Ik kom ook even binnen vallen! Met de vraag, hoe zijn jullie ooit begonnen met wielrennen (of mountainbiken) of hebben jullie tips mbt het starten hiermee? Ik fiets graag, ik woon langs de Waal en kan in deze regio heerlijke fietstochten maken. Dat doe ik op mijn oude stadsfietsje die ik ooit heb gehad toen ik naar de middelbare school ging (dat ding doet het al bijna 10 jaar prima), maar ben wel echt toe aan een nieuwe fiets, enfin. Ik heb interesse om te gaan wielrennen, voordat ik daar mijn geld insteek ga ik een aantal keer een racefiets huren om wat tochtjes te maken. Zaterdag voor het eerst als het weer goed blijft en ik kijk er echt naar uit. Vriendlief gaat de eerste keer mee, ik hoop dat hij het er achter komt dat hij het ook heel leuk vindt, maar hij is over het algemeen meer een wandelfanaat en minder van het fietsen (ik juist andersom dus

Ik heb alleen verder geen supplies of accecoires zoals gepaste kleding. Is dat erg? En waar moet ik verder rekening mee houden of aan denken?