Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daar moet je moeite voor doen om dat weg te werken. Ik had 140gram afgewogen met wat appel :p maar het was wel lekker.

jaimy10 schreef:Mooie lijstjes komen er voorbij! Ga vanaf nu weer fanatiek meelezen en doen, iets met weinig tijd![]()
Idd beetje weinig geerte zelfs met die boterhammen, snap Emma hierin prima... maar weer over op normaal!
Ik ben nu heerlijk aan t wandelen op een nuchtere maag, ga ik zo banaantje eten en de paarden voorzien van hun 2de maaltijd. Daarna naar t werk en dan begint me lijstje;
O: Banaan
2de O: 500gr Griekse styl Optimel vanille + 250gr ananas
B: 2 PTs geven waarvan 1 fanatiek meedoen
L: 3 bruine boterhammen met huttekase pesto en tomaat onder de grill
A: bloemkool met 2 tartaartjes
Dan nog ruimte voor eventueel rijstwafels met kip en of een appel
met dit zit je zonder je rijstwafels op nog geen 1200....? Linsey1998 schreef:jaimy10 schreef:Mooie lijstjes komen er voorbij! Ga vanaf nu weer fanatiek meelezen en doen, iets met weinig tijd![]()
Idd beetje weinig geerte zelfs met die boterhammen, snap Emma hierin prima... maar weer over op normaal!
Ik ben nu heerlijk aan t wandelen op een nuchtere maag, ga ik zo banaantje eten en de paarden voorzien van hun 2de maaltijd. Daarna naar t werk en dan begint me lijstje;
O: Banaan
2de O: 500gr Griekse styl Optimel vanille + 250gr ananas
B: 2 PTs geven waarvan 1 fanatiek meedoen
L: 3 bruine boterhammen met huttekase pesto en tomaat onder de grill
A: bloemkool met 2 tartaartjes
Dan nog ruimte voor eventueel rijstwafels met kip en of een appel
Is dit dan ook niet een beetje karig, als je ook niet 1 pt heel fanatiek gaat meedoen?met dit zit je zonder je rijstwafels op nog geen 1200....?
Erg lekker!

Linsey1998 schreef:Dan vraag ik me heel erg af, wat jouw berekening is, om aan die 1555 cal te komen?

van die stevige broden zeker? Ik vind stevig spelt brood altijd zo lekker
Linsey1998 schreef:Dan vraag ik me heel erg af, wat jouw berekening is, om aan die 1555 cal te komen?
(grapje, sorry, kon het niet laten
) Maarreh, bak jij je tartaartjes niet?
V_eraa schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: 150 gram kwark met kaneel en kokos
T: Banaan
L: 1 volkorenboterham met sandwichspread, 1 volkorenboterham met klein beetje boter en panpan kaas, 1 krentenbol met boter, 5 cherry tomaatjes
T: Mini milkyway
T: 1 mandarijn en 1 appel
A: 1 paprika, mais en champignons met zalm
Vandaag lekker op de fiets naar stage dus ruim een uur fietsen & 1 uur attack vanavond in de sportschool
Lekker gesport gisteren. Wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet want weet niet wat we vanavond gaan eten! 
jaimy10 schreef:Meer dan dit kan k mezelf niet verantwoorden. Weet niet of je weet wat voor bedrijf k heb en watvoor mensen om me heen.. ik word hierin top ondersteund! Maar wel bedankt voor je eventuele bezorgdheid/opmerking!![]()
[ [url=m/hlrq4i.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LQU45v.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8AXbQG.png]Afbeelding[/url] ]
Overigs vul ik alles in via streepjes code plus weeg k mijn eten af
Maargoed, iedereen moet het lekker zelf weten... maar dit lijkt me te weinig, met het oog op de jongere meelezers....? Met de 1500 cal die je zegt, ga je nauwelijks spieren opbouwen? Lijkt me ook niet een geweldig voorbeeld voor je clienten om weinig te eten...?