T: 5 prins ministar koekjes
O: 3 kleine breekbroodjes, 1 met kaas, 2 met nutela
L: Bruine tosti kaas met een vanille milkshake
A: Halve pizza magaritha
B: 2 pony's Mennen, door de stad slenteren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Weet je ook waardoor je je motivatie kwijt bent?
Ik ben net maar een eindje gaan wandelen, sporten durfde ik nog niet aan. Was wel weer eens lekker, was een tijd geleden. Vorig jaar in aanloop van de wandelmarathon heel veel gewandeld om te trainen, dus was er toen een beetje klaar mee. Endomondo is bij mij ook wel erg royaal qua aantal verbrande kcal:
[ [url=m/8d39ZF.png]Afbeelding[/url] ]
geerte schreef:O:appel+kaneel en een magere chocolademelk
L:spel bh met smeerkaas
A:poffertjes![]()
T:notenreep
B: buikspieroefeningen, squads en half uur hardlopen.
Emmaa_ schreef:geerte schreef:O:appel+kaneel en een magere chocolademelk
L:spel bh met smeerkaas
A:poffertjes![]()
T:notenreep
B: buikspieroefeningen, squads en half uur hardlopen.
Ik vind jouw lijstjes eigenlijk altijd echt alarmerend karig. Dit is niet genoeg. Prima als jij dat zo wilt doen maar er zijn afspraken gemaakt over ondervoeding-lijstjes in het topic met oog op minderjarige meelezers dus ik vind dit echt niet de bedoeling.
Cheetahfan schreef:Oo typfoutje!
Finnens: dan moet je meer eten.2 rijstwafels als lunch is niet veel, hoe hou je dat vol?
secricible schreef:Heb je een bepaalde redne om die 20kg er dan af te willen?
Als alles perfect gaat moet het theoretisch mogelijk zijn, 0,5kg per week afvallen is in principe verantwoord.
Maar vaak zie je wel dat je plateaus tegen gaat komen, weken waarin het tegenvalt en meestal is het handig om na iedere 5-10kg of iedere 6wkn een week op onderhoud te zitten om je lichaam de kans te geven bij te komen.
Dus ja, als er zwaarwegende redenen zijn zou dat kunnen. Maar ik zou het niet helemaal aanraden...
Emmaa_ schreef:geerte schreef:hmm, ik zie nu dat ik was vergeten er bij te zetten dat het meerdere boterhammen zijn.
Maar ik zal uit het topic gaan. Ik wens iedereen veel succes.
Oké doei