Er moeten heel wat kilo’s vanaf, mijn eerste doel is 20kg. Vanaf volgende week ga ik weer starten met het ketodieet, dit heb ik eerder gedaan en is me toen goed bevallen!
Ik ben 29jr en kom uit een klein dorpje onder Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Wat leuk, gaucho! Jouw recepten zijn mij vaak veel te gezond maar ik kom dan gelijk voor de gezelligheid!
Iedereen het weekend wat doorstaan?
Ik vrijdag schandalig gegeten en gedronken, gisteren een beetje schandalig en vandaag netjes. Benieuwd wat de weegschaal morgen doet.
tirzasarah10 schreef:Veel plezier moi!
Kosseh, goed bezigook vocht kan maar mooi weg zijn.
Princequillo, heb je ook al met je huisarts besproken of er eventueel iets kan zijn waardoor je niet lekker afval? Ik hoop dat het meer eten je gaat helpen
Roosch, volgens mijn wonen wij dan aardig bij elkaar in de buurt![]()
Misschien een volgende keer
Ik heb nu sinds donderdag avond ontzettende last van mijn buik. Wel vrijdag sushi gegeten en gisteren bbq gehad. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en er was -2kg af vergeleken met afgelopen maandag. Nu hopen dat als mijn buik weer normaal is het er niet keihard aankomt. Hoop overigens dat het volgende week met de warmte toch wel klaar is.
Roosch schreef:Als je onderbewuste nou ook nog eens in de nacht voor je ging sporten.. scheelde tijd