Ja einde van de ochtend geweest dus nog wel wat beweging gehad.
shaddy82
Geplaatst: 23-11-25 15:38
Beterschap Athelas !
Wauw een blauwe lucht bij Lizard, hier alleen nat, koud en grijs.
gaucho
Geplaatst: 23-11-25 15:54
Heerlijke hond is het toch ook Bootsiebob.
Hier begon de dag ook guur, wel droog. Maar 2 verschillende wandelingen gepland, met tussendoor in ons huisje lunchen. Weer viel goed mee, zelfs wat zon gezien. Nu net sneeuw.
Heel mooi Gaucho. En ook mooi Lizard. Boots, die foto Maar gevderderrie hahaha.
Ik ging vandaag hardlopen. Het waaide ijzig en hard, op gegeven moment ging het regenen en dat veranderde in natte sneeuw. Ik was nat en had het ijskoud en op een km of 7 liep ik langs een klein informatiepunt bij het arboretum (prachtige tuin trouwens als alles bloeit) en ik ben naar binnen gegaan. Daar zat een bejaarde vrijwilligster en toen ik zei:"Ik wil eigenlijk even schuilen voor de regen als dat mag", was haar reactie:" Meid, kom binnen, wil je koffie?". En dat leidde ertoe dat we ruim een half uur koffie hebben zitten drinken samen en het was echt heel leuk Daarna weer verder en uiteindelijk 13km gelopen.
Dat zijn altijd leuke momentjes Goof. Fijn dat je even kon opwarmen en toch nog 13 km! Ja, ik vind het ook gatsie, die tong moet echt niet op mijn mond komen, maar soms is ie me te snel af. Gelukkig eet hij nooit ranzige dingen onderweg, voor een lab is hij heel netjes wat dat betreft
Dat scheelt Boots, de mijne vreet stront... Gelukkig likt hij echt nooit, dat scheelt weer.
Ja, was echt een leuk momentje.
boedjang
Geplaatst: 23-11-25 22:54
Ah goof mooi moment, daar gaat het toch om in het leven he Bootsiebob haha rare hond Gaucho en lizard prachtige foto's Athelas sterkte, dat is niet fijn
Hier ook regen maar geen foto's van de wandeling.wel een voor de wandeling , moet ik echt meee? na de wandeling, in de auto foto en bij m'n zus thuis waar we lekker gingen borrelen