Prachtige foto's jongens! En BeFunny, ik hoop dat er snel schot in de zaak komt en je weet waar je aan toe bent
Ik ben nog steeds niet fit. Gisteren een rondje van 2km en kon daarna aan het in infuus Dus weinig om hier te delen, maar ik geniet nog steeds mee van al jullie foto's
Morgen heb ik een wandelingetje met chihuahua mensen en er gaat ook een vriendin mee van hier om de hoek ook met een chihuahua. Het is een korte wandeling met lunch in kerstsfeer. Wandeling stond allang gepland met alle chihuahua vrienden dus wel even leuk en afleiding.
Mooi Lizard. Die aalscholver die had het zo te zien naar de zin.
pien_2010
Geplaatst: 15-12-23 17:19
Mooi hoor al je foto's. Wouw. Vooral de foto met het "paard in het water " vind ik erg mooi.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-12-23 18:01
Ja die vind ik ook prachtig lizard!
Mooi licht ook op jouw foto‘s
Ik ben in de late middag naar de Teufelsgraben gelopen met de hond. We zijn net terug, er lag nog behoorlijk wat sneeuw en ik kreeg helemaal een kerstgevoel ervan
Heerlijk dat de hond zich zo vermaakt Bootsiebob, toffe omgeving ook.
Eelmo aan het infuus Het is toch ook wat dat ziek zijn/herstellen. Ik voel me ook wat beter, maar kreeg gister op werk ineens een bloedneus. Gelukkig tijdens mijn pauze.
SusanH, ik kan me voorstellen dat je in een (winter) dip zit. Ik houd me altijd vast aan de 21e,dan gaan we weer de goede kant op Toch mooie foto's ondanks het grauwe weer.
En Goof had mooie foto's met wat zon
Pien, leuke foto's van je wandeling met je clubje.
Ik heb gisteren nieuwe wandelschoenen gekocht. Na een uitstapje naar Han Wag ben ik weer terug bij Lowa. Ik kan dus weer heerlijk op lawa's met mijn Lowa's Trouwens niet helemaal mijn kleur, maar ze hadden helaas geen keuze. We doen het er maar mee!
gaucho
Geplaatst: 16-12-23 17:36
Ik vind het wel een leuk kleurtje Jojoleine veel lekkere kilometers ermee maken.
Ik heb vanochtend gezellig een stuk klompenpad bij Emst gelopen en vanmiddag het natuurpad bij de Renderklippen. Grauw en grijs weer, gelukkig gezellig gezelschap.
Goof
Geplaatst: 16-12-23 17:36
Ik vind de kleur wel leuk, veel wandelplezier ermee. Gezellige wsndeling, ziet er nat uit.