[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:27

Elke keer 2 uur inderdaad. Langer trek ik het niet. Financieel ook niet trouwens hahaha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:50

Gaaf BibiQ! Haha financieel is herkenbaar ja :')

Ik mag 9 maart voor een kleine tattoo bij Ernesto van Fearless in Den Haag. Ik moet alleen nog even bedenken wat precies. Zijn style is new traditional/old skool/black & white. Het wordt iets kleins gezien de tijd (moet binnen een uur kunnen) en ik wil heel graag iets astronomisch (planeet, ufo etc.) Heeft iemand een leuk idee en een leuke plek? Mijn rechter schouder/sleutelbeen/stukje bovenarm en linker buitenkant onderarm zijn al bezet. :) Misschien op mijn pols ofzo?

Het moet trouwens in een uur kunnen omdat ik samen met een vriend ga, en hij ook nog moet (allebei een uurtje). Het is een soort "grap/wedstrijd" met vrienden. :+ (We moeten die dag allemaal met de partner van een ander een zo vet mogelijke dag hebben voor een bepaald bedrag per stel en daar een vlog van maken. :)) )

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 02:01

BiBiQ schreef:
Elke keer 2 uur inderdaad. Langer trek ik het niet. Financieel ook niet trouwens hahaha

Mooie oplossing zo hoor! En ik begrijp het best.
Heel benieuwd naar eindresultaat

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:53

Eindelijk kan ik mij hier ook melden, als tiener keek ik hier altijd mee in deze topics, heel hard verlangend naar een eigen tattoo :') Nu is het als 23-jarige eindelijk zover, ik heb eergisteren mijn eerste laten zetten.
Ik ben meteen voor de pijnlijkste plaats gegaan door voor een sternum tattoo te gaan, maar het was de pijn zo waard, ik ben ontzettend blij met het resultaat. Toen ze aan mijn ribben bezig was was het nog goed uit te houden, maar eenmaal bij de mandala trok ik het soms echt niet meer. Vandaar helaas wat scheve lijnen, maar dat stoort me niet zo, voegt wat aan de ervaring toe :') In totaal heeft het zetten 2,5u geduurd. Mijn vrienden met tattoo's hadden me gewaarschuwd dat het erg verslavend is, en helaas zit ik nu al vol ideeën voor een volgende :=

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:55

Ongelooflijk gaaf! <3 <3 _O_

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 13:34

Heel mooi!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:35

<3 Die baardagaam

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:37

Oh, dat was jij! :D Ik zag hem net voorbij komen op Dana haar Instagram en vroeg me al af of dat een Bokker was :)) Hij is heel vet geworden!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:52

Zowel de baardagaam als de sternum zijn knap gezet!!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:02

Vriendin heeft een uberschattig zeepaardje getekend. Die wil ik laten zetten nog. O en een zwaan, met de muzieknoten van (een ministukje van) het zwanenmeer als 'water' eronder. Zo'n golfje. Moet alleen nog wel even knap uitgewerkt, dat idee

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 16:02

Yasmine schreef:
Oh, dat was jij! :D Ik zag hem net voorbij komen op Dana haar Instagram en vroeg me al af of dat een Bokker was :)) Hij is heel vet geworden!

Ja dat ben ik dus :') Dankjewel, ben er ontzettend blij mee! Voor Dana was het ook de eerste keer dat ze een paardenschedel deed, het resultaat mag er wel wezen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 16:58

BiBiQ schreef:

Snap ik, mijne doet max 3 uur per sessie en dat is ook lang zat. Hij doet het ook voor zichzelf zodat hij goed gefocussed kan blijven.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:00

Jeej ik mag 6 maart weer :):)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:05

Die schedel is echt nice! Zag hem ook al voorbij komen. Welcome to the horse skull club :')

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:27

_Dreamer schreef:
Ladies! Een hele tijd geleden was hier iemand die een foundation speciaal voor tattoo's had, weet iemand nog welke dat was? :=
Of heeft iemand tips? Ik heb over 2 weken een belangrijk gesprek en wil graag een stukje kunnen bedekken :)

Ik kom even binnenvallen. Bedoel je wellicht Dermacolor? Uitermate geschikt voor camouflage. Succes met je gesprek!

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 02:57

Dit zijn mijn 2 tattoo's. Het kleine pootje heb ik laten zetten nadat ik mijn poes had laten inslapen.
Het grotere pootje is een afdruk van het pootje van mijn Chihuahua. Een afdruk met inkt gemaakt en dat meegenomen naar de shop. Deze staat nu vanaf 9 augustus 2018.

Afbeelding

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:46

Debbie00 schreef:
Dit zijn mijn 2 tattoo's. Het kleine pootje heb ik laten zetten nadat ik mijn poes had laten inslapen.
Het grotere pootje is een afdruk van het pootje van mijn Chihuahua. Een afdruk met inkt gemaakt en dat meegenomen naar de shop. Deze staat nu vanaf 9 augustus 2018.

[ [url=m/Jhkhq1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhh lief!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:16

Ik was na 1 uur lijnen zetten en 3 uur schaduwen en inkleuren ook wel op hoor. Mijn hele lichaam was aan het shaken :') en toen wilde Carlos nog foto's maken. Kon mijn arm echt niet stilhouden haha.

Hij is goed aan het genezen, bijna helemaal verveld en jeukt nog iets.
Ik ben wel trots want de artist had al sinds december niks meer op zijn Instagramportfolio gezet en nu de foto's van de mijne wel <3 :)) en de shop gebruikte de foto's ook bij een 'we hebben vandaag nog tijd'-achtige post. Dan ben ik extra trots/blij met mijn tattoo :D

Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:22

Wauw Karlijn! Hij is echt ontzettend mooi. Bikkel hoor dat je zo lang hebt gezeten. Ik begin net voor 2 uur al met trillen.

Super gaaf ook dat hij de foto op insta gebruikt! :j

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:41

Mooie tattoo's komen er voorbij. uur

Hier staat er een afspraak voor de 20ste voor mijn vierde tattoo.
Een aandenken aan mijn merrie die ik 3 weken terug heb laten inslapen.
Haar naam was Sally maar noemde haar vanaf dag 1 Mutsje.
Hij komt op mijn pols te staan.
Afbeelding

De volgende dag moet ik alleen weer werken. Waar zou ik hem het beste mee kunnen bedekken die 9 uur? Ik werk met heel veel zout en kruiden dus wil hem wel afgedekt hebben.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:01

tinker_sally schreef:
Mooie tattoo's komen er voorbij. uur

Hier staat er een afspraak voor de 20ste voor mijn vierde tattoo.
Een aandenken aan mijn merrie die ik 3 weken terug heb laten inslapen.
Haar naam was Sally maar noemde haar vanaf dag 1 Mutsje.
Hij komt op mijn pols te staan.
[ Afbeelding ]

De volgende dag moet ik alleen weer werken. Waar zou ik hem het beste mee kunnen bedekken die 9 uur? Ik werk met heel veel zout en kruiden dus wil hem wel afgedekt hebben.

Jnsmeren en met folie afdekken

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:41

Van de week nr 3 laten zetten. Deze is handpoked bij drakkar tattoo.

Afbeelding
Op zijn buik de vingerafdruk van mijn partner.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:48

jeetje77 schreef:

[ [url=m/UZiVbC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet niet waarom maar dat lijkt me nou echt pijn doen :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:50

jeetje77 schreef:

[ [url=m/UZiVbC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Handpoked? :wow: als dat gaat zoals ik me voorstel hoe dat gaat, hoe lang heb je dan wel niet voor zo'n grote piece gezeten? :wow:

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 17:24

cinniz123 schreef:
Weet niet waarom maar dat lijkt me nou echt pijn doen :+

Ik heb (helaas) een vrij hoge pijngrens, ik had alleen bij het laatste dotwork bij de staart dat ik het wat vervelend vond worden. Het is absoluut niet pijnlijker dan met een machine vond ik. Misschien dat een ander de plek pijnlijk vind, dat kan.

_Karlijn schreef:
Handpoked? :wow: als dat gaat zoals ik me voorstel hoe dat gaat, hoe lang heb je dan wel niet voor zo'n grote piece gezeten? :wow:

Handpoked is idd zonder machine, stip voor stip handmatig (zoals bij aboriginals of in oude tijden bijvoorbeeld vikingen en kelten). Ik heb hier 2 uur voor gezeten.
Laatst bijgewerkt door jeetje77 op 09-02-19 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt