Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 16:46

Ik vind hem er inderdaad ook onwijs tof uitzien!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:16

En uiteindelijk na heel veel moeite (waarom niet gewoon plakband gepakt, meissie...!) is dit dan het resultaat.
Spoiler:
(Kreeg zowat een hartaanval toen de lampjes niet aangingen. Waren die lege batterijen toch wat doder dan ik dacht, hahaha. Ik zag het al helemaal voor me, alles opnieuw doen...) :j

Oh en eentje is zo dik dat ie niet door het gaatje past. Oeps. Denk dat ik daar nog wat aan moet prutsen.

En ik ben vast in de minderheid, maar heb toch liever een kerstboompje, hoor.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dallista op 08-09-20 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:21

Oh woow wel een werkje. Ik heb toch zwangerschapsverlof dus genoeg tijd haha

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:32

waar zitten je kadotjes dan?

zag de 1e minis al te koop staan op mp uit de kalender

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 17:39

Grapjassen. Dat doorverkopen, ik snap het niet..

Waarom koop je een adventskalender om dingen door te verkopen? Je moet dat ding met plezier opzetten en elke dag benieuwd zijn naar wat erin zit. Dat is het enige waarvoor je een adventskalender moet kopen. Dat vind ik. En daarmee basta. :Y)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:41

Ashleytjuhh schreef:
waar zitten je kadotjes dan?

zag de 1e minis al te koop staan op mp uit de kalender

Cadeautjes zitten in de
Spoiler:
huisjes en boompjes. Maar je ziet alleen de bovenkant van de verpakkingen. De onderkant van de doosjes zit dus in de “bodem” van de doos. :D De cadeautjes zijn groter dan wat je ziet aan verpakking, zeg maar.

En die minis, tja... het is wel een slimme manier om makkelijk geld te verdienen. Knal er een paar uit een kalender op marktplaats en je heb de rest van de kalender al terugverdiend. :')

Het is niet mijn ding, maar Hollanders zijn altijd al een trading volkje geweest. Geld maken zit in het bloed, lol. Ik kan het niet veroordelen. It’s a way to make a living. Eerlijk gezegd vind ik het stommer als je als koper die dingen koopt.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:55

banyu kitchensets zie je trouwens ook ineens veel opduiken op mp

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:00

Ik heb helaas niets met de banyu geur, kan er niet wild van worden, dus daar zou ik sowieso nooit MP prijzen voor betalen. Ik heb er wel wat van, maar alleen omdat ik het destijds in de sale kon kopen toen ik net Rituals had ontdekt. ;-)
Maar yalda... da’s andere koek!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:03

ik ken de hele geur niet :o maar zag ze ineens voorbij komen.

heb er wel ooit eens een scrub van gekocht in de sale maar nooit gebruikt :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:20

Banyou is wel lekker maar vind de anahata en de oei hoe heet die nou? De rode,lekkerder.

Iemand belang bij Chado body creme?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:30

Die adventkalender is duur jeetje 8)7

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:23

Ik wacht nog even met bestellen maar ik wil heel graag de deluxe edition *\%/*

Is Yalda nog gewoon te koop in de VS?

Heb net op Vinted voor een paar flessen Anahata op de kop kunnen tikken voor erg weinig. Benieuwd of het aan komt :):)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:36

ik zit nog steeds te wachten tot iemand hun yalda wilt ruilen voor mijn anahata :')

wacht nog heeeull lang

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:58

Martine schreef:
Is Yalda nog gewoon te koop in de VS?

"gewoon" is heel relatief, want je kan niet rechtstreeks vanuit de VS naar Europa bestellen. En yalda is ook niet 'gewoon' op de website te koop, net zo min als dat 'ie in Europa nog te krijgen is. Maar in mei jl was er wel iets van te vinden in de US outlet (in mijn herinnering was het langer geleden, maar de kitchen sets heb ik in elk geval toen gescored).

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:49

Roosch schreef:

Waarom koop je een adventskalender om dingen door te verkopen? Je moet dat ding met plezier opzetten en elke dag benieuwd zijn naar wat erin zit. Dat is het enige waarvoor je een adventskalender moet kopen. Dat vind ik. En daarmee basta. :Y)

Zou niks voor mij zijn... ik zou de eerste dag al alles open maken... zelfde als de decemberkalender. Kras ik ook in 1 keer alle hokjes open :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:53

Ik kan er heerlijk verlekkerd maanden naar kijken, no problemo. Het staat gewoon leuk. <3
De yalda kitchen set moet nog wel een mooi plekje krijgen... ergens pal boven mijn computerscherm of zo, zodat ik er de hele dag door afgeleid kan worden. :+

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:05

Dallista, dat had ik eerder moeten weten _O-

Ik ga er nu de volgende keer kijken naar Yalda.
Daar houd ik zelf niet van maar dan denk ik aan bokkers :))
Weinig kans dat er nog wat is. Maar toch :') :Y)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 03:53

Martine schreef:
Dallista, dat had ik eerder moeten weten _O-

Ik ga er nu de volgende keer kijken naar Yalda.
Daar houd ik zelf niet van maar dan denk ik aan bokkers :))
Weinig kans dat er nog wat is. Maar toch :') :Y)

Er kan best nog een keer wat opduiken in de outlet of de sale. De USA sale heeft bijvoorbeeld vaak ook hele andere dingen dan de NL.

Houd er alleen rekening mee dat als je het laat versturen, bv via zo’n shipping company, dat er veel restricties zitten aan shipping naar Europa. Geen sprays (dus geen parfum of body mist, maar ook geen foam!), geen liquids met alcohol content etc.

En... het is een dure aangelegenheid. Rituals is zeker niet goedkoper in de VS, eerder duurder. En tja, om het naar NL te krijgen... uiteindelijk kan je je afvragen of je dan echt goedkoper uit bent ipv op fb of MP wat te kopen. ;-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 05:02

Roosch schreef:

Al die Jing, Holi en Sakura bende zou ik al niet moeten maar ook koop dan ook de kalender niet.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:04

MarcoBorsato schreef:
Al die Jing, Holi en Sakura bende zou ik al niet moeten maar ook koop dan ook de kalender niet.

:D Ik vind ze alledrie heerlijk! Maar ben erg makkelijk kennelijk met geuren. Ik heb tot een paar jaar terug nooit iets met geuren enzo gedaan, en er is dus een hele nieuwe wereld voor me open gegaan. Kom zelden iets tegen dat ik niet lekker vind ruiken. Zelfs de samurai kan ik waarderen. :o

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:37

Als je de 3D kalender hebt is het ook wel leuk om deze te bewaren en volgend jaar zelf te vullen met leuke dingen :J

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:21

Dat is wel een leuk idee. En dan vullen met prullaria van de Action en aan mijn zus geven. Zij is uber-Rituals-fan en ik zou dat gezicht weleens willen zien als ze denkt een echte in handen te hebben en er allerlei rotzooi uit komt. Sorry, mijn evil geest :D

Het viel mij onlangs op dat er bij drogisterijen een nieuwe (dat weet ik niet zeker, ik was er een tijdje niet uit geweest vanwege corona) lijn staat die qua uitstraling wel heel veel op Rituals lijkt. Jansen? Janzen? Zoiets?

Ik denk trouwens dat ik er een nieuwe favoriet bij heb, de Karma. Vind die steeds lekkerder worden!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:26

Ja klopt, deze zit in het oude pand van de body shop. zag ik ook ineens van de week.
Maar is het zelfde volgens mij gewoon ben er niet binnen geweest

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:32

Oh ja, dat zou kunnen. Ik heb tegenwoordig een andere aanvliegroute als we naar Picasso gaan. Eerst liepen we altijd via de markt en nu via de andere kant dus dan komen we er niet langs.
Ik zag dat spul bij (volgens mij?) de DA-drogist staan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 11:17

Net de yalda hand balm van de kitchen set gebruikt. Wat is dat toch een geweldige geur. Ik snap niet waarom ze die niet als body mist uitbrengen, of parfum (de Poeme d'Azar is niet hetzelfde). Kan je als bedrijf toch een fortuin mee maken! Niet dat ze dat nu al niet doen, maar toch...