ze laten me nog niet met rust!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

ze laten me nog niet met rust!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 15:41

Ik heb (zoals ze dat hier noemen) zoet bloed, met andere woorden, muggen willen je Whoosh!
maar het is bij mij zó erg dat ze me letterlijk aanvallen.. ik ging op kamp liggen en nog geen twéé seconden later pest dat kr*eng me alweer, als ze me nou laten slapen mogen ze best sabbelen, maar ik knip het licht uit en ze zitten bij me.

even ter informatie, ik heb een hor, helemaal speciaal op maat gemaakt, geen kiertje te zien.
Ik slaap tussen twéé muggenstekkers, 1 boven me hoofd 1 naast me in de stekkerdoos (met zo'n piepje)
ik smeer me in met muggenmelk, een roller, of iets anders. met én zonder deet.
en ik ben gek op knoflook Vork

ik heb nu ALLES maar dan ook echt ALLES geprobeerd (ook vitamine B en alles op voedsel gebied) maar niets lijkt te werken, ik zit onder de littekens van het krabben en terwijl iedereen lekker weer kan slapen word ik nog steeds lek gestoken Scheve mond

waarom zijn ze zo ongeduldig als ze mij "ruiken", hoe komen ze binnen als alles afgesloten is?
en nog beter, wat kan ik eraan doen?

Sani

Re: ze laten me nog niet met rust!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:47

Op vakantie ben ik lek geprikt waar ik bij zat. Clown

Kan dat bij jou ook niet het geval zijn?
Dat ze je dus overdag al prikken?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:55

Wellicht is een klamboe boven je bed een oplossing?
Verder kan je denk ik niet veel meer doen als je al zoveel geprobeert hebt.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat sommige mensen gewoon meer
muggen aantrekken. Mijn buurmeisje heeft hier ook zo'n last van en wordt ook áltijd lek gestoken.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:00

Wat bij mij helpt (en ik word ook altijd lek gestoken.....*zucht*) is een ventilator. Die krengen kunnen niet tegen de "wind" invliegen dus helpt super.

Je moet alleen wel wennen aan het lawaai maar geen muggen meer....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:24

Mas schreef:
Wellicht is een klamboe boven je bed een oplossing?
Verder kan je denk ik niet veel meer doen als je al zoveel geprobeert hebt.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat sommige mensen gewoon meer
muggen aantrekken. Mijn buurmeisje heeft hier ook zo'n last van en wordt ook áltijd lek gestoken.

hebben we geprobeerd, maar dit ligt aan mij, ik krijg het hier benauwd van (claustrofobie) en heb het gevoel dat ik vastzit, maar ik heb soms serieus op me benen muggenmelk, en me bovenlijf ingesmeerd met spul met deet ROFL en nog willen ze me hebben Huilen van het lachen

Levita schreef:
Wat bij mij helpt (en ik word ook altijd lek gestoken.....*zucht*) is een ventilator. Die krengen kunnen niet tegen de "wind" invliegen dus helpt super.

Je moet alleen wel wennen aan het lawaai maar geen muggen meer....

het werkt idd, maar ik mag al in de zomer geen ventilator bij me bed aan, hier heb ik namelijk al eens een stijve nek van opgelopen, me moeder vind slapen met wind op je lijf te gevaarlijk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:26

Ik heb er thuis ook nog steeds last van. Er zitten hier 2 muggen in huis die ik serieus niet te pakken krijg. Ik speel al een week kat en muis met die dingen, maar tot nu toe winnen zij nog steeds Clown

Ondertussen negeer ik ze maar een beetje. s'Nachts hoor ik ze soms wel zoemen, maar over het algemeen heb ik nieteens meer last van ze. Misschien ben ik ondertussen wel immuum geworden oid Huilen van het lachen
Hopelijk gaat het snel een paar nachten flink vriezen, dan zijn we ook weer van ze af.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:27

Cayenne schreef:
Ik heb er thuis ook nog steeds last van. Er zitten hier 2 muggen in huis die ik serieus niet te pakken krijg. Ik speel al een week kat en muis met die dingen, maar tot nu toe winnen zij nog steeds Clown

Ondertussen negeer ik ze maar een beetje. s'Nachts hoor ik ze soms wel zoemen, maar over het algemeen heb ik nieteens meer last van ze. Misschien ben ik ondertussen wel immuum geworden oid Huilen van het lachen
Hopelijk gaat het snel een paar nachten flink vriezen, dan zijn we ook weer van ze af.

ik loop idd ook vaak nachten met ze te stoeien, maar ik kan het niet negeren want ze kruipen gewoon écht me oor in Wow!

ik heb vaak zat gehad dat ik half 5 nog niet sliep en 5 uur weer opmoest pffff. ik heb ook een giga hekel aan de zomer.

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:28

Ik ga dit even volgen ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jij en ook al precies hetzelfde geprobeert. Ik word er helemaal gek van, kan me geen dag meer voorstellen zonder muggenbulten en jeuk..