Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaimy10 schreef:Mooie lijstjes komen er voorbij! Ga vanaf nu weer fanatiek meelezen en doen, iets met weinig tijd![]()
Idd beetje weinig geerte zelfs met die boterhammen, snap Emma hierin prima... maar weer over op normaal!
Ik ben nu heerlijk aan t wandelen op een nuchtere maag, ga ik zo banaantje eten en de paarden voorzien van hun 2de maaltijd. Daarna naar t werk en dan begint me lijstje;
O: Banaan
2de O: 500gr Griekse styl Optimel vanille + 250gr ananas
B: 2 PTs geven waarvan 1 fanatiek meedoen
L: 3 bruine boterhammen met huttekase pesto en tomaat onder de grill
A: bloemkool met 2 tartaartjes
Dan nog ruimte voor eventueel rijstwafels met kip en of een appel
Linsey1998 schreef:jaimy10 schreef:Mooie lijstjes komen er voorbij! Ga vanaf nu weer fanatiek meelezen en doen, iets met weinig tijd![]()
Idd beetje weinig geerte zelfs met die boterhammen, snap Emma hierin prima... maar weer over op normaal!
Ik ben nu heerlijk aan t wandelen op een nuchtere maag, ga ik zo banaantje eten en de paarden voorzien van hun 2de maaltijd. Daarna naar t werk en dan begint me lijstje;
O: Banaan
2de O: 500gr Griekse styl Optimel vanille + 250gr ananas
B: 2 PTs geven waarvan 1 fanatiek meedoen
L: 3 bruine boterhammen met huttekase pesto en tomaat onder de grill
A: bloemkool met 2 tartaartjes
Dan nog ruimte voor eventueel rijstwafels met kip en of een appel
Is dit dan ook niet een beetje karig, als je ook niet 1 pt heel fanatiek gaat meedoen?met dit zit je zonder je rijstwafels op nog geen 1200....?
Linsey1998 schreef:Dan vraag ik me heel erg af, wat jouw berekening is, om aan die 1555 cal te komen?
Linsey1998 schreef:Dan vraag ik me heel erg af, wat jouw berekening is, om aan die 1555 cal te komen?
V_eraa schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: 150 gram kwark met kaneel en kokos
T: Banaan
L: 1 volkorenboterham met sandwichspread, 1 volkorenboterham met klein beetje boter en panpan kaas, 1 krentenbol met boter, 5 cherry tomaatjes
T: Mini milkyway
T: 1 mandarijn en 1 appel
A: 1 paprika, mais en champignons met zalm
Vandaag lekker op de fiets naar stage dus ruim een uur fietsen & 1 uur attack vanavond in de sportschool
jaimy10 schreef:Meer dan dit kan k mezelf niet verantwoorden. Weet niet of je weet wat voor bedrijf k heb en watvoor mensen om me heen.. ik word hierin top ondersteund! Maar wel bedankt voor je eventuele bezorgdheid/opmerking!![]()
[ [url=m/hlrq4i.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LQU45v.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8AXbQG.png]Afbeelding[/url] ]
Overigs vul ik alles in via streepjes code plus weeg k mijn eten af