Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:BeFunny schreef:
Omdat de fes/CT pet gericht is op het opsporen van hormoon gevoelige cellen die op de gewone petscan niet altijd zichtbaar zijn. In begin stadiums zijn ze sowieso niet zichtbaar op de gewone (ik had nog nooit van die fes scan gehoord maar ze kunnen dus meer zien.
Ik krijg overgens vloeistof ingespoten die de plek wat de gezien hebben Iig wel duidelijker in beeld moet gaan brengen.
Krijg je dan later alsnog die fes/ct? Of als er op de pet scan niets is te zien niets meer?
BeFunny schreef:DideH schreef:
Krijg je dan later alsnog die fes/ct? Of als er op de pet scan niets is te zien niets meer?
Dat weet ik niet. Ik ben gebeld door de verpleegkundige. Ik heb donderdag weer een gesprek. Met een andere Chirurg ik hoop dat ik dan alles kan vragen.
Ik had begrepen dat als ze nog niet een duidelijk beeld hebben van wat er op de MRI gezien is ze dan Iig weer verder gaan kijken dus er moet uit gaan komen of dat kwaadaardig is of niet. Als ze duidelijk hebben dat het niet kwaadaardig is dan is verder onderzoek vanaf dan niet nodig. Als er wel iets kwaadaardigs is zullen ze verder willen kijken naar wat het is en of ze het kunnen verwijderen enz en als het niet duidelijk is zullen ze ook verder willen kijken.