0091 schreef:Ik heb relatief nieuwe Asics Nimbus.. en nu is de bovenkant bij mijn grote teen kapot gegaan.
Ze zijn van eind september, heb er maar 300km op gelopen.
Is het vreemd dat ik verwacht van schoenen van 180 euro dat ze minimaal een half jaar meegaan?
Voel me altijd een zeur als ik ga klagen bij de winkel.. maar vind 180 euro voor 2 maanden erg veel geld...
Dat hoort zeker niet! Ik loop al jaren op asics, van de 6 paar die ik heb gehad heb ik in een schoen de teen kapot gelopen (na een jaar en heel veel kilometers). Zou contact opnemen met de winkel!
Sv heerlijk he wat training kan doen
Hier ook als ik met mijn vriend loop, eerst liep hij maar 3km maar nu kan hij tot 10. Maar dan is hij helemaal kapot en kan ik nog wel verder 
Poes ik besteed mijn vrije dag ook graag zo productief, heerlijk! Zoals afgelopen woensdag: hardlopen in het bos, boodschappen gedaan, sinterklaascadeaus gehaald, taart gebakken, avondeten voor woensdag en donderdag voorbereid, gestofzuigd, wasjea gedraaid en opgehangen, oude kleding weg gebracht, slagroomtruffels gemaakt, naar paard geweest en gemest, vriendlief geholpen met het maken van zijn surprise en nog een gedicht geschreven
Vind ik heerlijk zulke dagen, zeker als ik een lijstje heb gemaakt en alles kan afstrepen 
Gem ik snap die frustratie! Maar beter nu even rustig dan lange termijn uit de running zijn 
Gister na het werk gelopen, ik had veel te veel energie dus een tempoloopje gedaan, 7km in 35min. Normaal ben ik helemaal niet zo snel maar nu had ik er echt zin in en liep ik het zonder al te veel moeite