Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
meggiemeg schreef:Sorry kan je daar niet aan helpen, sta altijd zelf achter de camera..... Wat je kunt proberen is een x warme carmen rollers in draaien. Je haar licht vochtig maken, goed veel schuimversteviger er in, warme rollers er in, laten drogen/afkoelen en dan heb je enig idee wat het resultaat is.
double schreef:Ik heb ook dik haar, en in alle verschillende lengtes gehad, en al héél vaak gepermanent.. Geen probleem van mijn kant.. Heb het nu al een tijdje niet meer gehad, maar volgende week woensdag gaat er toch weer eentje in..
_PassoaJus schreef:Foto?!
absque_dubio schreef:Die krullers blijven anders wel een stuk beter zitten dan een krultang.![]()
En geloof mij, niet alle kappers geven je garantie op je permanent. Als zei het afraden, en je wilt het toch laten zetten, dan is dat voor eigen risico.
Wat je zou kunnen doen, is je haar een stuk korter laten knippen, meer en kortere laagjes, uitdunnen, en de kleinste keuze van rolletjes voor het permanenten (je hebt verschillende maten, dan moet je de kleinste doen).
Yessy schreef:Ik heb het ook weleens gevraagd, gewoon bij een goede kapper, en mij werd het ook afgeraden. Ik heb niet heel dik, maar wel stijl haar. Ze gaf aan dat er de kleinste rollers in zouden moeten waardoor ik dus als poedel zou beginnen, het dan na een paar dagen mooi zou worden en binnen een weekje of wat volledig uitgezakt zou zijn.
Dan betaal je dus zo'n 100 euro (als het niet meer is) voor 5 dagen mooie krullen, helaas dan maar niet.