Uit verveling gaan eten... Wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Uit verveling gaan eten... Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 15:20

Dag Bokkers! Haha!

Ik heb altijd het probleem dat als ik mij verveel dat ik dan wil gaan eten..
Om zo uit mijn verveling 'te komen'.

Nu ben ik niet dik, maar ik wil wel aan de lijn doen.. Maar telkens als ik mij weer verveel grijp ik naar iets lekkers, en in vele gevallen naar snoepgoed.

Als ik bij mijn broer op stal werk, eet ik heel weinig, gewoon ochtendeten, middag- en avondeten. Das prima te doen.. Maar als ik dan weer thuis zit..is de verleiding erg groot.

Wie heeft dit ook? En weet er 'oplossingen' voor?

Ik dacht zelf maar aan om wortels te gaan kopen, en die te eten als ik echt verveling trek heb...

Aranel

Re: Uit verveling gaan eten... Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:22

Dat ken ik Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga dan altijd maar een eind met de honden lopen ofzo, of ff bokken oid, zorgen dat ik me niet verveel, want ik heb dan eigenlijk helemaal geen honger Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 15:23

Aranel schreef:
Dat ken ik Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga dan altijd maar een eind met de honden lopen ofzo, of ff bokken oid, zorgen dat ik me niet verveel, want ik heb dan eigenlijk helemaal geen honger Clown

Hm, honden hebben wij helaas niet! Tong uitsteken

Maar ook tijdens het Bokken kan ik me vervelen.. en dus ook weer grijpen naar iets lekkers.. pfft.. Echt vervelend. Nagelbijten / Gniffelen

x_Liies_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:24

Soms wel, heb ik even niks te doen op stal en dan pak ik iets lekkers. Gelukkig word ik er nog niet veel dikker van en sport het er anders toch zo weer van af!

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:24

Ik ken het ook..

Maar ik probeer dan iets gezonds te pakken, fruit of iets dergelijks.. En als dat er niet is, moet ik snel wat gaan verzinnen, want anders word het toch weer het snoep enzo. Tong uitsteken

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:27

Ik heb hetzelfde. Als ik aan het werk ben eet ik weinig tot geen tussendoortjes, maar als ik dan thuis achter de computer zit. Nagelbijten / Gniffelen

Bij mij is het niet erg.. Ik word er toch niet dik van. Clown Geen idee wat je er tegen kan doen..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:29

Geen lekkere dingen in huis halen! Knipoog Werkt bij mij heel goed.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:32

dat ken ik maar al te goed... heb net al 4 slagroomsoesjes op en een halve beker citroen-roomyoghurt Bloos
ga strkas maar weer naar buiten wat nuttigs doen, want bokken helpt mij ook niet Clown

de beste oplossing is gewoon zorgen dat je niks in huis hebt wat je kan snoepen Haha!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:40

Hier nog zo iemand!
Nu leef ik met het idee: wat je niet koopt, kan je ook niet eten Nagelbijten / Gniffelen Woon op mezelf, dus dan is dat niet zo moeilijk Haha!
Doordeweeks gaat het goed, dan eet ik alleen de drie hoofdmaaltijden en wat fruit (en 1 ontbijtreep).
Maar in de weekenden ben ik thuis, dus dan snaai ik alles wat ik kan vinden Verdrietig

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:42

Komt me bekend voor! Heb het ook heel erg als ik aan het studeren ben. Niks in huis halen helpt matig, ik ga dan de vreemdste andere dingen naar binnenwerken en als ik dan niks kan vinden word ik chagerijnig.

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:47

Bij mij helpt dat eigenlijk ook niet hoor als er helemaal niks in huis is. En af en toe ben ik dan echt zo erg dat ik gewoon ga halen in de supermarkt :S..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:48

Misser schreef:
Komt me bekend voor! Heb het ook heel erg als ik aan het studeren ben. Niks in huis halen helpt matig, ik ga dan de vreemdste andere dingen naar binnenwerken en als ik dan niks kan vinden word ik chagerijnig.

Heb ik ook! Alleen wordt ik niet snel chagerijnig en helaas heb ik niet in de hand wat er gehaald word.... mijn lieve mama vergeet het af en toe nog wel eens en dan ben ik weer de eerste die de kast opendoet Clown en als er echt niks is en ik heb echt trek ben ik ook nog wel eens naar de supermarkt gereden........vooral tijdens het computeren, studeren of gewoon lekker tvkijken gaat het meeste erin.....

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 15:54

Dat niets in huis halen is opzich wel een heel goed idee ja, míts er fruit/wortelen ligt. Want er moet wel iets te kauwen zijn.. Bloos
En fruit kan geloof ik niet zo heel erg veel kwaad toch?

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:56

Heel herkenbaar. Haha!
Wortels zijn een goed idee, ik zelf eet graag 'pepsels' in dat soort buien. Droge, zoute stokjes waar nauwelijks iets in zit. Je kunt op die momenten imo beter dat soort lichte dingen eten dan proberen helemaal niets te eten en dan uiteindelijk toch bij de supermarkt terecht komen.. Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 15:57

Antheya schreef:
Heel herkenbaar. Haha!
Wortels zijn een goed idee, ik zelf eet graag 'pepsels' in dat soort buien. Droge, zoute stokjes waar nauwelijks iets in zit. Je kunt op die momenten imo beter dat soort lichte dingen eten dan proberen helemaal niets te eten en dan uiteindelijk toch bij de supermarkt terecht komen.. Nagelbijten / Gniffelen

Pepsels ken ik niet!
Hm, als daar niet veel in zit zal dat welicht ook een goed idee kunnen zijn.

Want het gaat om dat soort vervelingsmomenten altijd om het slechte eten.. O.a snoep, ships, chocola.. En daar wil ik gewoon vanaf! En zeker doordeweeks. Van het weekend een keer op zaterdag avond een chippie moet kunnen, maar die momenten in die week zelf.. Daar wil ik vanaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:03

Jep! Ik zorg gewoon dat ik niks in huis heb om te snaaien.. Knipoog Werkt goed!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:05

Ik eet ook makkelijk uit verveling. Soms heb ik ook gewoon heel erg veel zin in zoete dingen, vooral chocola en dan helpen andere gezondere dingen niet omdat de gedachte aan chocola blijft hangen en dan 'moet' ik het ook gewoon hebben. Mijn zusje is nu jarig en straks komen haar vriedinnen langs. Nu staat er achter me onder andere een grote bak met kleine marsjes/kitkat/bros/nuts etc klaar... Nagelbijten / Gniffelen

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:06

Ik heb dat altijd als ik boos of verdrietig ben. Nu dus, en ik moet nog een heel biopw leren, dus dan moet ik iéts hebben om mezelf mee op te vrolijken.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:09

Whaha, inderdaad herkenbaar! Niets in huis hebben helpt erg goed. Ik heb gister een hele rol (op drie na dan Clown ) kaakjes op, alleen maar omdat ze zo lekker waren, ik buiten in het zonnetje niks lag te doen en vond dat ik het we lverdiende na een daje werken. Dat terwijl het een superkorte en lichte dag was. Anders eet ik eigenlijk niks extra.
Daarna is het heel het weekend al fout. Haha! Koek, chips, chocola, kaakjes, snoepjes, nootjes, in restaurant lunchen... Alles wat je béter niet kunt nemen... Nagelbijten / Gniffelen

Het gaat inderdaad samen met niks doen. Maar je voelt je dan ook al vet en slecht enzo, en dan denk je 'nu maakt het toch niet meer uit'.

Wat bij mij trouwens wel helpt, 's ochtends geen zoet op je brood! Als je met vlokken ofzo begint, gaat het bij mij bijna zeker fout. Haha! Vork

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:10

Ja, dat herken ik. Clown Vaak ook als het reclame is denk ik; maar even weer wat halen. En dat is idd meestal snoep, of chips. Clown

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:15

Heel erg herkenbaar! Ik pak tegenwoordig een appel ofzo als ik iets ''moet'' eten uit verveling, resultaat was wel dat ik laatst 4 appels op een dag opat... Niet echt een goede oplossing dus Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:17

Heb ik ook. Als ik wat te doen heb eet ik niet veel, maar als ik thuis zit en heb niets te doen dan loop ik meteen naar de snoepkast om wat lekkers te snaaien. Ik heb zelfs op een dag 5 appels gegeten. Haha!

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:19

Ik heb het ook Bloos!
Ik eet echt zoo veel, ik kan zo een heel pak koekjes opeten..
Verder ben ik niet te dik, maar ik wil gewoon niet dikker worden
dus ik volg dit even Nagelbijten / Gniffelen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:21

Ik heb dit ook!!!
Thuis vreet ik me vol uit verveling! En op het werk of op stal totaaal niet!
Pas als ik met alles klaar ben enzo!!

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:22

Haha ik heb precies hetzelfde als jou! Als ik lekker aan het werk ben heb ik niks geen honger, maar als ik binnenkom moet ik altijd wat snaaien! Bloos