Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik vind die vaccinatieschaamte echt walgelijk. Het is toch geen wedstrijd wie als eerste een prik krijgt. Kijk valsspelen is not done. Maar het kan zo zijn dat iemand eerder aan de beurt is dan dat jij eerlijk vindt. Dat gebeurt met elk systeem. Geen enkel systeem is feilloos.
Sheran schreef:Flauw, ik hoop dat dat soort onzin zich niet verspreidt.
Mijn collega kwam ook naar me toe, ze zei: ik moet dit zeggen, en ik weet dat je er niet op zit te wachten, en het is niet leuk voor jou, maar ik moet het toch zeggen want ik ben zo opgelucht en blij... Ik word gevaccineerd!'
En juist haar gunde ik het zo, haha.
MarlindeRooz schreef:Ik vind die vaccinatieschaamte echt walgelijk. Het is toch geen wedstrijd wie als eerste een prik krijgt. Kijk valsspelen is not done. Maar het kan zo zijn dat iemand eerder aan de beurt is dan dat jij eerlijk vindt. Dat gebeurt met elk systeem. Geen enkel systeem is feilloos.
sureido schreef:Choiix schreef:Ben wel benieuwd, hoorde vanmorgen op de radio dat studenten voordringen op grond van medische indicatie. Hoeveel GGD’s controleerden de uitnodiging niet?
Wel jammer want hier kan je dus op controleren.
We krijgen al heel de Corona pandemie de schuld van alles, dus dit kan er ook nog wel bij
sureido schreef:bigone schreef:Iedereen uit 74/75 kan een afspraak maken, de Jonge op Twitter . Vanaf 11 uur.
Oh, wat een tempo opeens, zou dat komen omdat de afspraken achterblijven?