[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:24

Chessie schreef:
idd.. het advies is om een keer per week lekker te eten, maar dan niet onbeperkt, maar gewoon bijvoorbeeld 2000kcal.

Kun je misschien niet beter iets hoger in je kcal gaan zitten en dan meer bewegen Madeira? Misschien reageert je lichaam daar beter op?

Ik mag helaas tot 13 mei amper bewegen, alleen lopen en fietsen (rustig op de hometrainer). Helaas gister weer door mijn knie gezakt dus ik loop tot de pijn komt zeg maar. Helaas is dat al snel (heb al 3 knie operaties gehad, dus moet even naar de fysio maandag kijken wat dit is..)
Ik ga inderdaad meer proberen te variëren en ik ga denk ik gewoon iets hoger in de kcal zitten, kijken hoe het uitpakt :)

Aleeneh schreef:
Ah Madeira, dan zit je straks ongeveer op loopafstand van mijn huis :=

Dat van Jillian Michaels is idd nog wel eens een idee om te proberen om mezelf gewoon eens bezig te houden met sporten elke dag. Om het dan sowieso te doen op de dagen dat ik niet zelf al sport.

Gezellig :D wie weet kom ik je dan is tegen. Als je een goleidehond ziet lopen, golden retriever, zit het er dik in dat ik dat ben haha.

Wouw netjes hoor Mandy :D

Joellover, Wollie, Callum , Tarzan, netjes bezig allemaal :D

Frummels, beterschap :(:)

Tarzan, leuke bikini :D wat ben jij mooi slank zover ik kan zien :D

Gister dus weer door mijn knie gezakt, even aankijken heb nog steeds last. Ben al 3x geopereerd eraan dus het is al een wat zwakkere knie (ski ongeluk gehad in 2008). Maandag even naar de fysio...

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:26

Wat balen van je knie! Hopelijk is het niks ernstig.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:43

Al een hele tijd niet gereageerd hier, was zo enorm druk met stage dat ik het niet meer bij kon houden.. :o
vandaag -12,7 officieel.. Dus zeg maar 13 kilo.. :D

Voor
Afbeelding

En nu
Afbeelding

Wil er nog ongeveer 2 tot 2,5 af hebben en ga nu afbouwen. :) (doe cambridge dieet)
Zal proberen hier weer wat meer te reageren want zie hier super resultaten voorbij komen! Super goed dames! +:)+

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:56

Mootje :')

Frummels, hahaha sorry dat ik hem heb laten zien maar vond hem zo geweldig hihi! Enne inhouden moet toch wel een beetje hoor 0:)

Karin, hahaha :')

Joellover, veel plezier bij de Primark enne als je hem gevonden hebt wel even showen he :D
Dankjewel, en dat terwijl ik zo uit bed kwam en het nog niet geborsteld had :=

Madeira, wat vervelend van je knie zeg! Kun je nu alleen maar wandelen en dan zou dat ook al niet meer lukken, hopelijk kan de fysio je weer op weg helpen!
En dankjewel :D ik heb ook geen ernstig overgewicht, ik heb gewoon wat kilo’s te veel :+ Ik heb het 2 jaar geleden uit de hand laten lopen waardoor ik toen veel ben aangekomen, en nu ben ik langzaam weer terug ‘nt kruipen naar mijn oude gewicht, ben vorig jaar al 7 kilo afgevallen dus dat scheelt natuurlijk al veel :)

Wow captain, wat zie jij er goed uit zeg!! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:14

Wow Captain. Je ziet er nu schitterend uit!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:37

Captain: wat een verschil zeg! Je ziet er echt super uit! *\o/*

Tarzan: ja het is echt jouw schuld als ik dan te veel geld uit geef want ik kan natuurlijk nu al garanderen dat ik niet thuiskom met alleen die bikini :P Nee hoor geintje, ik heb gewoon een gat in mijn hand en het lijkt minder erg als ik anderen dan de schuld geef :+

Ik heb trouwens net een super leuke nieuwe bikini gekocht van Sapph! :o heel mooi rood met wit <3

Dankje Madeira, ik voel me al iets fitter gelukkig, heb net bij mama een broodje gegeten. :)
En een appel!
Succes met je knie, hopelijk is het niets ernstigs :(:)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:40

Ah fijn dat je je weer een beetje beter voelt Frummels, komt vast door die appel :P
hahaha tsja anderen de schuld geven is altijd beter he :')
Ik wil een foto van jouw bikini!!! :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:51

Haha ja het komt vást door die appel ja.. :')
En anderen de schuld geen is inderdaad altijd beter, minder confronterend ook vooral.. :o
Ik zal m even aantrekken, want anders is ie minder mooi! (even omkleden en foto maken) :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:03

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:08

Nou zit nu 3 ddagen in griekenland en heb maar besloten om deze week mijn dieet te laten varen. Beweeg wel elke dag veel, maar het ontbijt buffet met 10 verschillende soorten taart etc. Kan ik echt niet aan me voorbij laten gaan. Ook s avonds is een ramp. Maar probeer wel veel kip en biefstuk te eten. Volgende week weer een nieuwe week..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:11

Haha ach N0a, je moet lekker genieten op vakantie, dat moet ook kunnen op zijn tijd.
En als je lekker veel beweegt kun je de schade goed beperken! :j
Geniet er maar extra van, en ook van je vakantie natuurlijk! :)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:16

Haha inderdaad, baal er van dat ik weinig wilskracht heb maarja.. lekker genieten. Tot volgende week weer:-)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:27

Bedankt lieve meiden <3. Ik baal wel erg van mijn knie, maar komt omdat ik al niet veel mocht, behalve wandelen en rustig aan fietsen op de hometrainer, maar met veel plezier doe je dat niet echt als je pijn hebt..

Captain, wouw wat zie jij er nu goed uit zeg!! :D Super! :D

N0a, groot gelijk hoor, ik bedoel een beetje opletten is natuurlijk wel iets wat je kunt doen maar om nou niets te nemen ervan.. is ook niet nodig :D en je beweegt ook genoeg :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:51

Oh die bikini is ook echt heel mooi frummels!! En jij ziet er ook goed uit! :D
Noa, vooral genieten van je vakantie, dat afvallen kun je thuis weer lekker oppakken :)

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:31

Ik meld me hier ook ! Ik lees al heel lang mee met jullie en ben zelf ook op dieet. Of nou ja zou het meer een nieuwe leefstandaard willen noemen.

Ik durf t bijna niet te zeggen maar ik was bij mijn 1.71 lengte 105.1. Inmiddels ben ik 6.4 kilo afgevallen wat maakt dat de teller nu op 98.7 staat.
Diverse lijnpogingen gedaan eerder maar elke keer 10 kilo eraf 13 erbij.

Nu is de welbekende knop om en eet ik gewoon gezond maar zeker niet meer crashen. En daarbij sport ik nu 5 keer per week waarvan zeker 3x per week spinning. Daarbij heb ik begeleiding op de sportschool en een sportschema op mij afgestemd.

Mijn lijstje normaal gesproken :

O: bakje magere yoghurt + volkoren boterham met halvajam.
T : 1 mandarijn
L: 2 volkoren boterhammen met mager beleg, frikandeau, kipfilet, magere filet american, sandwichspread ofzo en 1 volkoren cracker van wasa met slankie smeerkaas
T : 1 appel
A: 1,5 aardappel met 250 gram groente en mager vlees als mager rundergehakt kip etc
T : klein beetje 0% vet kwark van optimel of wat aardbeitjes of cherrytomaatjes

Verder drink ik zeker 1,5 liter water en wat kopjes thee ( doe ik half zakje suiker in, niet goed maar helaas t is niet anders -O- )

Vandaag heb ik 1,5 uur cardio gedaan en nog half uur spiertraining. Na het eten ga ik nog even lekker een rondje bij het meer met mn honden lopen. Is rond de 2,5 km.

Ik zie hier echt enorm goede resultaten voorbij komen ! Echt goed +:)+

Wanneer begonnen mensen bij jullie te zien dat jullie waren afgevallen ?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:36

Frummels schreef:
Dit is het broekje(geen zin om die aan te trekken, teveel gedoe haha :o ): http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCYMZJB6.jpg
En het topje, moest de foto even in de spiegel maken want ik ben niet zo kundig als Tarzan :D : http://www.mijnalbum.nl/Foto-GPBCGJBI.jpg
Heb het topje ook andersom gekocht, dus wit met een rood randje!

*ploept even tussen examentraining door *

Wauw wat staat die bikini je leuk!!! :D

En captain wat zie je er goed uit nu zeg, knap van je!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:31

Babsiej, welkom! Wat goed zeg dat je nu begeleiding hebt en lekker veel sport :) Bij mij begonnen mensen het best gauw te zien, nadat ik zo'n 10 kg was afgevallen. Ben nu 50 kwijt en bij elke 10 zagen mensen het, zeg maar :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:34

Welkom Babs, ik ben er nu 10 kwijt en zie het zelf nog niet. Zie het wel aan het getal op de weegschaal, de cm en de kleding :')
Andere mensen zien het al wel.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:34

Thanks Tarzan en Naoom! :D Ben ook heel blij met mn bikini!

Babsiej: welkom! Je lijstje ziet er goed uit hoor, je bent volgens mij heel gezond bezig!
Super dat je al onder de 100 zit.
Wanneer mensen het bij mij zagen kan ik helaas niet over mee praten want bij mij ging het maar om 7 kg. Maar zoals je misschien een paar dagen geleden gelezen hebt, laat ik het erbij want ik vind het eigenlijk helemaal niet nodig :)
Ik probeer nu gewoon heel gezond te eten en lekker te bewegen.
Suiker in de thee is helaas iets wat ik ook blijf doen, behalve bij groene thee want dan vind ik het vies haha.

Mijn schoonouders vroegen van de week of ik was afgevallen.. Dus ik zei heel droog dat ik 2kg was aangekomen sinds de laatste keer dat we daar waren, nou ze waren helemaal in shock haha. Maar wel leuk om te horen :+

Net toch nog even naar mn paardje geweest, morgen hebben we wedstrijd dus ik heb lekker zijn staart en voetjes gewassen. Heb nu 5 vlechten in zijn staart gemaakt en daar ook weer een vlecht van gemaakt haha, arm dier :(:) Maar dan heeft ie morgen van die mooie golven in zijn staart :o

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:50

Babsiej, welkom en netjes dat je zo bezig bent! Fijn.dat je dan ook al zoveel resultaat hebt.

Leuke bikinis zag ik voorbij komen! Ik ben geen bikinitype, loop niet zo graag in de zon ivm mijn rode haar icm wit vel.

Noa, geniet nog van je vakantie. Wordt een balansweekje volgende week. En idd als je genoeg beweegt, mag je ook best lekker eten.

Captain, wow! Das je goed te zien zeg!

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:52

Haha Frummels, altijd fijn als ze toch opmerking maken. Lekker actief geweest dus! Succes met je wedstrijd morgen.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:13

Wow! Dank jullie voor het welkom <3

@ Madeira; wat knap zeg 50 kilo eraf ! Ik wil er nu nog rond de 19 kwijt voorlopig. Echt een super prestatie +:)+

@ Mootje: aan mijn kleding merk ik t wel inderdaad de broeken beginnen van mijn kont te zakken maar wil ook niet te snel nieuwe kleren gaan kopen omdat ik nog verder wil afvallen.

@ frummels heb het inderdaad gelezen en dat is heel knap dat je jezelf eindelijk accepteert hoe je bent! Ik hoop dat ik dat ook volgend jaar over mijzelf kan zeggen ! De 100 kilo grens wilde ik ook snel weer onder het is gewoon echt niet goed en elke keer verleg je verder de grenzen van nu kan het echt niet meer. Ik probeer nu dus inderdaad gewoon gezond te eten maar wel voldoende. Bij mijn voedingsadvies op de sportschool kreeg ik dus ook te horen dat ik eigenlijk iets te weinig at. Had eerst alleen mijn yoghurt als ontbijt en daarom nu een volkoren boterham toegevoegd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:32

Dankje Dora! :) En ja ik vond het wel grappig haha. Moest er stiekem een beetje om lachen.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet zo een bikinimens bent! Met een bleke huid is dat niet zo prettig denk ik, vol in de zon.. :=

Babsiej: ik hoop ook dat je dat kan, ik kan je echt met geen woorden uitleggen hoeveel rust het me geeft. Heb al genoeg aan mijn hoofd en het is heel fijn als je dan in ieder geval jezelf kunt accepteren zoals je bent en er dan ook nog blij mee kunt zijn :) Ik hoop oprecht dat iedereen hier dat ooit mag ervaren want het voelt zo bevrijdend!
Het is inderdaad wel belangrijk om voldoende te eten. Goed dat je een boterham aan je ontbijt hebt toegevoegd :) Dan heb je net een wat beter begin van de dag en waarschijnlijk voel je je ook een stuk beter?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:04

Babsiej van harte welkom! Je bent al heel goed bezig zo te zien, ga zo door!

Nette dag ondanks mijn examentraining. :D
Tussendoor eierkoek en een appel op, van de Chinees vooral rijst met kip gegeten.
Heb onwijze trek in chips, al tijdje niet gegeten, misschien dat ik er zo een paar neem.
Morgen weer in sportmodus enzo. :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:40

Jongens ik weet niet of ik hier al aan mee wil doen
Ik zou graag serieus tips en word al uitgemaakt als aandachtzoeker