Zonde dit, maarja als zij er blij mee is

Had verwacht dat een vrouw van rond de 30 wel verstandiger zou zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Net kwam er op mijn wall op Facebook een foto van een tattoo voorbij die gruwelijk slecht gezet was. Lijnen totaaal niet strak, dus heb maar even gevraagd welke shop het was gezet en of het nog zou worden bijgewerkt. Krijg terug dat ze er zo blij mee is en dat het niet in een shop is gezet, maar door een vriend...
lieveli schreef:Oh die paardentattoo... Ik vind 'm vreselijk, sorry. Niet mooi getekend en geen mooie kleuren... Maar als jij er maar blij mee bent. Door wie is 'ie gezet?
DianneM schreef:Ik twijfelde nooit, wilde een realistisch portret van mijn paard, totdat Saskia met dit ontwerp kwam.. Was er meteen helemaal weg van, juist omdat het zo totaal anders was als wat ik zelf in gedachten had, was ik zeer aangenaam verrast door haar creativiteit.
In ongeveer dezelfde stijl komt er van haar naald nog iets bij, wat staat voor mijn dochter. En ja, dat is ook met "niet mooie" kleuren
Poess91 schreef:Iew... dat is ook raar. Onder invloed een tattoo zetten vind ik echt niet gezond.
Snap ook echt niet waarom je met iets lelijks op je lichaam wil lopen puur omdat het goedkoper is.
DianneM schreef:Ik twijfelde nooit, wilde een realistisch portret van mijn paard, totdat Saskia met dit ontwerp kwam.. Was er meteen helemaal weg van, juist omdat het zo totaal anders was als wat ik zelf in gedachten had, was ik zeer aangenaam verrast door haar creativiteit.
In ongeveer dezelfde stijl komt er van haar naald nog iets bij, wat staat voor mijn dochter. En ja, dat is ook met "niet mooie" kleurenik hoop dat ik weer net zo aangenaam verrast mag zijn bij dit ontwerp.
NatassJa schreef:Ah, zo zal het wel gaan inderdaad! Al vind ik deze persoonlijk te rommelig. Maar vind het idee heel tof!
NatassJa schreef:Ik denk dat als jij die 1e foto meeneemt naar het gesprek en zegt dat dit je idee is, maar dan met rechte lijnen, of in ieder geval lijnen die wel mee kunnen vloeien, maar niet door elkaar, dat je al een heel eind komt!
Dreamy schreef:Net kwam er op mijn wall op Facebook een foto van een tattoo voorbij die gruwelijk slecht gezet was. Lijnen totaaal niet strak, dus heb maar even gevraagd welke shop het was gezet en of het nog zou worden bijgewerkt. Krijg terug dat ze er zo blij mee is en dat het niet in een shop is gezet, maar door een vriend...
_Linn_ schreef:Raad iemand ook nog een shop aan rondom Utrecht die goed is met teksten? Heb mijn eerste tattoo gezet bij Studio Remi, ben er wel heel tevreden mee maar wil er denk niet naar terug omdat ik hem op Facebook heb en hij vaak wat rare dingen plaatst waardoor ik het een iets mindere man vind nu.