Jemig, dat klinkt heftig zeg snow white! Beterschap!
Ik heb een beetje een lastig dagje... voel me niet 100% en heb hoofdpijn, daar krijg ik altijd snaaidrang van. Heb het nog redelijk in kunnen houden maar het kost me wel een hoop energie.
O: griekse yoghurt met frambozen en havermout T: grote bak gemengd fruit L: crosty, bakje rauwkost T: plak bananenbrood T2: paar plakjes kipfilet A: pasta met spinazie, kip en boursin
Vandaag wordt mijn enige sport mijn paard roskammen
_Lobke_
Geplaatst: 25-03-19 18:49
CCCCC: hihi ja uitslapen is heerlijk. Wauw jij bent ook fanatiek zeg! Netjes!
Black_kelpie: bevalt dat een beetje dat hello fresh? Ik hoor er wel veel positieve verhalen over.
Snowwhite: jemig wat heftig zeg! Heel veel sterkte!
Angela_ : wat leuk welkom! Welke afstanden doe je meestal qua hardlopen?
Pinkprinces: haha maar een paard uitgebreid borstelen kan ook behoorlijk intensief zijn!
Dilan: jeetje wat een mooi compact lijstje. 1600 calorieën is niet veel. Beweeg je er ook nog naast?
Linoleum: fijn dat je deze week vrij bent dan kan je er weer met frisse moed tegenaan. Ik merk ook dat als ik vrij ben is het veel makkelijker om op mijn eten te letten.
Pinkprinces: wat goed! Nu de laatste loodjes en dan eindelijk hopelijk wat meer rust.
Kinmie25501: haha nog een fan van wraps. Het is best makkelijk en kan het variëren met alles. Klinkt goed dat uit eten en zo nu en dan mag dat ook wel eens toch?
Laura82: pfoe ja hoofdpijn is altijd heel vervelend en voor je gevoel helpt eten een beetje. Toch heb je wel heel netjes gegeten. Mooi lijstje!
Marlinderooz: ja altijd lastig om met tegenzin toch te gaan sporten, maar je hebt het wel mooi gedaan! En uiteindelijk geeft dat ook een voldaan gevoel.
Aria_zz: goed bezig! Keurig lijstje!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik had een normale werkdag en meteen na het werk even paard gereden. O: kwark met fruit T: 2 choco koekjes bij de thee. Mandarijn, banaan. L: twee volkorenbrood met kipfilet T: mandarijn,en muesli reep. A: aardappelen worteltjes en saucijs T thee met cake.
Lobke, ik was in eerste instantie niet van plan om naast mijn werk (werk als magazijnmedewerkster, t/m vrijdag) niet te sporten. Maar heb net toch wat oefeningen gedaan, pull ups, push ups, buikspieroefeningen en squats. Dus zo even een bakje alpro go on met cruesli eten. Dan zit ik op zo'n 1850 kcal
EdkingEnzo
Geplaatst: 25-03-19 20:31
Wow Snow white!! Wat heftig, dat moet ontzettend pijn hebben gedaan. Veel sterkte en beterschap. Doe rustig aan!!
Marlinde, goed dat je bent wezen sporten! Ik kan me er op maandag ook niet toe zetten haha!
Verder mooie lijstjes! Goed bezig dames
Ik heb vandaag een dagje gewerkt, niet gesport, ook niet gefietst (Foei!). Wel goed gegeten en bijna 11.000 stappen gezet!
Lijstje; O; Griekse yoghurt met blauwe bessen, granaatappelpitjes, granola L; 3 donkere boterhammen met zaden, met kipfilet T; Fulfil eiwitreepje A; Zilvervliesrijst, courgette, champignons, gehakt en creme fraiche T; 2 blokjes 85% chocolade en heb nu een spelt-appel cake in de oven, dus daar ga ik wel even een plakje van proeven straks!
Ongeveer 2.000/2.100 kcal. Beweging dus 11.000 stappen, 29 trappen (jup, again). Drinken; 2 cappuccino, thee en water
_Snow_White
Geplaatst: 25-03-19 21:28
Dankjewel allemaal! Ik ben nu net eindelijk thuis na 4 dagen ziekenhuis. Lig lekker in mijn eigen bed met m'n hond tegen me aan geknuffeld. Ik denk niet dat ze me de eerste paar dagen nog alleen laat
Linnie050
Geplaatst: 25-03-19 23:04
Hallo
Mag ik mij hier ook weer melden. In het andere topic ben ik even aanwezig geweest. Ik ben niet elke dag op bokt.
Afvallen gaat bij mij heel moeizaam. Kan misschien ook door mijn hormonen komen. Misschien hebben jullie nog tips. En ik wil wat meer variatie in mijn lijstjes. Wie weet zie ik hier nog goede ideeën langs komen.
Ik eet bv ook in de ochtend brood en met lunch weer. Misschien een paar keer in de week een salade ipv een brood lunch? Salade tips zijn welkom. Tussendoor eet ik altijd kwark in de ochtend.
Lijstje voor vandaag (vrije dag)
O: 2 brood met kaas T: halfvolle kwark L: Chinees van zondag wat over was. (Witte rijst met kip gerecht) Ik werk parttime op mijn vrije dagen eten we tussen de middag warm. T: peer A: 2 brood met kipfile
Vanavond heb ik met mijn paard training, we gaan er weer diehard tegenaan! Morgen maar weer eens sporten
Kimmie25501
Geplaatst: 26-03-19 10:51
Jeetje Snow_White, dat klinkt heel heftig!
CCCC, goed bezig zeg! Lekker fanatiek!
PinkPrincess, hahaha herkenbaar! Hoewel het op dit moment bij mijn paard eerder het ontwijken van haar tanden is, ze is nogal chagrijnig de laatste tijd Ach, dat zorgt ook weer voor beweging.
Dilan, mooi lijstje!
Linoleum, ik vroeg me idd al af waar je was Goed dat je nu even een weekje vrij bent, dan kun je weer lekker aan de slag!
Marlinde, goed dat je alsnog bent gaan sporten!
Welkom Linnie!
Gisteren een prima dagje gehad. O: twee boterhammen met halvarine en hagelslag en 100% pindakaas naturel, een snee zelfgemaakte ontbijtkoek. (490) L: twee en een halve boterham met gekookte worst kip, nutella en 100% pindakaas naturel, een snee zelfgemaakte ontbijtkoek en een beker halfvolle melk. (604) T: een peer. (52) T: een mini stroopwafel. (37) T: een brownie. (115) A: erwtjes en worteltjes (uit een potje), snijboontjes, aardappel, een gehaktbal en jus. (461) T: een schaaltje magere aardbeienkwark. (87) T: een mini stroopwafel, een koekje, een stukje melkchocolade met hazelnoot en een paaseitje wit praline. (205) B: 6000 stappen, 60 minuten bezig zijn met paard, en 26 minuten fietsen. Totaal kcal: 2051.
Anoniem
Geplaatst: 26-03-19 10:55
@ Lobke: Ik loop over het algemeen zo'n 4 trainingen van in totaal 50km/60km per week. Qua wedstrijden loop ik het liefste 10km of halve marathons en eenmaal per jaar een marathon. Ik heb in december mijn eerste marathon gelopen.
Fijn dat je weer thuis bent Snowwhite!
Welkom Linnie!
CCCCC: Ik probeer ook naast mijn hardlopen aan minimaal 10000 stappen te komen per dag maar met een kantoorbaan is dat soms best een uitdaging. Knap hoor al die trappen!
Mijn lijstje van vandaag: O: een snee brood en een snee roggebrood met jam T: cappuccino gemaakt met havermelk L: 500gr kwark met 40 gram granola en 100gr bosbessen T: een snee brood met een snee roggebrood met jam D: 75 gram pasta met tomaten, champignons, uitjes en prei met 100gr mager rundergehakt. T: eiwit shake met amandelmelk
Druk druk druk hier. Gisteren hele dag in huis bezig geweest. Druk met opruimen en spullen uitzoeken. Grote schoonmaak morgen en donderdag weer verder.
Vandaag geshopt. Wat spullen voor in huis en wat sport- en rijkleding. Zorgt wel voor veel stappen!
Oja en vanmorgen nog sportschool geweest.
Planning vandaag O: skyr met muesli en whey crispy T: 3 rijstwafels met chocola L: broodje carpaccio, sinaasappel/aardbei-sap T: klein handje pombär A: salade met zalmfilet, kaassnippers, pijnboompitten, croutons, truffelmayonaise T: 2 gekookte eieren
B: uur krachttraining en veel wandelen tijdens shoppen
Angela, wat goed van je hardlopen! Dat vind ik dus ergste sport die bestaat
Kimmie, ik ben er weer inderdaad
Dilan, je smoothiebowl ziet er echt super lekker uit.
Het wil hier nog niet echt fantastisch. Eet toch nog snel weer teveel, toch even dat ene koekje, of dat handje chips. Maar ik ben het wel weer allemaal gaan opschrijven en noteren. Dat scheelt al een heleboel.
Planning vandaag: O: skyr met muesli en whey crispy L: salade met gebakken zalmfilet, pijnboompitten, kaassnippers, croutons en truffelmayonaise (m'n avondeten van gisteravond, maar toen had ik teveel bitterballen op ) A: Knorr Bobotie (al weken zin in, dus nu toch maar maken Tussendoor nog wel iets van appel/rijstwafels/gekookte eieren.
B: 1,5/2 uur fanatiek paardrijden buitenrit, in huis verder met opruimen
__Sannne
Geplaatst: 27-03-19 11:07
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken, voor de honderdste keer.
Wegens privé gedoe de afgelopen weken amper op mn eten gelet, had andere dingen aan mn hoofd. Wel een beetje geprobeerd op te letten maar de weegschaal viel weer tegen.
Gisteren begonnen met meal preppen. Anderhalf uur in de keuken gestaan en lunch, snacks en avondeten voorbereid voor 3/4 dagen. Beviel prima en wil ik zeker vaker gaan doen. Voor het eerst courgette spaghetti gemaakt met een spiraalsnijder, ga voortaan wel half courgette half pasta doen want het vulde helaas niet geweldig. Maar wel een goede manier om van pasta te kunnen genieten zonder gelijk hoog in kcal te zitten.
Ook verwacht ik vandaag mijn bestelling van Tastea. Heb de detox variant besteld. Zal nu wel een aantal mensen over me heen krijgen dat het onzin is enzo, maar een goede vriendin van me heeft het geprobeerd en kreeg er overduidelijk meer energie van, sliep beter, had minder trek in zoetigheid, etc. Dus ik ga het ook gewoon een maandje proberen.
Hier mijn lijstje van gisteren O: twee volkoren boterhammen met 21 gram pindakaas L: Ei spinazie wrap met zalm en roomkaas T: kwart komkommer met 20 gram Prosciutto Cotto, en een appel A: Courgetti met ham, champignons, spinazie, en kruidenroomkaas T: 60 gram gezouten pinda's In totaal 1346 kcal, de courgetti was echt maar 378 kcal maar daar ga ik dus de volgende keer wat pasta aan toevoegen.
Vandaag zal ongeveer hetzelfde worden als gisteren qua lijstje
Angela, wauw zoveel lopen! Petje af. Goed dat je elke dag 10.000 stappen wilt zetten. Ik heb ook een kantoorbaan, weet dus hoe lastig dat is.
Sanne, wat houdt die detox precies in? Lekker lijstje heb je!
Zo, ik had gisteren een drukke dag, dus geen tijd om te forummen! Lijstje; O; Griekse yoghurt met granaatappelpitjes, blauwe bessen en granola. T; tasting op werk; 2 kleine stukjes saucijzenbroodje + gezonde appel speltcake L; 3 boterhammen met kipfilet T; banaan, magere yoghurt met blauwe bessen A; rijst, gehakt, courgette, champignons en crème fraiche T; 1 biertje (spel avond met wat vrienden)
Beweging; 2 x 9 km gefietst, 14.000 stappen.
Vandaag (planning); O; Griekse yoghurt met granaatappelpitjes, granola en blauwe bessen L; broodje carpaccio of provolone van Julia’s T; plakje appel speltcake T; (voor het sporten) Banaan T; (na het sporten) fulfil eiwitreep (als ik teveel trek heb, moet nog 20 min naar huis lopen na t sporten, anders neem ik hem niet) A; volkoren penne met spinazie, courgette, cherry tomaatjes, pesto en vega kipstukjes
Beweging; 1,5 u sportschool en ga ruim mijn stappen weer halen! (Pauze ook altijd een rondje lopen door de stad)