Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) : Curcuma Vanilla Latte TerraSana met rijstmelk
Heb zo niet echt tips voor je Damelza, hoeveel kcal zijn dit? __Sannne schreef:Dat van die negatieve reviews had ik inderdaad gelezen Laura, ik had het merk dan ook nooit geprobeerd als mijn vriendin er niet zo enthousiast over was geweest. Baad het niet dan schaad het niet.
Lekkere lijstjes komen er voorbijHeb zo niet echt tips voor je Damelza, hoeveel kcal zijn dit?

Kine doet duidelijk zijn werk goed, lichaam voelt veel fijner.
Teveel slechte dingen gegeten en teveel alcohol gedronken (wat weer leidde tot slecht katervoedsel). Het was het feestje waard, maar helaas was het ook terug te zien op de weegschaal. Deze week weer even wat minder, in het weekend weer een groot feest, dus nu hopelijk deze dagen wat anticiperen erop. Kom er niet helemaal lekker in door al het gereis heen en weer tussen vriend, vriendinnen, ouders en uni... 

)PinkPrincess schreef:Kimmie, waarom is 1346 kcal weinig?
PinkPrincess schreef:Volgens internet heb ik 1,450 nodig.
Maar ik geloof nooit dat internet hierin helemaal gelijk heeft. Sommige mensen hebben ook een snellere stofwisseling of verbruiken gewoon meer energie ook al is lichamelijke activiteit normaal.
Dus ik vind het niet echt een houvast om te zeggen ik voer enkele gegevens in en dan komt er een percentage uit.
Stom lijf. Yonker schreef:PinkPrincess schreef:Volgens internet heb ik 1,450 nodig.
Maar ik geloof nooit dat internet hierin helemaal gelijk heeft. Sommige mensen hebben ook een snellere stofwisseling of verbruiken gewoon meer energie ook al is lichamelijke activiteit normaal.
Dus ik vind het niet echt een houvast om te zeggen ik voer enkele gegevens in en dan komt er een percentage uit.
Serieus??? Nee jij weet het duidelijk zelf beter als een wetenschappelijk onderzoek