Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0091 schreef:Ik heb relatief nieuwe Asics Nimbus.. en nu is de bovenkant bij mijn grote teen kapot gegaan.
Ze zijn van eind september, heb er maar 300km op gelopen.
Is het vreemd dat ik verwacht van schoenen van 180 euro dat ze minimaal een half jaar meegaan?
Voel me altijd een zeur als ik ga klagen bij de winkel.. maar vind 180 euro voor 2 maanden erg veel geld...
Hier ook als ik met mijn vriend loop, eerst liep hij maar 3km maar nu kan hij tot 10. Maar dan is hij helemaal kapot en kan ik nog wel verder 
Vind ik heerlijk zulke dagen, zeker als ik een lijstje heb gemaakt en alles kan afstrepen 

.
.
)
.
.
. De mijne heet Adriaan, maar meestal Toet of Patat. Ook soms Aadje, of luilak.
had ik al gezegd dat ik echt een explosieve sporter ben, en geen duur? Haha. Hoewel ik moet zeggen, ik kom ook steeds beter weer in die ‘flow’, dat ik echt heerlijk loop en uren door kan gaan. Maar hè, blijf team slak dan hoor.
Supervixen schreef:Gave foto's Katharinaa!
Ik heb in verhouding ook korte benen.. en een lang bovenlijf
in de bergen lijk ik net een giraf die in een boom probeert te klimmen. poes schreef:Hier extreem lange pootjes en kort bovenlijfin de bergen lijk ik net een giraf die in een boom probeert te klimmen.
En ons katje is gewoon heel stom. Ik zie haar doodgraag maar ze kan en snapt echt niets.
.
. Vanmorgen een klein uurtje gefietst om de hond lekker de pootjes te kunnen laten gebruiken. Maar eigenlijk word ik niet meer goed warm. Vooral onderbenen en voeten. 

. Vindt hij prachtig!
. Het leuke is wel dat die strepen op je pakkje je lange stelten ook nog eens accentueren. Net als bij die steltlopers die je in de grote toeristische steden altijd ziet lopen. Maar ben nog steeds jaloers Poes. Oneerlijk verdeeld in de wereld
.
. Zo wordt het iets makkelijker en persoonlijker om te reageren omdat je een beeld hebt.
. Ben echt zo stommmm....
.

Nu liep ik ook wel op stukken met veel open vlakte en wind, maar toch.