Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 09:44

Voor welke foundation van Mac ben je gegaan? :)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 12:18

Afbeelding

Afbeelding

Ik had vandaag behoefte in expirimenteren (ik heb vakantie en hoef toch negens heen) dus poging gedaan tot ooglook met bruin tinten.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mag investeren in een goede kwasten, met name een blendingkwast. :Y)

(Mijn gezicht is aardig vlekkerig, ik ben nu aan het kijken of gezichtverzorging met tee-tree helpt)
En ja, ik ben niet zo goed in mijn ogen op de foto zetten. :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 12:43

Dames, folder van Kruidvat:
Revolution palet awesome eyeshadow collection. Van nude en bruin naar roze en blauw.
Iemand ervaring met dit palet? Kost nu €10

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 13:53

Eight schreef:

Ze had vorige week de matchmasters aangebracht, maar die vond ik uiteindelijk te donker. Dus teruggegaan en de lichtere versie zou te licht zijn. Nu is het de studio fix geworden :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:49

Tof hoor biscuitje, mooi strak bij je wing :j Sta je open voor tips?

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:00

Bambolina schreef:
Tof hoor biscuitje, mooi strak bij je wing :j Sta je open voor tips?

Natuurlijk! Ik heb mij vooral gemeld om te komen leren. :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:03

iertJ schreef:
Eight schreef:

Ze had vorige week de matchmasters aangebracht, maar die vond ik uiteindelijk te donker. Dus teruggegaan en de lichtere versie zou te licht zijn. Nu is het de studio fix geworden :)

Nice, veel mensen zijn positief over de Studio Fix!

Ik vandaag naar de Douglas geweest voor Anastasua Brow Pomenade, maar uiteindelijk bleken zowel "blonde" als "taupe" allebei niet bij me te passen qua kleur, dus toen naar Benefit Brow Zings in "Light" gaan kijken, is een wax en daarna poeder.
Kleur leek me te warm, maar zo thuis match hij goed! Jammer genoeg nog duurder dan die van Anastasia, maar ik hoop dat deze toch wel lang mee gaat. Het potlood van Mac in "Fling" werkte toch niet voor mij, kon m'n wenkbrauwen niet vol genoeg maken en verdween helaas snel van m'n gezicht.
En een prachtige perzik blush van Benefit aangebracht maar ooh ook €33 dus die maar even laten zitten, ik hou van perzik blush <3

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:27

Ik gebruik nu al een tijdje het wenkbrauw setje van Catrice en die bevalt me goed, misschien iets voor jou? Al zijn de kleuren volgens mij wel aan de koele kant.

Sinds een tijdje heb ik de brow pomenade van Anastasia die is tot 10 Mei in de korting met een kortingsbon bij de Douglas. Als je een membercard hebt, scheelt het weer 7,95.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:45

Zouden jullie iets van een make-up paletten meenemen op stedentrip? Komende zaterdag ga ik voor drie dagen naar een nog onbekende stad en weet niet of het handig is om echt wat mee te nemen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:01

Misschien een heel basic klein paletje, ik heb zelf het Naked Basics palette en die is erg klein en fijn als je van bruintinten houdt :).

Ik twijfel erover om de Beautyblender aan te schaffen, ik heb al een fijne real techniques kwast (face expert) voor foundation maar nu ik een nieuwe concealer heb lijkt het me toch wel prettig. Iemand ervaringen ermee?

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:17

@ Niniane Ik had met mijn stedentrip een kardazzle palette mee. Heel handig! 8 oogschaduwkleuren, 1 highlighter en 2 blushes.

@ Judass Ik heb de spons van real techniques, daar ben ik ook tevreden over (miracle complexion sponge volgens mij) en is een stuk goedkoper!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:36

Ik neem meestal wel een palette mee.. Mn dure producten die stuk kunnen gaan neem ik nooit mee dus kijk altijd voor een combi paletje

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:00

Combi palet is inderdaad wel heel handig. Nog niet aan gedacht. Thanks!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:07

Judass schreef:
Misschien een heel basic klein paletje, ik heb zelf het Naked Basics palette en die is erg klein en fijn als je van bruintinten houdt :).

Ik twijfel erover om de Beautyblender aan te schaffen, ik heb al een fijne real techniques kwast (face expert) voor foundation maar nu ik een nieuwe concealer heb lijkt het me toch wel prettig. Iemand ervaringen ermee?

Ik heb eergisteren de Real techniques Miracle complexion sponge besteld. Een stuk goedkoper! Ik kan je wel laten weten wat ik er van vind zodra ik het binnen heb?
Gebruik nu een hele fijne Zoeva kwast voor mijn foundation.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:29

Ik heb beide, nou ja, gehad, want mijn RT spons is inmiddels dood verklaard :')
Beiden zijn fijn, maar ik geef de voorkeur aan de Beauty Blender.
Die bounced (jemig, wat is dat in het nederlands? Stuiteren? Veren?) net wat meer en ik vind de finish net wat mooier.

Maar hij is ook een stuk duurder en de RT is echt prima.

Het hangt ook van de foundation af wat ik fijner vind.
Een hele vloeibare foundation vind ik met een spons natuurlijker aan brengen, maar een wat dikke foundation vind ik met een kwast fijner.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:32

Ik neem altijd m'n MAC 2x 15 mee en soms nog een palette erbij. Ik heb ook wel eens 9 kleurtjes in een kleiner palette gedaan, maar vind nou niet echt dat een make-up palette zoveel ruimte in beslag neemt. Is bij mij trouwens nog nooit wat stuk gegaan.

Ik heb de RT spons, werkt heel fijn! Vooral bij wat dikkere foundation, dat brengt ie veel natuurlijker aan dan dat een kwast dat doet. Maar voor het gemak pak ik sneller een kwast, spons moet je eerst helemaal nat maken. :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:36

Hmm denk dat mijn voorkeur dan uitgaat naar de beautyblender, maar een lagere prijs is ook niet verkeerd en ik vind RT een fijn merk :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:37

Haha wij vinden precies het tegenovergestelde DnT. :')
Ik vind dun juist makkelijker blendbaar met een kwast. :))

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:42

Ik ook denk ik, ik heb nu een hele dunne foundation wat prettig is met een kwast die wat dekkender aanbrengt. Maar m'n concealer is vrij dik (long lasting), en aangezien ik fan ben van dewy en glowy denk ik dat die spons niet mag ontbreken haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:52

Haha, ja! :')
Maar de laatste tijd doe ik eigenlijk alles met mijn BB, is wat meer werk ivm natmaken, maar ik vind het resultaat wel het mooist.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:52

Ik heb de RT ook (fijn ding!), maar ik wil eigenlijk ook wel een beautyblender, ben er gewoon heel benieuwd naar :)) Ik kan mn spons wel echt niet missen op t moment, heb weer zo'n fase dat ik een kwast helemaal niks vind :'D

Hoe vaak wassen jullie je spons eigenlijk (Echt grondig zodat je er geen plekje meer op ziet?) Ik doe het elke dag maar las een tijdje terug dat dat er heel slecht voor is .. :+

En yaaaay mn wings lukken op het moment eindelijk weer :)) Heb echt een hele periode gehad waarbij ze steeds niet lukten maar yay het gaat weer! Heb ze gemist hahaha.

Afbeelding
-ik had al 5 uur gewerkt & stond pal onder een lamp dus vandaar glanst alles zo :'D
en ja mn huid is om van te huilen op het moment, ben vandaag met een dieet begonnen wat er hopelijk voor gaat zorgen om 't in ieder geval ietsje beter te maken.. hopelijk.-
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 28-04-15 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:53

Weten jullie misschien welk merk goede nepwimpers hebben die dus goed blijven zitten en niet al te moeilijk zijn met aanbrengen?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:55

Nette wing!!

Alle wimpers brengen ongeveer hetzelfde aan, je moet er handigheid in krijgen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:42

Ik vind er wel verschil inzitten.. Dunnere basis brengt makkelijker aan.. Ik vind eyelure fijn tekoop bij etos meen ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 08:22

Ik heb 2 paar van Eyelure die zelfs ik, de grootste kluns als het op nepwimpers aankomt, aan kan brengen.
De lijm die je bij Eyelure krijgt is ook erg fijn en makkelijk te gebruiken.

Zijn op verschillende plekken te koop, heb ze bij sommige Etos filialen gezien, Douglas, Ici Paris en zelfs bij het Kruidvat.
Zijn iets van € 8,- per paar, dus ook dat is redelijk goed te doen.