Chessie schreef:idd.. het advies is om een keer per week lekker te eten, maar dan niet onbeperkt, maar gewoon bijvoorbeeld 2000kcal.
Kun je misschien niet beter iets hoger in je kcal gaan zitten en dan meer bewegen Madeira? Misschien reageert je lichaam daar beter op?
Ik mag helaas tot 13 mei amper bewegen, alleen lopen en fietsen (rustig op de hometrainer). Helaas gister weer door mijn knie gezakt dus ik loop tot de pijn komt zeg maar. Helaas is dat al snel (heb al 3 knie operaties gehad, dus moet even naar de fysio maandag kijken wat dit is..)
Ik ga inderdaad meer proberen te variëren en ik ga denk ik gewoon iets hoger in de kcal zitten, kijken hoe het uitpakt

Aleeneh schreef:Ah Madeira, dan zit je straks ongeveer op loopafstand van mijn huis
Dat van Jillian Michaels is idd nog wel eens een idee om te proberen om mezelf gewoon eens bezig te houden met sporten elke dag. Om het dan sowieso te doen op de dagen dat ik niet zelf al sport.
Gezellig

Wouw netjes hoor Mandy

Joellover, Wollie, Callum , Tarzan, netjes bezig allemaal

Frummels, beterschap

Tarzan, leuke bikini

Gister dus weer door mijn knie gezakt, even aankijken heb nog steeds last. Ben al 3x geopereerd eraan dus het is al een wat zwakkere knie (ski ongeluk gehad in 2008). Maandag even naar de fysio...