[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:34

Net kwam er op mijn wall op Facebook een foto van een tattoo voorbij die gruwelijk slecht gezet was. Lijnen totaaal niet strak, dus heb maar even gevraagd welke shop het was gezet en of het nog zou worden bijgewerkt. Krijg terug dat ze er zo blij mee is en dat het niet in een shop is gezet, maar door een vriend...

Zonde dit, maarja als zij er blij mee is :=
Had verwacht dat een vrouw van rond de 30 wel verstandiger zou zijn.

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:35

Hahaha ja zo ken ik ook mensen, bij hun word het ook thuis gezet.
Zien er ook niet uit! Maarja is goedkoper, dus dan zijn ze er blij mee...
Snap dat echt niet

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:41

Ik vind dat zo zonde van je lichaam, er maar iets op laten zetten door iemand die niet strak of mooi zet, alleen maar omdat het goedkoper is oid. Dan maar een jaar of twee jaar wachten om goed te kunnen sparen voor die duurdere, goede shop/artist.

Bij ons op de motorclub zit iemand die dan ook zogenaamd goed zet, diegene drinkt eerst een paar biertjes smorgens om dan smiddags iemand te prikken. Resultaat, lelijk..

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:00

Iew... dat is ook raar. Onder invloed een tattoo zetten vind ik echt niet gezond :P.
Snap ook echt niet waarom je met iets lelijks op je lichaam wil lopen puur omdat het goedkoper is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:01

Dreamy schreef:
Net kwam er op mijn wall op Facebook een foto van een tattoo voorbij die gruwelijk slecht gezet was. Lijnen totaaal niet strak, dus heb maar even gevraagd welke shop het was gezet en of het nog zou worden bijgewerkt. Krijg terug dat ze er zo blij mee is en dat het niet in een shop is gezet, maar door een vriend...

:')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:01

Beetje vreemd inderdaad, maar er zijn vele mensen hier die dat hebben laten doen door hem. Waaronder mijn broer

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:37

Raad iemand ook nog een shop aan rondom Utrecht die goed is met teksten? Heb mijn eerste tattoo gezet bij Studio Remi, ben er wel heel tevreden mee maar wil er denk niet naar terug omdat ik hem op Facebook heb en hij vaak wat rare dingen plaatst waardoor ik het een iets mindere man vind nu.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:08

lieveli schreef:
Oh die paardentattoo... Ik vind 'm vreselijk, sorry. Niet mooi getekend en geen mooie kleuren... Maar als jij er maar blij mee bent. Door wie is 'ie gezet?

Hij is gezet door Saskia, ons topicgenootje dus, en ik ben er wel blij mee, anders had hij sowieso nooit op mijn rug gekomen hoor, vond haar ontwerp juist fantastisch :) de kleuren zijn voor mij juist mijn lievelingskleuren (paars en turquoise), maar hier was hij nog niet genezen. Inmiddels zijn de kleuren zachter geworden. Valt trouwens ook nog niet mee om hem fatsoenlijk op de foto te zetten, mijn telefoon licht het bruin steeds op naar knal oranje, maar het is echt roestbruin, donkerbruin dus..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:15

ik vond het paard juist ontzettend gaaf! Erg inspirerend! Twijfel nu juist steeds meer tussen strak portret of speels!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:23

Ik twijfelde nooit, wilde een realistisch portret van mijn paard, totdat Saskia met dit ontwerp kwam.. Was er meteen helemaal weg van, juist omdat het zo totaal anders was als wat ik zelf in gedachten had, was ik zeer aangenaam verrast door haar creativiteit.

In ongeveer dezelfde stijl komt er van haar naald nog iets bij, wat staat voor mijn dochter. En ja, dat is ook met "niet mooie" kleuren :+ ik hoop dat ik weer net zo aangenaam verrast mag zijn bij dit ontwerp.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 15-12-13 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:24

DianneM ik vind hem nog steeds mooi! En ook de kleuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:25

DianneM schreef:
Ik twijfelde nooit, wilde een realistisch portret van mijn paard, totdat Saskia met dit ontwerp kwam.. Was er meteen helemaal weg van, juist omdat het zo totaal anders was als wat ik zelf in gedachten had, was ik zeer aangenaam verrast door haar creativiteit.

In ongeveer dezelfde stijl komt er van haar naald nog iets bij, wat staat voor mijn dochter. En ja, dat is ook met "niet mooie" kleuren :+

okee! Ja, ik laat de artist even de keuze wat haar het mooist lijkt. ik denk dat ik toch nog even wacht tot ik zeker weet wat ik wil, omdat ik graag wat elementen wil toevoegen! Wel tof, ben benieuwd naar je volgende! Ik vind het echt tof, en de kleuren lijken me juist rustig maar toch mooi!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 03:04

amandananana schreef:
Ik kom een binnenvallen. :D heeft er iemand ervaring met een goede tattooshop in omgeving Rotterdam? Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten dus ben me een beetje aan het oriënteren..

Vrienden van mij zijn allemaal naar Inkstitution gegaan.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 03:09

Poess91 schreef:
Iew... dat is ook raar. Onder invloed een tattoo zetten vind ik echt niet gezond :P.
Snap ook echt niet waarom je met iets lelijks op je lichaam wil lopen puur omdat het goedkoper is.

Onder een invloed een tattoo laten zetten is helemaal dom :+ De mijne is in dé toeristenstraat van Bangkok gezet (heb de tattooshop goed gegoogled voor ik in de stoel ging zitten, no worries!)
In deze shop was t een soort traditie alle schetsen of print-outs van tattoo ideëen om de spiegel te hangen. Nou je wilt niet weten wat voor achtelijke plaatjes er hingen!!
Echt dingen als party 4ever bangkok city, of allemaal namen van vrienden met een hartje eromheen. Heb zelfs een plaatje van een bierflesje (lokaal merk) en private parts zien hangen :=
Was ik toch blij met mijn tattoo die wél veel betekenis heeft!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:21

Ik wil heel graag een muziek gerelateerde tattoo achter m'n oor :)
Ik heb een beetje gezocht op internet en heb de perfecte gevonden :D Is een muzieksleutel met daaraan een soort notenbalk.

Ik heb m'n vorige tattoo in den haag bij Fearless laten zetten, super kwaliteit! Maar dat was een tekst en is dus gewoon uitgeprint en op m'n arm geplakt en overgetrokken. Weet iemand hoe ze dat met ontwerpen doen, als ik alleen maar een voorbeeld heb op internet?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:24

Ik ga binnenkort naar Deventer voor de tattoo van mijn vriend. En dan ook een afspraak maken voor mezelf denk ik :')
Wil mijn hondenpootje ingekleurd/geschaduwd hebben.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:25

Als jij inderdaad gewoon een voorbeeld laat zien en je geeft je eigen ideeën nog door, dan gaan hun iets ontwerpen wat (als het goed is) voor jou perfect is. :)

Wel een leuk idee! Weet alleen niet hoe groot je hem wil? En of je hem zichtbaar wil hebben?
Anders heb je niet zo'n groot stuk. En ben bang dat een muzieksleutel met notenbalk eraan best wat ruimte inneemt :P

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:27

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:34

Ah, zo zal het wel gaan inderdaad! Al vind ik deze persoonlijk te rommelig. Maar vind het idee heel tof!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:35

DianneM schreef:

In ongeveer dezelfde stijl komt er van haar naald nog iets bij, wat staat voor mijn dochter. En ja, dat is ook met "niet mooie" kleuren :+ ik hoop dat ik weer net zo aangenaam verrast mag zijn bij dit ontwerp.

Haha nou! Ik vind dat cartoonesk-achtige gewoon niks. En ik heb een spuughekel aan oranje, sorry! Als jij er maar blij mee bent, er zijn ook genoeg mensen die mij een idioot vinden omdat ik een cupcake heb. Ik lust cupcakes niet eens. :')

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:37

NatassJa schreef:
Ah, zo zal het wel gaan inderdaad! Al vind ik deze persoonlijk te rommelig. Maar vind het idee heel tof!

Twijfel ook nog hoor, had nog iets gevonden maar dat was uitgevoerd op een been, dus weet niet in hoeverre die kan worden verkleind tot oorgrootte zonder heel rommelig te worden

Die staat hier
http://www.cuded.com/2013/05/25-awesome ... o-designs/

De veertiende, maar dan zonder die sterren en kleuren hoor haha. Ik ben meer van gewoon zwart :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:42

Ik denk dat als jij die 1e foto meeneemt naar het gesprek en zegt dat dit je idee is, maar dan met rechte lijnen, of in ieder geval lijnen die wel mee kunnen vloeien, maar niet door elkaar, dat je al een heel eind komt!

Dit vind ik trouwens ook wel gaaf! Alleen nog een paar lijntjes erbij als je dat graag wil.
http://3.bp.blogspot.com/-bsHa76GgVlU/T ... 8424_n.jpg
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 16-12-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:46

NatassJa schreef:
Ik denk dat als jij die 1e foto meeneemt naar het gesprek en zegt dat dit je idee is, maar dan met rechte lijnen, of in ieder geval lijnen die wel mee kunnen vloeien, maar niet door elkaar, dat je al een heel eind komt!

Ja klopt zoiets wil ik :D
Eigenlijk wil zou ik hem dan precies een jaar na mn eerste laten zetten :+ voor het idee haha maar dat zou 4 januari al zijn :P

Ik ben wel heel blij met die shop, m'n eerste ziet er nog uit alsof hij paar weken geleden is gezet :)

Edit: die vind ik te veel al de nek inlopen... Maar het ontwerp is wel gaaf

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:26

Dreamy schreef:

Tja, dat krijg je als je voor een thuisprikkertje kiest..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:29

Iemand die antwoord weet op mijn vraag?

_Linn_ schreef:
Raad iemand ook nog een shop aan rondom Utrecht die goed is met teksten? Heb mijn eerste tattoo gezet bij Studio Remi, ben er wel heel tevreden mee maar wil er denk niet naar terug omdat ik hem op Facebook heb en hij vaak wat rare dingen plaatst waardoor ik het een iets mindere man vind nu.