Opnieuw beginnen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Opnieuw beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 08:12

Half juni ben ik van mijn paard gestuiterd tegen een stenen wandje aan met als gevolg mijn bovenbeengebroken. Dar ben ik toen geijk aan geopereerd en het leek allemaal redelijk god tegaan behalve dat de plaat door een misstap wat krom was gaan staan. Vorig weekend is de plaat en mijn been opnieuw gebroken. Ik moest 6 dgen op de operatie wachten en ben afgelopen vrijdag geopereerd. Nu hebben ze eer een pen in gezet. Ik zit nu in een enorme dip mee door het vele bloed wat ik heb verloren. 3 maanden weggegooid en weer 6 weken totaal onbelasten.
Ik hoop dat het weer goed komt maar zie het even niet meer zo zitten.

Anoniem

Re: Opnieuw beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:16

Hè getverderrie wat een rotnieuws... Ik kan me voorstellen dat je hier ongelofelijk van baalt zeg. Ben je al mooi een eind op weg met je revalidatie, kun je opnieuw onder het mes en weer helemaal opnieuw beginnen...

Heel veel sterkte, vooral met weer die 6 weken niets doen....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:09

Bah dat is niet niks zeg zo,n lange tijd rustig aan doen,ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel wil gaan?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 15:45

De tijd zal tegenvallen aangezien ik heel weinig puf heb om iets te doen.
Ik zie et als een inschattingsfout van de arts maar dat wil hij natuurlik niet toegeven

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:49

Leuke boeken lezen is misschien een optie. Misschien hebben mensen hier nog mooie paardenboeken voor je in de aanbieding.

Heel veel sterkte en beterschap.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:50

Wat naar zeg!! 6 weken lang bokken gaan namelijk ook wel vervelen denk ik.. Knipoog Maar mag je dan echt helemaal niet doen?
Iig heel veel sterkte.. Lachen

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:03

Op dit moment kan ik niks want alles doet me zeer door de nieten die ze er in hebben geslagen (ipv hechting) Concentreren wil ook niet echt en van naar het toiletgaan ben ik al bekaf.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:19

Ai.. Anders moet je vrienden etc. vragen om zoveel mogelijk leuke tijdschriften uit te laten lenen.. Of leuke dvd'tjes kijken of iets.. Hoop iig voor je dat het snel weer beter gaat.. Lachen

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 13:50

snel beter gaan gaat niet lukken aangezien ik 3maand onbelast moet. Dus dit jaar loop ik niet meer