(als het vekeerd staat sorry )
Het begon op Maandag 22 September, ik werd wakker met beetje keelpijn maar dat was het veder was ik ook al verkouden dus had zo iets van die keelpijn heeft gewoon met verkoudheid te maken enz..
Op school aangekomen werd ik wat meer ziek en kreeg last van me kaak ik voelen aan me kaak zat er een hele dikke buld en paar kleintje (opgezete lymfeklieren). Werd ook echt per minuut gewoon beroerder ben gelijk naar de dokter gegaan.
Dokter zei komt denk ik door de verkoudheid maar we willen wel even bloedprikken voor eventuweel phieffer en schildklier.
Ook had ik der even naar me tongpiercing laten kijken maar die zag er keurig uit.
Dinsdag 23 september.
Bloed laten prikken bij het ziekenhuis, en weer was ik beroerder geworden toen is het even zo gebleven tot Vrijdag.
Vrijdag 26 september.
Werd wakker met heel veel pijn. Eten ging niet meer geeft een ontzettend brandend gevoel, en zo ook drinken.
Maar sterk proberen te houden voor de buitenwereld en gewoon ubroprofen geslikt en door blijven eten en drinken ging het na lange tijd wel wat beter.
Zaterdag 27 september.
Nog steeds ontzettend veel pijn.
Ben lang de piercer geweest om te vragen of me tongpiercing echt wel goed was.
Ze zei gelijk al de bulten komen door een ontstekking maar niet die van je tong daar zijn ze te groot voor.
Toch even gekeken naar me tong maar ze zei dat ie er goed en rustig uit zag.
Zondag 28 september.
Werd wakker met heel veel pijn. Eten ging gewoon simpel weg niet. en drinken ging ook niet. Toch geprobeerd te drinken gewoon water met een rietje. rietje zo ver mogelijk naar achter duwen zo dat het niet over me tong ging.
Smiddag's ging het een beetje en het was hier zo warm bijna 30 graden in de tuin, dus ben toen even lekker in de tuin gaan liggen in een boardshort en een bikinie topje.
Maar naar half uur ben ik al weer naar binnen gegaan om op bed te gaan liggen.
Helemaal op bed ging het in 1x slecht achter uit.
Kreeg hoofdpijn erbij kon alleen maar huilen van de pijn.
Om half 11 savond's trok ik het niet meer, en heb ik aan de bel getrokken.
Moeder dokters post gebeld, dokter wou me toch zien om 10 over 11 moest ik er zijn.
De dokter zei ook een ontstekking waar wist hij niet.
Kreeg een klein antibiotica kuur mee.
Maandag 29 september.
Loop nu als een soort zombie door het huis.
Ben ontzettend moe maar durf niet te slapen weet dat als ik wakker word nog meer pijn heb.
Ben vandaag ook bij me eigen huisarts geweest heeft ook nog even gekeken.
Moet de kuur afmaken en dan vrijdag even terug komen mits de pijn zo stijgt dan moet ik woensdag of donderdag al terug komen.
De antiebiotica werkt wel maar nog voel ik de pijn er doorheen..
Drinken gaat gelukkig nu wel, maar niet te snel moet het nog steeds rustig doen en niet te veel..
Eten ging niet vandaag, maar naar lang twijfelen me tongpiercing uit gehaald en dat voelde wel stukkie beter.
Heb toen gelijk gegeten en ging moeilijk maar wel beter.
Na 5 minuten (na het eten) had ik al spijt dat ik me piercing er uit gehaald had.
(ben er best aan gehecht geraakt en hij zit nu weer in.)
Maar nu twijfel ik nog steeds of ik me piercing er niet voorgoed uit moet halen.
Ook kan ik er gewoon geen rust in vinden dat de dokters/artsen niet weten wat het er nou precies is.
ze denken een ontsteking veder in me keel waar ze het niet kunnen zien maar daar heb ik dus helemaal geen pijn.
En nu weet ik het niet meer