Samantha_ schreef:In dit schema is de taper vanaf maandag, dus 6 dagen vooraf. Volgende week nog 2 kortere loopjes.
Ik weet nog niet wat ik doe, ik loop zaterdag ook al bij de AV.
Zag dat je je ticket te koop had gezet. Ik zou persoonlijk zaterdag dan lekker meelopen met de groep en dan die taper in gaan. Dat is al vrij kort. 14 tot 10 dagen is echt wel de norm normaal.
Wat een leuke foto's weer! En mooie intervalletjes, viel alles "mee" dus!
Lisitano wat een leuke foto. Heb je eigenlijk niet gewoon een banaantje gepakt bij de post?
Chocolade heb ik overal laten liggen want dat leek me idd geen goed idee
. Winegums gaan een stuk beter naar binnen.
Maar wat heb je super knap gelopen! En die baby's toch ook altijd.
Mooi doel gehaald dus!
en idd zoveel gave paddenstoelen. Als het geen event was geweest was ik even gestopt
-Namiro- ja de nijmeegse versie lijkt me ook echt heel leuk om een keer te lopen. Dit jaar vieren wij dan de verjaardag van mijn dochter want ik had hem wel in de agenda gezet.
Misschien volgend jaar. Er zijn gewoon te veel leuke events. En ook jij hebt echt top gelopen hoor. Geen last van je enkel meer? En niet ziek geworden?
Tiggs dat lopen maakt dat het snot ook lekker even loskomt
Ownee MM wat onwijs klote dat je dan terug naar NL moet vliegen daarvoor! Tjee... En het is nog wel zo een prachtig land! Zeker wel een keer teruggaan hoor want dit land is het echt waard om te bezoeken. Maar ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Een jetlag heeft behoorlijk impact op je lijf dus geef het even tijd en dan komt het echt wel weer goed. Die 10km ga jij halen!
Afgelopen donderdag ben ik bij de sportarts geweest maar ik had geen last dus het was voor hem heel lastig om nu echt te bepalen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Na overleg met een andere arts gaan ze nu een echo maken en moet ik bellen als ik WEL last heb zodat ik dan gelijk gezien kan worden. Verder vond hij het wel een goed idee om eens bij een podotherapeut langs te gaan omdat ik vrij platte voeten heb. Wat hem betreft kon dit langs elkaar af maar ik wacht liever even de echo af. Die moet nog gepland worden dus even afwachten. Overigens nu al weer 2 weken geen klachten aan mijn kuit. Wel iets aan mijn knie... Zucht 
Na een super kort nachtje zondag op maandag ben ik gister ipv naar de sportschool naar bed gegaan
en na 10 uur slaap voelde ik me vanmorgen echt weer prima dus lekker half uurtje gelopen en dan vanavond naar de sportschool.