[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:42

Friemel wat een ontzettend mooie pallets!!

Ik krijg kriebelende handen van jullie foto's haha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:21

Kel, zal ik speciaal voor jou vd week weer eens lekker veel roze doen. :)) En je paars goud <3

Mondy schreef:
Wauw shizzle. .dat staat gaaf ! Vooral het groene :j
Hoe blijven de kleuren aan de onderkant zo mooi zonder te vervagen qc uit te lopen ?

Ik doe mijn oogschaduwprimer op mijn ooglid tm wenkbrauwbot en ook onder mijn onderste wimpers. :j

Ja, dankzij Kel ben ik ook gezwicht voor het Vivid Brights. Kan niet wachten tot 'ie er is. *\o/*

Ik maak overigens serieus een stuk of 20 selfies op de badkamer, dan op mijn kamer nog en dan beneden in de hoop dat er een goede bij zit. Meestal zijn dit er 2, 1 met ogen open en 1 met ogen dicht. :+ Ik denk altijd maar zo (en zeker na de shoot die ik heb gedaan in Londen) dat ik er liever in het echt mooi uit zie dan op de foto. :') dit houdt mijn zelfvertrouwen nog een beetje op de been

Hoop dat vandaag mijn Colourpop binnenkomt, dan kan ik twee oogschaduws gaan mengen tot een hopelijk perfecte groen. Ik zit inmiddels ook al een tijd met een open tabblad van Beautybay alles in en uit mijn mandje te gooien. Zucht.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:00

Shizz, jij ziet er precies uit int echt als op je fotos. Knap dus!

En die palettes zijn allemaal echt tof qua kleuren.

Voor de meiden met de rustige make up: het is mooi en past bij jullie, maar het kan nog leuker! Als je voor de spiegel zit en je denkt; ja dit is goed.. Dan moet je nog ff doorgaan. Verleg je grenzen en ga je comfort zone uit. Zo leer je zoveel meer en leer je je gezicht echt kennen! Ga naar make up zaken waar ze je kunnen helpen als je niet uit je comfort zone kunt komen :j

Het fijne aan make up: het kan er weer af =:)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:01

Shizzel schreef:
Kel, zal ik speciaal voor jou vd week weer eens lekker veel roze doen. :)) En je paars goud <3

Mondy schreef:
Wauw shizzle. .dat staat gaaf ! Vooral het groene :j
Hoe blijven de kleuren aan de onderkant zo mooi zonder te vervagen qc uit te lopen ?

Ik doe mijn oogschaduwprimer op mijn ooglid tm wenkbrauwbot en ook onder mijn onderste wimpers. :j

Ja, dankzij Kel ben ik ook gezwicht voor het Vivid Brights. Kan niet wachten tot 'ie er is. *\o/*

Ik maak overigens serieus een stuk of 20 selfies op de badkamer, dan op mijn kamer nog en dan beneden in de hoop dat er een goede bij zit. Meestal zijn dit er 2, 1 met ogen open en 1 met ogen dicht. :+ Ik denk altijd maar zo (en zeker na de shoot die ik heb gedaan in Londen) dat ik er liever in het echt mooi uit zie dan op de foto. :') dit houdt mijn zelfvertrouwen nog een beetje op de been

Hoop dat vandaag mijn Colourpop binnenkomt, dan kan ik twee oogschaduws gaan mengen tot een hopelijk perfecte groen. Ik zit inmiddels ook al een tijd met een open tabblad van Beautybay alles in en uit mijn mandje te gooien. Zucht.

Het Eyescream palette. <<)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:05

velvetblack schreef:
Shizz, jij ziet er precies uit int echt als op je fotos. Knap dus!

En die palettes zijn allemaal echt tof qua kleuren.

Voor de meiden met de rustige make up: het is mooi en past bij jullie, maar het kan nog leuker! Als je voor de spiegel zit en je denkt; ja dit is goed.. Dan moet je nog ff doorgaan. Verleg je grenzen en ga je comfort zone uit. Zo leer je zoveel meer en leer je je gezicht echt kennen! Ga naar make up zaken waar ze je kunnen helpen als je niet uit je comfort zone kunt komen :j

Het fijne aan make up: het kan er weer af =:)

Ga ik binnenkort inderdaad eens doen :j
Volgende maand jarig dus hoop wat mooie make-up te kunnen halen en dat dan leren te gebruiken.
En leer veel van jullie foto's al door het proberen na te doen :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:50

Friemel, foto lukt even noet
Maar het is

Note luminous Silk mono eyeshadow nr 11
Geen idee hoe groen hij in het gebruik is
Ik vond swatches die aardig groen zijn
Maar hij is ook best shiny

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 18:37

Ik heb geen idee of t mag in het topic... maar mocht iemand deze vinden :het Full Throttle palette in Riot waar ik die kan kopen zonder creditcard..kan die mij een seintje geven ?
Stiekem toch wel erg verliefd op die kleuren en wil m voor mn verjaardag kado doen aan mezelf :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 18:57

Mondy schreef:
Ik heb geen idee of t mag in het topic... maar mocht iemand deze vinden :het Full Throttle palette in Riot waar ik die kan kopen zonder creditcard..kan die mij een seintje geven ?
Stiekem toch wel erg verliefd op die kleuren en wil m voor mn verjaardag kado doen aan mezelf :D

Je kan hem veel bij Duitse winkels kopen en UK winkels online

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:01

Ik moet echt eens leren hoe je een duidelijke foto van jezelf maakt, het doet ook altijd zo'n afbreuk aan hoe het er in de spiegel uitziet _O-

Zaterdag Eindhoven, eens kijken of mn man mee wil naar de MAC counter, ik wil nieuwe lipsticks swatchen O:)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:38

Oehhh dat palette met die negen kleurtjes, wow die is gaaf!

Marlonfloris, ik vind dat je wimpers heel erg naar beneden staan en daardoor krijg je een beetje wen droevig gezicht. Misschien een keer goed krullen icm met een lichte waterproof mascara?

Weten jullie of je ook too faced ergens hier in nl kan kopen? Had in Engeland wel wat mooie dingen gezien van hun, maar mn vriendje wou niet meer wachten haha.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:41

Ze hebben bij de Etos 25 procent korting op de real techniques kwasten :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:56

Naomi_Haffie schreef:

Oeh ook op de bledingsponge? En tot wanneer? :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:58

Jellybeans schreef:
Naomi_Haffie schreef:

Oeh ook op de bledingsponge? En tot wanneer? :)

Er staat " geldig op alle real techniques make up kwasten en sponzen"

Het is tot zondag!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:28

Rena100 schreef:
Oehhh dat palette met die negen kleurtjes, wow die is gaaf!

Marlonfloris, ik vind dat je wimpers heel erg naar beneden staan en daardoor krijg je een beetje wen droevig gezicht. Misschien een keer goed krullen icm met een lichte waterproof mascara?

Weten jullie of je ook too faced ergens hier in nl kan kopen? Had in Engeland wel wat mooie dingen gezien van hun, maar mn vriendje wou niet meer wachten haha.

In Nederland is er geen webwinkel of gewone winkel die Too Faced in het assortiment heeft.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:40

Hm das balen. Beautybay wel dacht ik, en heeft iemand hier ervaring mee? Hoe wordt t verzonden enz...

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:47

Rena100 schreef:
Hm das balen. Beautybay wel dacht ik, en heeft iemand hier ervaring mee? Hoe wordt t verzonden enz...

Ik ben eigenlijk een meelezer maar dit is een mooie opening om toch eens mee te praten. Ik heb afgelopen week mijn eerste beauty bay pakketje binnen gehad met een Jeffree star liquid lipstick (voor 17,63, hoe leuk!). Ik had gekozen voor gratis verzending, en had het binnen een week. Was in een bijna chique doosje verpakt met erin veel bubbeltjes plastic en papier, top verpakt dus! Als ik een nadeel moet bedenken is her dat ik mijn pakketje niet kon tracen, maar ach wat maakt dat eigenlijk uit.

Zal me van de week nog even voorstellen met foto's want ben al behoorlijk verslaafd geraakt door jullie!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:01

Rena100 schreef:

Regelmatig bestellen dames hier op bb. Maar bb heeft too faced eruit gehaald.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:02

Beautybay heeft geen Too Faced

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:29

Jans schreef:
Ik moet echt eens leren hoe je een duidelijke foto van jezelf maakt, het doet ook altijd zo'n afbreuk aan hoe het er in de spiegel uitziet _O-

Zaterdag Eindhoven, eens kijken of mn man mee wil naar de MAC counter, ik wil nieuwe lipsticks swatchen O:)

Ik werk zaterdag, leuk!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:30

Merell123 schreef:
Rena100 schreef:

Ik ben eigenlijk een meelezer maar dit is een mooie opening om toch eens mee te praten. Ik heb afgelopen week mijn eerste beauty bay pakketje binnen gehad met een Jeffree star liquid lipstick (voor 17,63, hoe leuk!). Ik had gekozen voor gratis verzending, en had het binnen een week. Was in een bijna chique doosje verpakt met erin veel bubbeltjes plastic en papier, top verpakt dus! Als ik een nadeel moet bedenken is her dat ik mijn pakketje niet kon tracen, maar ach wat maakt dat eigenlijk uit.

Zal me van de week nog even voorstellen met foto's want ben al behoorlijk verslaafd geraakt door jullie!

Welkom! Leuk dat je je voorstelt met foto's :j

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:30

Wat vinden jullie van t too faced palette met nikkie. Ik hoor verschillende verhalen, maar toch spreekt t mij wel aan.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:38

Kopen dan.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:38

Rena100 schreef:
Wat vinden jullie van t too faced palette met nikkie. Ik hoor verschillende verhalen, maar toch spreekt t mij wel aan.

Als je er even op googled kom je de waarheid tegen, was een hele rel. De enige die positief zijn, zijn degene die geld eraan verdienen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:02

Ja dat is ook zo verwarrend inderdaad.

Ik kreeg via niniane een verkoopadresje, zie ik dat die verkoper ook het metalmatte palette van kat von d verkoopt....zo'n gaaf palette, maar kan t me zelf echt niet goed praten om 90 euro uit te geven aan een palette...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:04

Ik heb een Kat palette, elke cent waard... boterzacht... ik heb de shade & Light