.
Nu is de operatie alleen een lastige ingreep, voet moet in het gips en kan minimaal 2 weken niet lopen, en dus ook niet werken. Grote kans dat het nog wat langer duurd. De arts zei dat ik ook moest rekenen op fisio omdat ik door het lange niet lopen mijn kracht in mijn spieren opnieuw zou moeten opbouwen.

Wie heeft er ervaring mee, ben je er blij mee? heb je er spijt van?

Erger kan het bij mij momenteel niet worden, of het blijft even pijnlijk of het word beter.
Het niet kunnen werken en lopen is voor mij alleen een groot probleem.

ervaringen gezocht Haha!

__Nathalie__

Re: Ervaringen gevraagt bot verwijderen op de hak/hiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:57

niemand?

sundancer87

Re: Ervaringen gevraagt bot verwijderen op de hak/hiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:55

Een vriend van mij heeft dit laatst ook laten doen. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het hetzelfde is. Tot nu toe gaat het goed. Het is volgens hem met een soort van bijtel, der af gehaald. Nu loopt ie weer gewoon.
De operatie is verder goed verlopen. Hij had nog iets aan zijn voet maar hij heeft dus in totaal 6 weken in het gips gezeten.
Succes verder!