Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het is toch altijd een klein beetje doodgaan.
. Maar dat mocht de pret niet drukken en dus zijn we met zijn drietjes (ieris en Namiro) op pad gegaan voor de devilstrail in Utrecht. 
. Al vrij snel waren we Ieris kwijt. Die had natuurlijk de week ervoor de 57km gelopen dus niet heel gek, vonden wij. En omdat ik te hard liep heb ik Namiro maar voorop laten lopen zodat het tempo wat beter te behappen bleef.
We moesten immers nog een stukje.
. Al snel gaf Namiro aan dat het tempo wat te hoog lag. En ze had gelijk! Maar mijn hoofd en mijn lijf zijn het soms niet helemaal eens en zo besloten we te splitsen.
Het tempo lag ook voor mij te hoog. Echt zoveel respect voor hoe sterk Ieris is! De route was prachtig maar ik vond het wel koud
! En het was toch wel wat nat waardoor mijn kleren ook niet meer echt heel warm aanvoelde. Achteraf gezien had ik veel beter bij Namiro kunnen blijven want ik ben diep moeten gaan om bij te blijven. Ben mezelf weer eens voorbij gelopen in de eerste 10km. Nog altijd geen volleerd langere afstand loper zullen we maar zeggen.
Ik was niet eens meer echt verbaasd. 

Wat krijg je veel op je bordje. Veel sterkte
Hoe gaat het nu met je vader?
Dus ik heb ontzettend gehoest en besloot na nog meer pogingen tot proppen maar dat ik het op minimaal eten ging doen.

maar het was echt lekker om weer een stukje te kunnen rennen. Tiggs schreef:Leuk dat jullie samen hebben gelopen op de Devilstrail!
Lisitano ook goed bezig! Als je nog tips nodig hebt over hoe je baby's voorkomt, laat je het dan weten?

Je andere foto's zijn ook leuk! Lisitano schreef:Tiggs schreef:Haha ik bedoel dat je voorkomt dat je ze krijgt Lisitano! Vanwege jouw opmerking dat de baby's je 1.000 kilometer 'verpesten'.
Samantha, leuk juist - met poesJe andere foto's zijn ook leuk!
Snap ik, ik ben nogal vruchtbaar dus dan had ik er geen twee
Wat een PR's de laatste tijd, super goed!
Je kijkt heel blij en of het heel makkelijk gaat allemaal. Leuke kat ook trouwens
) Vrijdag avond aangekomen en zaterdags besloten om een wandeling te maken door San Jose. Op de terugweg naar ons hotel is mijn vriend gebeten door een hond
Gelukkig niet diep, geen spieren geraakt, maar wel vervelend. Uiteindelijk een discussie tussen artsen in Costa Rica en artsen in Nederland, waardoor de reisverzekering ons maandag weer heeft terug gevlogen naar Nederland voor diverse entingen. Klaar was de vakantie
. Samantha_ schreef:In dit schema is de taper vanaf maandag, dus 6 dagen vooraf. Volgende week nog 2 kortere loopjes.
Ik weet nog niet wat ik doe, ik loop zaterdag ook al bij de AV.
Chocolade heb ik overal laten liggen want dat leek me idd geen goed idee
. Winegums gaan een stuk beter naar binnen.
Mooi doel gehaald dus!

en na 10 uur slaap voelde ik me vanmorgen echt weer prima dus lekker half uurtje gelopen en dan vanavond naar de sportschool.