Bambolina schreef:Bokt, help![]()
Het is inmiddels ruim zo'n 3 kwart jaar geleden dat ik voor een turquoise/groene ombre ben gegaan (https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... bc9446093c)
In eerste instantie vond ik het wel tof dat de kleur zo lang in mijn haar bleef zitten, maar nu even niet meer. Het is nu heel vaal groen, met gelige puntjes.
Ik heb weer centjes gespaard en wil binnenkort weer naar de kapper, dit keer vanaf de wortel de bleek er in, uiteindelijke kleurtjes moet ik nog verzinnen. Alleen aangezien de punten al 100000x geverfd zijn, en de laatste verfbeurt kantje boord overleeft hebben wil ik proberen te vermijden dat die lang in de bleek moeten.
Ik heb dus onkleuringsspul gehaald om het zo licht mogelijk te krijgen voor ik een afspraak maak, zonder het (al te veel) te beschadigen. Maar die overgebleven kleur gaat er dus echt niet meer uit (zoals ik al een beetje verwacht had). Ik heb nu 2 keer ontkleurd en 2 keer een zilver masker in erin gehad. Behalve dat de puntjes iets minder gelig zijn, en de rest iieeeetsje lichter, maakt het geen verschil. En mijn haar stinkt nu naar de hel. Letterlijk. Ik ben bijna 3 weken en 4/5 keer wassen verder, en het ruikt nog steeds naar zwavel![]()
Wie kan me aan tips helpen om mijn haar zo vriendelijk mogelijk lichter te maken??
Heb je je aan de aanbevolen uitspoeltijd van die ontkleurder gehouden? Het is echt belangrijk dat je LANG spoelt, maar dan echt LANG!