Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Als er enige ontwikkeling is die er om vraagt zitten ze morgen alweer bij elkaar hoor. Geloof maar dat het kabinet in deze periode 24/7 bezig is.
Vergelijkbaar met mijn eigen werk. Ons crisisteam is 24/7 beschikbaar en bereikbaar. Maar in het weekend zijn er in principe geen updates en veranderingen, tenzij dat strikt noodzakelijk is.
Safiy93 schreef:Ik ben niet bang voor het virus maar ik lees dit: (bron rtl nieuws)
De Spanjaarden mogen alleen nog de deur uit om boodschappen en medicijnen te halen, om naar het ziekenhuis of naar werk te gaan en in 'noodgevallen'.
Stel dit gebeurd in Nederland? Begrijpelijk, maar mag ik dan nog wel naar mijn paard? Stel je paard staat op pension? Mijne staat bij iemand thuis dus geen grote stal. Of stel je paard staat in eigen beheer niet thuis...
Ook al staat mijn paard in pension wil ik toch wel erheen kunnen om te checken hoe het met haar gaat! Ik kom daar afgezien van de stal houder ook niemand tegen..
Ben even benieuwd of iemand hier meer over weet!
Arabesk schreef:secricible schreef:Als er enige ontwikkeling is die er om vraagt zitten ze morgen alweer bij elkaar hoor. Geloof maar dat het kabinet in deze periode 24/7 bezig is.
Vergelijkbaar met mijn eigen werk. Ons crisisteam is 24/7 beschikbaar en bereikbaar. Maar in het weekend zijn er in principe geen updates en veranderingen, tenzij dat strikt noodzakelijk is.
Lijkt me dat er genoeg aanleidingen zijn die onder de definitie strikt noodzakelijk vallen......
Peony schreef:Arabesk schreef:Maak je geen illusie, er gebeurt geen f*ck
Werk je zelf in het onderwijs?
raket schreef:Even antwoord op een vraag. Ik voel me nog steeds niet beter. Hoofdpijn, misselijk, spierpijn, volle hoest. Gewoon ziek.
Wellicht is herbesmettng mogelijk maar ze vermoedden dat degene waarbij dat gebeurde niet uitgezakt waren.
Maandag gaat het overleg starten hoe of wat als ik beter ben.
Voorlopig switch ik van bed naar bank en vice versa.
Arabesk schreef:Peony schreef:
Werk je zelf in het onderwijs?
Er gebeurt geen f*ck achter de schermen qua kabinet/RIVM
Kijk wat die r*kkers in januari nog schreven. Ik dacht eerst dat iemand uit z'n nek kletste, maar je kunt het gewoon terugvinden op hun twitter account
[ [url=m/wyfxbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar blijf vooral blind vertrouwen op DE EXPERTS van het RIVM
DubbelDun schreef:Citaat:Coronavirus: aggressive 'L type' strain affecting 70 per cent of cases. Researchers at Peking University’s School of Life Sciences and the Institute Pasteur of Shanghai say the COVID-19 virus, which has since been renamed SARS-CoV2, has evolved into two major lineages, known as “L” and “S” types.
tessyke schreef:Graag wil ik wel met plaatsvervangende schaamte melden dat ik het schandalig vind dat sommige Belgen massaal naar Nederland zijn gegaan om terrasjes te doen.
Net zoals de idioten die hier gisteren lock-down feestjes hebben gehouden.