Ik zat net door de folder te bladeren en vroeg me exact hetzelfde af, volg dit topic dus even. Die band lijkt mij extra stevigheid te geven, maar wat zo lijkt, hoeft natuurlijk niet zo te zijn
ff off topic, zat even in je profiel te kijken en jij heb zelfde vlaamse reus als mij, alleen heb ik alleen nog maar met bruin wit want zwart witte is dood:S lijkt precies dezelfde tekening
En wat ik ook fijn vind is dat je hem niet elke keer in de was hoeft te doen na 1 keer gebruiken, aangezien het van dat speciale spul is, als je gezweten heb ofzo stinkt hij ook niet.
Hij ziet er erg goed uit! ik ga morgen even kijken!! Ik laat het jullie wel weten, ook ik heb een behoorlijke boezem zeg maar dus ik heb ook echt een stevige sportbh nodig.
ik heb er vorige keer ook naar staan kijken maar hem toch maar laten hangen. be benieuwd naar de ervaringen. heb er nu 1 maar krijg er zo'n mega last van mn nek van. en schouders. ga die helemaal vastzette
ik kan er een paar uur mee rondlopen en dan wordt ik even hardhandig eraan herinnerd dat ik hem nog aanheb. heb dan echt nog een dag lang last van schouders/nek
Oei dat is minder Ikke, goed dat je het mededeeld, zal morgen eens gaan passen. Ben blij met jullie ervaringen, dan kan ik beter beslissen vidn zoiets altijd zo moeilijk.. Heb dr een van de HEMa ooit gekocht, was echt niets ze schudde teveel, goldt ook voor die van de Zeeman.
Chloek; mn konijn is geen vlaamse reus hoor, maar een mislukte lotaringer/pappilon, ze hebben toch iets schattigs met die tekening he ze is nu enorm aan het verharen. Sorrie off topic.
hmmm, ziet er niet verkeerd uit, helaas zit er een error op de site om te bestellen geldt die aanbieding ook voor de winkel zelf of alleen voor de online bestelling?
ik heb ook die met de band eronder, fijne BH ik heb ook de gewone ,maar daar gaat de onderste rand steeds dubbel van en dat irriteert mateloos ik ga er ook halen scheelt een berg!
Nou heb ze gepast hoor, maar ze wiebelen Als ik sprong in de paskamer gingen ze alle kanten op, (Zie je het voor je) dus heb een ander model gekozen. Tip ga nooit BH's passen als je haast heb of als het warm is