Ik heb bijna 2 maanden geleden een ongeluk gehad en daarbij m'n knie ernstig beschadigd. Hiervoor heb ik een kijkoperatie gehad.
Bij de val heb ik ook een klap op m'n hoofd gehad maar heb daar verder geen last van gehad. Niet in de zin van, misselijk, duizelig of hoofdpijn.
Na de operatie heb ik ook bijna geen last gehad van nawerkingen van de narcose, alleen de volgende dag was ik wat beroerd maar daar is het bij gebleven.
Nu heb ik sinds een week ongeveer last van concentratieproblemen en geheugenverlies, niet heel ernstig maar wel merkbaar.
Ik ga straks even vragen of het andere mensen ook is opgevallen maar heb ze er nog niet over gehoord.
Het zijn gewoon kleine dingetjes die ik vergeet of die ineens "fout" gaan terwijl dat vroeger automatisch goed ging.
En vooral m'n hele korte termijn geheugen is in de war. Als iemand iets tegen me zegt ben ik de helft 10 min. later vergeten.
Zo ook met nummers of data, vroeger sloeg ik dat perfect op, nu niet meer.
Ik weet niet precies hoelang dit al aan de gang is, het is me pas sinds deze week effectief opgevallen.
Verder heb ik wat last van stemmingswisselen, huilbuien en kan ik niet meer stoppen met eten. (

Ben ook wat sneller boos dan normaal en heb wat last van fel licht.
Een paar van deze dingen kunnen overigens ook komen door de tijd van de maand.

Verder is het niet heel heftig allemaal, ik kan gewoon werken enzo.. maar het valt me op en alles bij elkaar wordt ik er eerlijk gezegd wat ongerust van.
Nou is mijn vraag: kan dit een nawerking zijn van de narcose van al 5 weken geleden? Kan dit komen door die klap op m'n hoofd waar ik verder dus helemaal geen last van heb gehad?
Het zou trouwens ook gewoon stress kunnen zijn maar ben niet extreem moe (meer) en ook niet echt gestresst.
Alvast bedankt voor het lezen.

Oja, ben van plan om als dit over 2 weken nog zo is eens langs de dokter te gaan maar wil eigenlijk eerst afwachten tot ik ongesteld ben geweest