gekneusde kaak, hoelang duurt dat?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

gekneusde kaak, hoelang duurt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 22:35

nog maar een vraagje vandaag Tong uitsteken
ik ben dus een week geleden van de trap afgevallen en ben daarmee mijn voortanden kwijt geraakt, die zijn nu weer gemaakt
maar mijn kaak heeft dus ook een harde klap gehad en net nadat ik viel had ik een soort druk op mijn oren.. in het ziekenhuis aan gegeven en ik kon mijn kaak nog wel bewegen
ze zeiden dat het gekneusd was

maar nu een week later kan ik nog steeds mijn kiezen niet op elkaar krijgen.. want als ik dat probeer voel ik elke keer die druk op mijn oren weer
wel word ik elke ochtend wakker met mijn kiezen op elkaar en het doet dan ook een tijdje ff zeer als ik wakker aan het worden ben.. maar even later lukt het me niet meer om mijn kiezen op elkaar te krijgen

heeft iemand een antwoord voor me?

Hermelijn

Re: gekneusde kaak, hoelang duurt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 00:43

Tsja, lang denk ik? Ik weet het niet, ik loop nu al anderhalve maand met 2 gekneusde vingers rond en ik ben eindelijk op het punt dat niet meer elke beweging pijn doet en ik dingen weer vast kan grijpen... Je kaak lijkt me wel vervelend!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:20

dus dat kan nog wel ff duren dus.. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:31

weet je zeker dat je kaak niet los zit? dit klinkt mij namelijk echt bekend en dat die kaak los hing zagen in de eerste instantie in het ziekenhuis niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:32

en beetje stomme vraag maar ik weet dat je een vriend hebt en van de trap gevallen is 1 van de oudste smoesjes in het boek als je begrijpt wat ik bedoel

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:35

breezy302 schreef:
en beetje stomme vraag maar ik weet dat je een vriend hebt en van de trap gevallen is 1 van de oudste smoesjes in het boek als je begrijpt wat ik bedoel

hey doos Tong uitsteken

[LZP] en dan pleur je van de trap..
hier het hele verhaal Knipoog
en ik ben echt van de trap gevallen haha

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:36

breezy302 schreef:
weet je zeker dat je kaak niet los zit? dit klinkt mij namelijk echt bekend en dat die kaak los hing zagen in de eerste instantie in het ziekenhuis niet

maar wat bedoel je met loshangen dan? ik kan mijn kaak wel gewoon nog bewegen alleen niet de kiezen op elkaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:46

met loshangen bedoel ik dat 1 kant van je kaak niet meer vast zit en dan kan je dus idd je kiezen niet meer op elkaar krijgen, als jij iets eet hoor jij ( of iemand anders) je kaak dan knakken?

en dat van je vriend zei ik omdat het echt het meest gebruikte smoesje uit het boek is dusja...better safe then sorry

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:05

breezy302 schreef:
met loshangen bedoel ik dat 1 kant van je kaak niet meer vast zit en dan kan je dus idd je kiezen niet meer op elkaar krijgen, als jij iets eet hoor jij ( of iemand anders) je kaak dan knakken?

en dat van je vriend zei ik omdat het echt het meest gebruikte smoesje uit het boek is dusja...better safe then sorry

nee hoor het niet knakken...

ik snap wat je bedoeld hoor Knipoog en het is idd nummer 1 smoes

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:08

Ik heb het ook gehad een gekneuste kaak en ik was er heel lang zoet mee, denk dat het wel zo'n 2 maandjes geduurt heeft voordat alles weer normaal was.
Is je wang ook dik? (dan moet je denken aan een hamsterwang haha) dat had ik namelijk haha!
Naja veel sterkte want het is geen pretje ik weet het Tong uitsteken

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:08

nee wang is niet dik gelukkig haha

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:13

Hahaha, nou wees maar blij want dan lijk je echt een hamster die zijn voedsel opslaat in zijn wang.
Maar ja zoals ik al zei ben je er een poosje zoet mee, dat was ik dan! Maar komt allemaal wel weer goed!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:17

Als ik jou was zou ik nog eens contact opnemen met je tandarts. Beter een keer te vaak erheen dan te lang blijven lopen.