Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Ik heb inmiddels een afspraak gepland met Mandy. Gaucho en Faringo zijn ook in voor een ritje. Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden een gezamenlijke rit te doen met een groepje ergens?
Dan maak ik daar even een apart topic voor aan.
pien_2010 schreef:Polie staat 15 minuten rijden met de auto. Dus dat valt mee.
Sure_lee schreef:Ik zou dan tegenover juffrouw tok parkeren. Vanuit daar kun je alle kanten op.
moonsparkle schreef:Zo ik heb er 5km opzitten, hebben jullie alleen ook weleens dat je dan denkt nu wil ik niks meer doenterwijl het huishouden nog moet gebeuren
Sure_lee schreef:Haha dat heb ik ook vaak hoor. Maar niet per se met huishoudelijke dingen. Daarvoor heb ik een schoonmaakster.
Mocht er nog iemand 1 zoeken. Ik heb sinds kort iemand via cleannet.nl. Gewoon wit en nemen eigen schoonmaakspullen mee. Hoef ik er ook niet aan te denken om dat in huis te halen als het op is. Ideaal.
Goof schreef:Ik heb nergens zin in, dus ook niet in wandelen. De honden zijn gistermiddag gelukkig lekker anderhalf uur in het park geweest met me, vooruit maar. Ik heb vanmorgen de muren in mijn gang geverfd. Vanavond een etentje met mijn man's werk. Ik vind het wel weer best vandaag.
moonsparkle schreef:Haha ik dacht net ook ga ik uitgebreid koken, het is wel m'n vrije dag.... Naahhh
Bootsiebob schreef:Pien wat leuk van Polie
pien_2010 schreef:Bootsiebob schreef:Pien wat leuk van Polie
Dank je wel. Ik ben de hele dag al blij en achteraf misschien ook maar goed dat ik geen telefoon bij me had. Ik zat daardoor 100% in het moment en ik voelde hoe ik haar toch gemist had en ik was gewoon heel blij om bij haar te zijn. Het is toch mijn klein schatje. Ik vond haar uitstraling ook zo mooi, zo sereen en tevreden. OOk hoe ze genoot van het gekroel en ook hoe het goed was toen ik ging.
Bootsiebob schreef:Ik lees net een paar pagina’s van een ander topic bij.
Daar lees ik jouw posts en kan helemaal begrijpen dat zo’n fijn moment met Polie je erg veel goed doet.
Soms besluit ik bewust om dat topic een paar dagen niet te lezen.
Ik had zojuist ook mijn momentje in het park. De foto is mislukt, maar het momentje was er wel![]()
Ra ra wat is het![]()
[ [url=m/QhU7qO.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Ik weet het denk ik maar laat de rest nog even denken, tipje:
Marjo schreef:Een ijsvogel
Goof schreef:Jojoleine, die kat meenemen is gewoon geen optie, dat gaat echt niet. Hij heeft een waanzinnig oppasadres gehad, hij gaat in de herfstvakantie weer! Ze is gek op hem gelukkig, dus ik had hem met een goed gevoel daar zitten. Maar 5,5 week is lang en ik ben blij dat hij weer lekker thuis is![]()
Mooie foto's LWDaisy. Die dodentocht, is dat 100 km aaneengesloten, net als de Kennedymars? Of over meerdere dagen?
Mooie foto's Bootsie, heel droog inderdaad.
Mooi daar Sdaphnes, mooi gebied zeg.
Ik moet maandag weer werken. Laatste vakantiedaagjes nu.
Cayenne, mooi die laatste donkere foto. Magisch bijna.
Gaaf Jojoleine, heel tof dat je de schildpadden hebt gezien. Wat een mooie reis maak je toch.
moonsparkle schreef:@ceyenne https://www.onderwegmettamara.com/2021/ ... e-planten/blogje over guttatiedruppels
Haha dus bij jou rollen er ook soms stofwolkjes als tumbleweed voorbij