Cinnepin schreef:Gaat er bij jullie dan geen belletje rinkelen, dat het misschien aan de pink gellac ligt? Gezien ik al aan gegeven heb dat ik veel gelezen heb over klachten dat dit merk snel loslaat?
Had er eerst geen last van....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Gaat er bij jullie dan geen belletje rinkelen, dat het misschien aan de pink gellac ligt? Gezien ik al aan gegeven heb dat ik veel gelezen heb over klachten dat dit merk snel loslaat?
Yenni schreef:Gewoon oprecht benieuwd maar kan je wel met een pink gellac led lamp de lakken van bijv sensation nails gebruiken?
Shenavallie schreef:Yenni schreef:Gewoon oprecht benieuwd maar kan je wel met een pink gellac led lamp de lakken van bijv sensation nails gebruiken?
Alle lampen zijn in principe hetzelfde, er staat alleen een sticker of gravure van een bepaald merk in/op. Het verschil zit 'm in de sterkte van de lampen (bijvoorbeeld 9 watt, 36 watt, etc.) of de soort (LED of UV). Je kunt dus met een gerust hart gel lak van verschillende merken onder dezelfde lamp laten uitharden.
LadyMadonna schreef:Silkaay, genoeg... volg je je opleiding via wen groothandel of niet?
LadyMadonna schreef:Nouja, heb deze toch echt net op een terras 500 km van huis gemaakt
Edit: moet je wel de goede foto selecteren![]()
[ [url=m/AAwgMz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Limoen schreef:Ik heb het zo gedaan nu met de holo poeder:
Je doet gewoon je normale stappenplan met een kleurtje die je eronder wil. Dan een topcoat erop zonder plaklaag. Dan 1 min onder de lamp (ipv 2 bij mij met UV lamp) dan de poeder in de topcoat inpoetsen, dan weer 1 minuut onder de lamp. Dan weer topcoat erover en die gewoon normaal 2 min onder de lamp. En klaar