Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Heb foto's zitten kijken en wat een mooie nagels komen er voorbij![]()
ik ben zelf jarenlang een fikse bijter geweest maar nieuwe job (receptie) gaf mij de motivatie nu weer nette nagels te hebben.
Nou heb ik lol in het lakken gekregen! Maar hoe krijgen jullie het zo netjes? En ik gebruik geen lamp maar liefst snel drogend want ik heb niet bepaald geduld met drogen (en mijn kind ook niet)
Celiien schreef:Ojajoh schreef:Heb foto's zitten kijken en wat een mooie nagels komen er voorbij![]()
ik ben zelf jarenlang een fikse bijter geweest maar nieuwe job (receptie) gaf mij de motivatie nu weer nette nagels te hebben.
Nou heb ik lol in het lakken gekregen! Maar hoe krijgen jullie het zo netjes? En ik gebruik geen lamp maar liefst snel drogend want ik heb niet bepaald geduld met drogen (en mijn kind ook niet)
Essence expresss dry drops![]()
[ Afbeelding ]
kusvoorjou schreef:Grrr ik heb altijd dit..... na een weekje ongeveer.. krap aan...
Elke keer laat het los aan het eind van de nagel. Hoe veel ik ook seal, en primer gebruik of niet... dunne laagjes, dikke laagjes, maakt allemaal niet uit.. 2 x dunne base, 1 x dun base, ik heb alles geprobeerd... misschien een andere base ? Gebruik pink gellac... heb al andere top coat
[ [url=m/VDqiPb.png]Afbeelding[/url] ]