Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:45

Nee het is een workout van ong 25 minuten!

Lente, even doorbijten! :D
Ik heb ook echt krom vd spierpijn gelopen toen :+

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:48

Vandaag een heel zwaar conditie circuit gedaan, maar ik denk dat ik zo toch nog maar even aan de bak ga!

Bij mij na zo'n 6 dagen uit m'n kuiten denk ik Lente!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:06

Okee, ik hou gewoon dapper vol. En krijg ik dan bij level 2 op andere plekken zo'n spierpijn? :')

Iedereen lacht me uit :))

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:20

Bzoem schreef:
Ik heb toch mijn rechterscheen overbelast :(
Zit een flinke steek halverwege binnenkant kuit.
Maar als ik ga 'voelen' dan lijkt het net boven de enkel te zittten.
Pff ik wil niet stoppen met hardlopen, wil die 5km fatsoenlijk kunnen uitlopen!
Hopen dat het vandaag wat uitrust en dat ik morgen toch verder kan.

Bomba; hoe zit je in je voeding?

Ik doe het brooddieet. Door de weeks 's ochtends cruesli met melk, 's middags twee plakken (zelfgebakken) brood met kaas en 's avonds 2,5 plakken (zelfgebakken) brood met kaas, omelet, tomaat en komkommer. Tussendoor neem ik 's ochtends en 's middags een eierkoek. Ik het weekend neem ik een normale avond maaltijd.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:21

Waar is dat brood dieet goed voor dan? :o ben wel benieuwd wat daar de achterliggende gedachte van is.... :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:25

Ik ga zo (na een weekje ziekenboeg) voor de 1ste keer aan level 3 beginnen! Ik heb er zin in :D

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:57

Fantabulouss schreef:
Waar is dat brood dieet goed voor dan? :o ben wel benieuwd wat daar de achterliggende gedachte van is.... :)

Afvallen natuurlijk :') Ik heb van alles geprobeerd, en toen kreeg ik dit van iemand aangeraden, en dit is zo eerlijk gezegd het eerste wat wél werkt.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:00

Veel brood? Enige wat bij mij hielp was koolhydraatarm.

Ik schop mezelf zo weer aan de shred. Mijn spieren vervloeken me nu al _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:07

35 minuten duurt 6w6p volgens mij :o
Een film van youtube level 3, shred is gewoon niet goed :s en vandaag dus weer het verkeerde filmpje gepakt. En dat gaat op een gegeven moment zo vaag overlopend, dat ik morgen echt eerst ga kijken of die wel goed gaat :s

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:09

Je kan eter gewoon gezond en clean gaan eten Bomba, dat is veel effectiever. Van diëten wordt je uiteindelijk alleen maar zwaarder.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:17

KarinvdM schreef:
Je kan eter gewoon gezond en clean gaan eten Bomba, dat is veel effectiever. Van diëten wordt je uiteindelijk alleen maar zwaarder.

Amen _/-\o_
Been there done that :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:18

Bij mij is dat ook het enige dat écht werkt, samen met voldoende beweging natuurlijk. :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:22

Mijn tante deed iets van het Dokter Frank dieet, ik geloof dat dat was zoveel mogelijk koolhydraten!
Veel pasta brood en aardappelen, en geen suikers.

Viel ze wel van af, maar ja je moet er ooit mee stoppen. Na een maand zaten de kilos er weer aan, met bonus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:23

Dokter Frank is volgens mij juist geen koolhydraten?

Je moet ook niet vervolgens weer verder vreten waar je gebleven bent. Maar soms is het wel fijn om even een boost te hebben om af te vallen. Zeker als je iets van 50 kilo kwijt moet is het niet tof om met een pondje per week af te vallen.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:26

Nee Len niet tof, maar misschien wel gezonder :)

Zo ik ben alweer over de helft van het gemengde schema uit de OP, gaat lekker hoewel het nu wel een stuk zwaarder wordt. *D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:27

Ik probeer nu gewoon zo gevarieerd mogelijk te eten. Mijn ontbijt wissel ik om de dag om met yoghurt met cruesli, of 2 boterhammen. Lunch is wel altijd hetzelfde, 2 donkerbruine boterhammen. Avondeten natuurlijk ook altijd divers.

Tussendoor zoveel mogelijk fruit. Ben van mening dat ik het op deze manier het langste volhoud en dat ik zo ook af en toe wat te snoepen kan nemen zonder dat het 'echt niet mag' ofzo. Strengen dieëten hou ik toch niet vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:27

Op zich gezonder, maar zéér demotiverend. Dan ben je dus twee jaar bezig, ziet nauwelijks resultaat... :n

Ik ben blij dat het er bij mij destijds af is gevlogen, al was het niet op de gezonde manier. Ik had anders nooit de motivatie op kunnen blijven brengen :n

Ik ga maar weer eens shredden.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:28

Het vliegt er niet af inderdaad.. Maar het komt er ook niet aan :D Dit is mijn 'figuur' denk ik dan maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:29

Ik heb een startlijstje trouwens;

Borst
106
Bovenarm links
35
Bovenarm rechts
34,5
Taille
94
Heupen
108
Billen
116
Bovenbeen links
61
Bovenbeen rechts
62,5
Kuit links
43
Kuit rechts
42

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:30

Lente schreef:
Dokter Frank is volgens mij juist geen koolhydraten?

Je moet ook niet vervolgens weer verder vreten waar je gebleven bent. Maar soms is het wel fijn om even een boost te hebben om af te vallen. Zeker als je iets van 50 kilo kwijt moet is het niet tof om met een pondje per week af te vallen.

Oh verkeerd om? Hahaha, dan was het alles mogen eten maar geen koolhydraten.. Zelfde verhaal, hou je niet vol..

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:34

Aranel schreef:
KarinvdM schreef:

Hé super, dat is fijn om ze zo allemaal achter elkaar te hebben :D

Ik heb wel foto's laten maken van mijn arm, niks gebroken gelukkig, alleen flink gekneusd. Hoe ik het voor elkaar krijg niks te breken als er een paard op mijn arm gestaan heeft weet ik ook niet, maar ben er blij mee :))

Hoe kan ik deze opslaan zodat ik ze morgen weer kan vinden??? (sorry , digibeet :o? )

en heeft iemand toevallig ook nog die met yoga? En hoeveel zijn er daar van , weet iemand dat??
Ik wil ff wat rustiger doen, yoga lijkt me dan wel leuk!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:45

Lente schreef:
Op zich gezonder, maar zéér demotiverend. Dan ben je dus twee jaar bezig, ziet nauwelijks resultaat... :n

Ik ben met gezonder en clean eten en daarnaast meer bewegen in korte tijd ruim 6 kilo kwijt.
Mijn BMI en gewicht was gezond, ik had dus niet echt overgewicht, alleen te veel vet op mijn buik.
Het lijkt mij dat iemand met overgewicht dan ook makkelijk gewicht moet kunnen verliezen door gewoon gezond te gaan eten meer meer te gaan bewegen.
Je moet je eetgewoontes blijvend aanpassen naar een gezond nivo, dat is de enige methode om op gewicht te komen en te blijven.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:49

Dat is ook waar hoor. Ik heb een periode gehad dat ik echt alles vrat (winter) wat ik tegen kwam :') Ik ben toen best aangekomen. Toen ik wilde afvallen ben ik dus zoals ik net beschreef gaan eten, simpel, gezond, gevarieerd en ben toen bijna 10 kilo afgevallen. Nu eet ik dus weer zo maar er gaat nu niks meer af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:11

Ben het op zich echt met je eens Karin, maar als je streefgewicht zó ver weg is... het is gewoon retemoeilijk. Mensen die me nu kennen kunnen zich niet voorstellen dat ik ooit extreem overgewicht heb gehad maar ik weet precies hoe het is... En als je dan je troost toch weer zoekt in eten... natuurlijk is dat niet goed, maar zo werkt het wél.

Mezelf net tot dag drie geschopt. Het begint te wennen :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:21

Ik heb nog nooit een crashdieet gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat wanneer je op zo'n dieet bent en honger hebt dat je makkelijk een keer de fout in gaat en een ongezond ussendoortje snaait.
Als je gewoon gezond en clean eet dan hoef je geen honger te hebben en kan je foute dingen makkelijker laten staan.
Ik houd momenteel een beetje bij wat ik eet en ik moet van mezelf nu soms een extraatje pakken omdat ik vind dat ik te laag in calorieën zit, en dat pak ik iets gezonds en geen koek, mueslireep, stuk worst oid.
Vroeger had ik er geen idee van wat ik nou eigenlijk allemaal at, maar nu ik op www.valtaf.nl zie wat ik eigenlijk binnen krijg met een ongezond tussendoortje kan ik dat heel makkelijk achterwege laten en pak ik wel een stuk fruit.