iertJ schreef:Ik gebruik nu al een tijdje het wenkbrauw setje van Catrice en die bevalt me goed, misschien iets voor jou? Al zijn de kleuren volgens mij wel aan de koele kant.
Sinds een tijdje heb ik de brow pomenade van Anastasia die is tot 10 Mei in de korting met een kortingsbon bij de Douglas. Als je een membercard hebt, scheelt het weer 7,95.
Nee, die van Catrice is qua kleur niet goed. Vanmorgen m'n tijd genomen om de Benefit aan te brengen, duurt wat langer want eerst wax en daarna poeder, maar is goed op te bouwen. Vanavond sporten, ben benieuw hoe het daarna nog op m'n wenkbrauwen zit.
Niniane schreef:Zouden jullie iets van een make-up paletten meenemen op stedentrip? Komende zaterdag ga ik voor drie dagen naar een nog onbekende stad en weet niet of het handig is om echt wat mee te nemen.
Ik neem altijd m'n Naked2 palet mee, nu heb ik de nieuwe Lorac Pro Gold, dus dan neem ik die voortaan mee. Eigenlijk neem ik altijd een palet mee, kan je alle kanten mee op.
xNavatu schreef:En yaaaay mn wings lukken op het moment eindelijk weerHeb echt een hele periode gehad waarbij ze steeds niet lukten maar yay het gaat weer! Heb ze gemist hahaha.
[ [url=m/GLUGIg.jpg]Afbeelding[/url] ]
-ik had al 5 uur gewerkt & stond pal onder een lamp dus vandaar glanst alles zo :'D
en ja mn huid is om van te huilen op het moment, ben vandaag met een dieet begonnen wat er hopelijk voor gaat zorgen om 't in ieder geval ietsje beter te maken.. hopelijk.-
Mooie wing!