Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bzoem schreef:Ik haat shinsplints
Besloten vandaag toch niet erbij te gaan hardlopen, al zou ik heel graag willen. En ik heb ook echt even een oppepper nodig, kreeg m'n spieren ook niet echt wakker bij de work out net.
Maar het doet weer pijn in mijn scheen, steeds weer zo'n messteek als ik in een bepaalde houding sta of belastend beweeg.
Hoow ik kan echt huilen van zo'n tegenslag.
Barbabientje schreef:Bzoem schreef:Ik haat shinsplints
Besloten vandaag toch niet erbij te gaan hardlopen, al zou ik heel graag willen. En ik heb ook echt even een oppepper nodig, kreeg m'n spieren ook niet echt wakker bij de work out net.
Maar het doet weer pijn in mijn scheen, steeds weer zo'n messteek als ik in een bepaalde houding sta of belastend beweeg.
Hoow ik kan echt huilen van zo'n tegenslag.
Klinkt een beetje als springschenen, misschien kun je daar eens op googlen. Zijn best vele oefeningen voor om die spier die daar loopt een beetje te rekken ,dan wordt de pijn ook minder
Bzoem schreef:Barbabientje schreef:Oh hahaha ik heb daar gewoon helemaal overheen gelezenDan heb ik niets gezegd
ah wel goed van je dat je het meteen herkent haha!
Ik hoop wel dat dit een 'nieuw' plekje is en geen oude irritatie, dan moet het met paar dagen rust en koelen en wat oefeningen wel snel over zijn.