3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:50

Strijken doe ik niet aan :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 17:04

Haha ja mijn moeder deed dat altijd, slaap niet graag onder beddengoed wat niet gestreken is. Zo heerlijk zacht is het als het gestreken is! Beetje gekke tik misschien :’)

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:19

Hoe gaat het bij jullie? Hier een beetje laat uit bed dus ik heb ochtend en lunch maar samengevoegd.

O/L: twee wraps met sla gebakken ei en kipfilet blokjes
T: banaan en ijsje
A: twee wraps met gehakt, sla, tomaat, komkommer, mais, kidneybonen.
T: en bij de thee een choco cupcake

Qua beweging 22 km gefietst (450 kilocalorieën) 1 uur paardgereden (250 kilocalorieën)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:54

Beddengoed strijken, ik moet er niet aan denken haha. Ik háát strijken, doe het alleen als het echt niet anders kan :')

Haha lobke 2x wraps, raak je dat niet zat?

Ik ben gisteravond heerlijk uit eten geweest, ontzettend van genoten. Vooraf carpaccio en als hoofdgerechht gegrilde zalm, erg lekker! Geen dessert genomen, zat bomvol! Wel iets meer wijn dan ingepland O:) Was vanochtend benieuwd, maar de weegschaal was lief :)

Vandaag:
O: griekse yoghurt met frambozen, aardbeien en havermout
L: Crosty (tosti met kroketvulling, tip uit de WW community, heerlijk! Voelde als een broodje kroket, maar dan een stuk magerder :D ) en wat rauwkost
T: smart bar crunchy, bakje meloen
A: pangasiusfilet met doperwten en aardappelen
T: high protein vanillepudding

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:34

Laura82: haha nee ben echt gek op wraps. Iedere dag wraps eten zou ik ook geen probleem vinden :D

Wat fijn dat je lekker uit eten bent geweest! Klinkt ook allemaal heel goed wat je hebt gegeten. En ook een leuk voordeel dat de weegschaal een beetje lief deed.
Mooi lijstje trouwens!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:44

Klinkt goed Laura!
Lobke, heerlijk zo uitslapen!

Zo, ik heb uiteindelijk nog best een druk weekend achter de rug! Gisterenavond wezen bowlen en nog even de stad in geweest met wat meiden. De dag gisteren qua eten was niet zo goed. In de avond Nacho's en bieterballen op. Qua alcohol 2 biertjes en 1 wit wijntje, dus dat is prima.

Vanmorgen was ik alweer vroeg wakker. Dus ik stond om iets over 9 in de sportschool. Heerlijk! Daarna naar de Intratuin geweest, planten gehaald voor op mijn balkon en daarna boodschappen en wat huishouden. 16.000 stappen en 23 trappen (geen werkende lift bij mij) verder, zit ik nu eindelijk op de bank!

Lijstje vandaag, restjes opmaken!
O; Fulful reep
T; Whey protein strawberry
L; 1 mini croissantje (vriezer opgeruimd) met jam, ciabatta met 2 gebakken eitjes (zonder iets van boter, want nieuwe pan die zonder olie bakt)
A; Vegetarische shoarma met pita, sla en knoflooksaus
T; 2 stukjes pure chocolade

B; Ruim uur sportschool, 16.000 stappen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:58

Hier net weer voor 5 dagen HelloFresh in de koelkast gezet :9 Toch wel lekker hoor, niet over het avondeten na hoeven denken.

Hier een ehm... raar dagje gehad.

O; yoghurt met muesli, banaan, kersenjam
L; geroosterd brood met pindakaas en banaan
T; zure banaansnoepjes, blokje oude kaas, 3 pretzelzoutjes, toastje met kip kerrie salade. Ik was bij de Makro, hoezo :+
A; 2 kippenvleugels van de bbq, 4 stukjes stokbrood, huzarensalade en een kwak knoflooksaus
T; softijsje

Geen flauw idee hoeveel kcal, valt nog wel mee denk ik. Morgen maar weer normaal O:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:30

Lekkere lijstjes! Hier ook een raar dagje qua eten, haha!

L: twee notenbroodjes met kaas, tomaat en basilicum
T: glas champagne, glas gin tonic met grapefruit, macaron, luchtige feta met bietencreme
A: tortellini met ricotta-spinazie saus, glas rode wijn

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 01:53

Lekker eten allemaal :9

Ik lig helaas in het ziekenhuis sinds vrijdagmiddag. Ik heb 48u niet kunnen eten, maar mag nu weer langzaamaan beginnen.

Mijn medicijnen vinden het meeste eten op dit moment niet zo aantrekkelijk, dus ik moet het vooral erg luchtig houden. Heeft iemand hier nog creatieve ideeën om het ziekenhuis eten wat smakelijker te maken? :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 05:10

Woow dat klinkt niet best Snow White, wat is er gebeurd? :oo

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 08:48

Oei snow white, hoe komt dat?
Geen tips voor het ziekenhuis eten. Misschien kan je iemand vragen wat mee te nemen waar je meer trek in hebt?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 08:59

Oei Snow dat klinkt niet goed, hopelijk knap je snel op.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:05

Heftig Snow White, beterschap en sterkte! Ik heb gelukkig nog nooit in het ziekenhuis gelegen, maar ik weet dat mijn moeder toen echt qua eten bijna alles wel kon krijgen en ook nog smakelijk! Anders inderdaad mensen vragen om iets van de super mee te nemen?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:48

Beterschap Snow! Klinkt heftig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:09

Hoi allemaal!

Zou ik me hier ook mogen melden als een soort van stok achter de deur? Ik ben Angela, 35 jaar en wil graag wat afvallen. Ik loop fanatiek hard en doe wat krachttraining maar op de een of andere manier eet ik gewoon te veel lekkere ongezonde dingen. := Ik denk dat er ongeveer 10 kilo af mag.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:22

Beterschap en sterkte Snow!

Ik strijk overigens alleen Blousjes en Polo's :+

Welkom Angela!

Nou als het goed is heb ik volgend weekend alles af in huis!! Wat een drama is al dat verbouwen zeg!!
gister de hele middag bezig geweest met de verlichting omleiden en een aansluiting maken :)*

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:05

Ik heb überhaupt nog nooit gestreken :')

Lekker lijstje Lobke! Ik hou ook echt van wraps, dus ik snap je wel :=

Laura, klinkt heerlijk!

Mooie lijstjes komen er verder voorbij!

Wow, klinkt heftig Snow_White! Hoe is het gekomen? Iig veel beterschap en sterkte!

Welkom Angela!

Gisteren een dagje met de familie weg geweest. Eerst 's ochtends ontbeten met mijn lekkere eigengemaakte dingetjes. We gingen om 13 uur een boottocht maken in Rotterdam met onbeperkt eten (oeps). Daarna naar het maritiem museum geweest, heel leuk, maar zo groot! Ik ga er graag nog een keer naar terug :j 's Avonds uit eten geweest bij Hotel New York. Als voorgerecht had ik garnalenkroketjes, als hoofdgerecht pasta met gamba's en zalm en als nagerecht crème brulee met witte chocolade. Daarna zat ik bomvol, maar het was echt heerlijk! Oh ja, en ook nog een paar glazen cola op. Al met al geen gezonde dag, maar het was weekend! Vandaag weer wat gezonder eten :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:51

Al een paar weken hier niet geweest. Heb even paar weken totaal niet op mijn eten gelet. En ondanks dat ik sinds die paar weken wel drie keer per week krachttraining doe en ook wekelijks minstens één keer paardrijd, zijn er alweer een paar kilo's aan. Dus tijd om weer MFP bij te houden en hier mee te praten.
Zou toch wel erg zonde zijn als ik zo mijn best doe met sporten, maar er van het zomer alsnog niks van te zien is doordat ik teveel eet.

Deze week ben ik lekker vrij. Week vol huishoudelijke klusjes, paardrijden, sporten en etentjes :')
Ga straks in de stad lunchen met een vriendin, vrijdag uit eten met een oud collega en zaterdag heb ik een vrijgezellenfeestje, dus drank en wokken.
Maar ik ga ook drie keer krachttraining doen, en drie keer paardrijden. Vrijdag met eigenaresse stal naar Dwingelerveld voor een rondje conditietraining voor haarzelf en het paard wat ik rij. Dus aan de beweging kan het niet liggen!

Heb net een nieuw uitwisbaar notebook met onder andere twee pagina's voor een weekplanning voor alle maaltijden. Die ben ik dus al mooi aan het invullen, goede voorbereiding is het halve werk.

Strijken doe ik echt nooit. Hou er ook rekening mee met kleren kopen, of ze zonder strijken kunnen. Mijn strijkijzer zit na meer dan twee jaar op mezelf nog steeds in de doos. En mijn strijkplank doet dienst als kapstok voor mijn plastic verzamelzak en mijn statiegeld verzamelzak _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:39

Welkom Angela :)

Kimmie, dat toetje klinkt echt te lekker :9

Linoleum, nu weer fanatiek ertegenaan :j

Mijn lijstje voor vandaag:

O: overnight oats met banaan en frambozen
T: alpro go on met kers en blauwe bes
L: twee volkoren boterhammen met quorn, een met pindakaas
T: appel, avocado
A: zoete aardappel, gegrilde groenten, vegan vissticks

Kcal: 1608

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:46

Dilan, grote voordeel is dat ik weet dat ik het kan! Alleen die knop moet weer even omgezet worden. Merkte gisteren al dat ik dat deed. Ik had geen zin in chips of snacks. Gewoon avondeten en klaar. Laatste paar weken iets teveel ongezond zitten schransen.

Planning vandaag:
T: drie rijstwafels met chocolade
L: belegd broodje?
T: appel
A: ovengroenten wortels met geitenkaas en honing er over, 2 bruine afbakbroodjes met pestomayonaise (rare combi, maar moet op :') )
T: 2 gekookte eieren
Beweging: beetje in huis opruimen/schoonmaken. Lopend naar de Welkoop om wat te kopen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:23

Na dit weekend ook weet even flink gezond doen vandaag.

O/L: 3 mini broodjes met tapenade en een croissant
T: eiwitshake
A: wrap met gegrilde paprika, avocado, kaas, tomaat, mais en wat kruiden en citroenolijfoliezooi.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:35

Lekkere lijstjes weer!
Moet kunnen toch Kimmie, klinkt iig alsof het iedere calorie waard waa :D
Ik strijk niet :+ Ik heb wel een steamer voor als er echt te veel kreukels inzitten.

Helaas had ik een cyste op mijn eierstok die geknapt was. An sich niet zo erg, behalve dat die van mij erg groot was (denk formaat hockeybal) en mijn hele buik vulde met bloed %)
Ze waren bang dat het om mijn eierstok zou draaien en het de bloedaanvoer zou stoppen, maar het lijkt nu de goede kant uit te gaan. Mag vandaag gelukkig naar huis, maar moet het wel nog even rustig aandoen zodat mijn buik het "losse bloed" weer kan opnemen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:48

Sterkte Snow White, klinkt best heftig :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:04

Snowwhite, wauw wat heftig! Gelukkig dat je vandaag weer naar huis kan. Hopelijk gaat het herstel ook snel. Heel veel beterschap gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:10

Sterkte Snowwhite, klinkt heel heftig!

Mijn lijstje van vandaag:
O: kop koffie met een krentebol zonder beleg
L: 500gr magere kwark met bosbessen en 40 gram granola
T: nakd reep
D: Japanse roerbakgroente met rijstnoodles en biefstukpuntjes met een beetje oestersaus
T: BCAA shake na het trainen