Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Volgens mij kun je op garmin een pacer instellen of iets dergelijks. Maar geen idee hoe. Misschien even aan AI vragen?
-Namiro- schreef:Een hoop ‘niet fitte’ mensen overal..
mijn vriend ligt ook plat dus ik hoop echt dat ik de dans ontspring! Geen zin en tijd om ziek te zijn.
Leuke plannen Tiggs!
Je bent hartstikke goed bezig Eefsel! Die 5 km heb jij binnenkort in the pocket!
Haha BM, die man zal ook wel gedacht hebben.. laat maar gaan! Geen partij voor mij!
Is je enkel ok nu?
Goof, jammer van je ticket, maar wat fijn dat je weer een stijgende lijn te pakken hebt! Hopelijk kun je nu weer lekker kilometers maken.
Wenk, rustig aan!
Germie, jammer dat je de training niet kon afmaken.. maar neem aan dat de training er bepaalde tijd duurt? Kan me voorstellen dat je als trainer ergens moet stoppen.. je kunt niet altijd maar wachten tot iedereen klaar is. Want wat moet de rest dan doen??
Dat is bij ons ook.. de kern van de training duurt een bepaalde tijd en daarin moet je het programma voltooien.
Goof schreef:Tiggs, je hebt nog best wat op de planning staan, leuk. De Mas Montagne wordt voor de laatste keer gelopen toch? Of was dat een andere run, ben het even kwijt.
SV, wat een tempo in je intervallen joh![]()
Ik was stiekem best blij dat ik had afgezegd voor vandaag. Wat een hondenweer vanmorgen![]()
Daarnaast kwam ik ook echt pas na 9 uur mijn bed uit, dus ik had m'n slaap hard nodig kennelijk.
Supervixen schreef:Die 2.00 per km komt door een gek piekje in het begin hè Goof, mijn 25sec sprints zijn wat langzamer dan dat, maar gingen alsnog wel lekker vlot.