Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:07

Htrkenbaar deijs :D

LoveGlove

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:14

hoe doen jullie jullie eyeliner op?? Ik ben nieuwschierig, ik wil dat graag weten XD

ik gwn heel goed concentreren

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:16

Ik heb er wat meer moeite mee ivm tremoren :') maar ik trek heel lichtjes aan mijn ooglid en ga dan zo dicht mogelijk langs de wimperrand.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:36

Ik vind die super strakke lijntjes ook nog steeds lastig. Een wing al helemaal door mijn wat hangende oogleden. Dus die laat ik vaak nog achterwege of die een héél kleintje :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:48

Als je m wat verder door laat lopen blijft hij juist zichtbaar djilna :D dat is iig bij mij t geval, ik hou m'n ogen ook altijd op 'normale stand' zodra ik m'n wing eraan teken, geen wenkbrauwen omhoog trekken ofZo.. Dan staat t ook mooi als m'n oogleden hangen :'D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:52

Ik trek mijn oogleden meestal een beetje strak als ik eyeliner zet en de wing idd met ogen gewoon open. En de binnen en buitenhoek ook met open ogen. Heb zelf geen hangende oogleden, maar ik heb wel een vriendin die ik wel eens opmaak en die heeft zo'n vouw bij haar ooglid en ik kan daar gewoon geen mooie wing op maken. Als ze haar ogen open doet lijkt ie heel scheef en gebroken. :P

Mooie tutorial Deijs! Ik wil ook een echt donkerrode lipstick nu. :):)
Heeft iemand nog tips voor leuke buitenlandse beautyblogs? Ik volg nu A Model Reccomends, BeautyLifeMichelle en Vivianna Does Makeup maar ben benieuwd of jullie nog meer leuke weten? Geen Youtubers dus, vind filmpjes kijken irritant. :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:55

Zo min mogelijk doen, idd niet wenkbrauw optrekken oid.
Lijn op t ooglid trek ik wel m'n ooglid strak maar wing kijk ik rechtuit een teken m vanaf daar..

Heb weer een simpele look gefotografeerd;
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 491dec.jpg
Ooglid; Mac all that glitters
Wenkbrauwbot en ooghoek: Mac dazzlelight
Crease: sexpresso too faced
Blendkleur: nyx taupe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:56

Eight schreef:
Heeft iemand ervaring met de sleek kwasten? Of weet iemand goede kwasten voor een normaal prijsje? Ik heb de hema kwasten altijd maar ik vind ze zo lelijk haha, en nu heb ik een kwast van sephora gekregen en man wat een verschil!

Ik heb een kwastenset van Sleek, zo'n reis-setje. Zijn prima kwasten, shedden niet (ook niet na het wassen) en zijn lekker zacht. De grootste kwast vinden zij een poederkwast, ik gebruik hem om mee te contouren of mijn blush aan te brengen... Dus dat zijn wel kleine kwastjes.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:57

@loose

ja erg he? _O- ik ga iedereen hier aansteken met MAC Diva. Iedereen aan de donkere lipstick!

Echt erg ik ben nu al aan het bekijken en uitzoeken wat ik morgen graag wil kopen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:57

Ik heb ook zin om met make-up dingetjes te proberen, maar zit helaas gewoon op kantoor :+
Krijg daardoor wel weer zin om te shoppen, maar kan echt even niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:58

Ik deed een tijdje geleden echt op de slechtste manier mijn eyeliner.. Trok aan m'n wimpers mn hele ooglid naar beneden :') Helemaal vervormd dus. Nu houd ik mijn oog gewoon dicht, en ontspannen. Af en toe nog even lastig omdat ik heel erg trillende oogleden heb blijkbaar, maar gaat over het algemeen prima :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:58

Ik heb weer geld van me oma gehad dus dat gaat rollen :')
In Oktober kan ik er denk ik wel weer tegenaan _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:03

Ja Diva is echt mooi. <3 Dragen jullie dat soort lipsticks ook gewoon in het dagelijks leven, naar je werk of naar school enzo? Ik weet namelijk niet of ik zoiets wel naar mn werk zou kunnen dragen. Voor een etentje of feestje ofzo is het natuurlijk wel leuk. :D

Hebben jullie nog dingen hoog op je wishlist staan?

Oh ik heb trouwens Castor olie besteld nadat ik een filmpje zag op Youtube over langere wimpers door Castor olie. Ben echt benieuwd of het werkt. :D
Laatst bijgewerkt door Loose op 18-08-14 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:04

Ik heb op dit moment eigenlijk alleen Velvet Teddy hoog op m'n wishlist staan, en ik ga nu even wat nieuwe kwasten bestellen want ik word helemaal gestoord dat de expert face brush mijn foundation verpest _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:04

Oh jawel hoor, maakt mij niets uit :Y) ik vind het gewoon mooi zo'n donkere lip dus ik draag het overal naar toe :')

Ehh ja opzich wel! ik zal mijn wishlist even kopiëren:

MAC(18,50):

Plumful (lustre)
captive (satin)
lovelorn (lustre)
Chatterbox
craving
modesty (cremesheen)
rebel (satin)
Prince Noir(satin)
Sin (matte)
sweetie
velvet teddy
blankety
Viva glam 5
Russian red(matte)
royal azalea(sheen supreme)
show orchid

MAC Currant lipliner
Michael Kors bronzer
Michael Kors nagellak
Benefit Hoola bronzer
Benefit Theyre real mascara
Diorshow Iconic Overcurl
Smith's Rosebud Salve
Kat von D Tattoo liner - trooper
NYX liplacquer - amsterdam, sao paolo

MAC oogschaduw:
Tilt
vanilla of Orb
blackberry
deep damson(!)
sketch
mystery
signed sealed
Crystal
wood winked
tempting
all that glitters
sable
bronze
handwritten
twinks
star violet
Jest
Beauty marked
illegal cargo
stars and rockets
plum dressing
embark
Bold and brazen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:06

Raar! Dat is echt mijn favoriete kwast. :)) Was je hem wel regelmatig? Ik vind hem superfijn maar hij neemt wel veel foundation op. Ik wil graag nog zo'n Japanse kwast bestellen maar dat doe ik wel nadat ik collegegeld (doei bijna 2000eu :evaw: ;( ) heb betaald.
Flinke wishlist Deijs. :))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:07

Japanse kwast??

Ja he? De meeste zijn ook gewoon dingen die ik wil bekijken omdat ik niet zeker weet of ik het wel wat vind :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:07

Ja ik was hem echt vrij regelmatig, maar op mijn vettige/glibberige huid maakt hij m'n foundation echt veel te streperig. Ik ga nu de Zoeva Silk Finish proberen, en bestel er gelijk de complexion sponge van Real Techniques bij :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:08

Aardige wishlist Deijs :D
Al denk ik dat die van mij ook (te) lang is :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:09

Hihi klopt Djilna :D maar zoals ik net al zei; de meeste wil ik nog gewoon bekijken! en sommige vind ik gewoon mooi om te hebben maar staan niet hoog in mijn '' wil ik persé hebben top 10'' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:10

Haha nice Iris, als ik de MAC site nu even open dan is mijn wishlist ook nog wel zo groot, maar probeer mezelf even onder controle te houden :=

Loose

Ja Glossi uit het topic heeft daar volgensmij best wel wat kwasten van. Je hebt Hakuhodo (oid) en Koyudo (oid :') ) en eentje schijnt een hele fijne foundationkwast te hebben.

Ik zag laatst ook de Chanel herfst collectie, viel een beetje tegen. Wou graag de blush maar hij is wel erg ligt, en heb meestal ook al wel een beetje gekleurde wangen van mezelf dus ben bang dat je de blush dan helemaal niet ziet. :P Oogschaduwpalette was wel mooi maar beetje stanaard.

NYC2B

Emmaa_ schreef:
Haha nice Iris, als ik de MAC site nu even open dan is mijn wishlist ook nog wel zo groot, maar probeer mezelf even onder controle te houden :=

Ja dat heb ik dus laatst gedaan, alles op de MAC site bekeken echt geen goed idee :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:11

Loose schreef:
Ja Diva is echt mooi. <3 Dragen jullie dat soort lipsticks ook gewoon in het dagelijks leven, naar je werk of naar school enzo? Ik weet namelijk niet of ik zoiets wel naar mn werk zou kunnen dragen. Voor een etentje of feestje ofzo is het natuurlijk wel leuk. :D

Hebben jullie nog dingen hoog op je wishlist staan?

Oh ik heb trouwens Castor olie besteld nadat ik een filmpje zag op Youtube over langere wimpers door Castor olie. Ben echt benieuwd of het werkt. :D

Ik kreeg daar mega troebel zicht en vervelende traan ogen van dus na 3 dagen weer mee gestopt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:16

Hmm ben benieuwd of het bij mij beter gaat. :D Hoop het wel want ik zag daarna wel meer positieve filmpjes op Youtube. Welke had jij trouwens/waar vandaan?
Mooie look trouwens!! Op jou lijkt All that Glitters veel meer goud dan op mij.