Ik krijg kriebelende handen van jullie foto's haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Wauw shizzle. .dat staat gaaf ! Vooral het groene
Hoe blijven de kleuren aan de onderkant zo mooi zonder te vervagen qc uit te lopen ?
Shizzel schreef:Kel, zal ik speciaal voor jou vd week weer eens lekker veel roze doen.En je paars goud
Mondy schreef:Wauw shizzle. .dat staat gaaf ! Vooral het groene
Hoe blijven de kleuren aan de onderkant zo mooi zonder te vervagen qc uit te lopen ?
Ik doe mijn oogschaduwprimer op mijn ooglid tm wenkbrauwbot en ook onder mijn onderste wimpers.
Ja, dankzij Kel ben ik ook gezwicht voor het Vivid Brights. Kan niet wachten tot 'ie er is.![]()
Ik maak overigens serieus een stuk of 20 selfies op de badkamer, dan op mijn kamer nog en dan beneden in de hoop dat er een goede bij zit. Meestal zijn dit er 2, 1 met ogen open en 1 met ogen dicht.Ik denk altijd maar zo (en zeker na de shoot die ik heb gedaan in Londen) dat ik er liever in het echt mooi uit zie dan op de foto.
![]()
dit houdt mijn zelfvertrouwen nog een beetje op de been
Hoop dat vandaag mijn Colourpop binnenkomt, dan kan ik twee oogschaduws gaan mengen tot een hopelijk perfecte groen. Ik zit inmiddels ook al een tijd met een open tabblad van Beautybay alles in en uit mijn mandje te gooien. Zucht.
velvetblack schreef:Shizz, jij ziet er precies uit int echt als op je fotos. Knap dus!
En die palettes zijn allemaal echt tof qua kleuren.
Voor de meiden met de rustige make up: het is mooi en past bij jullie, maar het kan nog leuker! Als je voor de spiegel zit en je denkt; ja dit is goed.. Dan moet je nog ff doorgaan. Verleg je grenzen en ga je comfort zone uit. Zo leer je zoveel meer en leer je je gezicht echt kennen! Ga naar make up zaken waar ze je kunnen helpen als je niet uit je comfort zone kunt komen
Het fijne aan make up: het kan er weer af
Mondy schreef:Ik heb geen idee of t mag in het topic... maar mocht iemand deze vinden :het Full Throttle palette in Riot waar ik die kan kopen zonder creditcard..kan die mij een seintje geven ?
Stiekem toch wel erg verliefd op die kleuren en wil m voor mn verjaardag kado doen aan mezelf
Rena100 schreef:Oehhh dat palette met die negen kleurtjes, wow die is gaaf!
Marlonfloris, ik vind dat je wimpers heel erg naar beneden staan en daardoor krijg je een beetje wen droevig gezicht. Misschien een keer goed krullen icm met een lichte waterproof mascara?
Weten jullie of je ook too faced ergens hier in nl kan kopen? Had in Engeland wel wat mooie dingen gezien van hun, maar mn vriendje wou niet meer wachten haha.
Rena100 schreef:Hm das balen. Beautybay wel dacht ik, en heeft iemand hier ervaring mee? Hoe wordt t verzonden enz...
Merell123 schreef:Rena100 schreef:Hm das balen. Beautybay wel dacht ik, en heeft iemand hier ervaring mee? Hoe wordt t verzonden enz...
Ik ben eigenlijk een meelezer maar dit is een mooie opening om toch eens mee te praten. Ik heb afgelopen week mijn eerste beauty bay pakketje binnen gehad met een Jeffree star liquid lipstick (voor 17,63, hoe leuk!). Ik had gekozen voor gratis verzending, en had het binnen een week. Was in een bijna chique doosje verpakt met erin veel bubbeltjes plastic en papier, top verpakt dus! Als ik een nadeel moet bedenken is her dat ik mijn pakketje niet kon tracen, maar ach wat maakt dat eigenlijk uit.
Zal me van de week nog even voorstellen met foto's want ben al behoorlijk verslaafd geraakt door jullie!