Heb ze van kinetics. Heb ze ook van EZflow, maar die vind ik niet fijn. Te dik/stug/smal.... Dus als je ze wilt hebben Kinetics gaat wel richting vlinder. Die goud zwarte vind ik echt drama dingen
Tazzey
Geplaatst: 04-04-14 22:24
Ik lig nog Breaking Bad te kijken. Morgen ga ik mijn swatch sticks van labels voorzien en nog even verder frübelen met mijn stempels. Ik ga het steeds leuker vinden. En misschien ga ik ook wel een kuiken proberen.
Heb je een foto van die sjablonen? Ik gebruik ze niet zo heel vaak.
Wat zijn die hele sjablonen? Tazzey ik heb net uit verveling ook de mini serie once upon a time in wonderland gekeken stukken minder leuk zonder hook maarja
Tazzey
Geplaatst: 04-04-14 22:41
Met sjablonen kun je een nagel verlengen met gel of acryl zonder tips te gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Yv_
Geplaatst: 05-04-14 10:38
Dat is raar Needje! Je hoort het wel vaker bij mensen, over heel verschillende matte topcoats. Zo hoorde ik ook allemaal drama verhalen over die van de hema, maar ik heb nergens last van: alles wordt zo matte als maar kan. Ik heb ook geen idee hoe dat werkt, om het matte te krijgen zeg maar, dus kan je ook neit helpen.. Wel balen.
China Glaze heeft een paar heeeerlijke pastel collecties, bijvoorbeeld Up & Away Avant Garden Flourish