Neonlight schreef:Vayo, dit gaat niet alleen over het werk, zoals ik al zei ook social media. Hier op bokt, want dat is de enige social media die ik heb. En het spijt me dat mijn reactie jouw raakt, want jij valt juist niet in de doelgroep die ik bedoel. En ik ga dat niet persoonlijk met de mensen op bokt opnemen, dat zijn er teveel en bovendien krijg ik daar alleen meer frustraties van. Mijn collega's daarentegen hebben echt al wel iets gehoord van me. En zullen zich vanaf morgen een slag in de rondte mogen werken, want avonddienst zijn geen excuses en vanaf 8 februari gaan er andere kinderloze ouders er even tussenuit omdat ze tegen burn-out zitten met het extra werk.
Maakt niet uit, ik snap je nu beter. Het komt denk ik ook doordat ik zelf niet lekker in mijn vel zit en de emoties de laatste tijd wat hoger zitten
Groot gelijk dat de mensen zonder kinderen er vanaf 8 febr. even tussenuit gaan. Het is ook niet eerlijk dat zij (jij) nu belast wordt met overwerk. Kunnen ze trouwens niet gewoon vanuit huis werken?