Ik zit op nog geen 500 km dit jaar.
Maar op zich valt me dat nog mee want ik loop voor m’n gevoel minder dan vorig jaar (toen heb ik ook nog een HM gelopen en andere loopjes) maar qua km ontloopt dat elkaar niet eens zoveel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar op zich valt me dat nog mee want ik loop voor m’n gevoel minder dan vorig jaar (toen heb ik ook nog een HM gelopen en andere loopjes) maar qua km ontloopt dat elkaar niet eens zoveel.
maar ik houd SV maar als voorbeeld, die zei altijd dat ze geen marathons kon lopen en kijk haar nu gaan joh
Waarvan 106km in de afgelopen maand

) en 6 november 7,5km aan 1 stuk
Maargoed had op het begin sowieso nooit verwacht dat ik het uberhaupt nooit zou kunnen dus ben helemaal blij
Nu alleen nog de motivatie vinden om alleen ook te gaan want ga nu maar 2x per week
.
.
. De operatie is goed gegaan. Relaxte mensen en heel prettig wakker geworden met een soort harmonica-buis (zoals de afvoer van een droogtrommel) met stromende warme lucht erdoor, onder de dekens. Heer-lijk!
.
. Een jaar of 15 geleden ging ik wel samen met mijn zus verkleed als Sint en Piet (moet er idioot uitgezien hebben, een meid als Sint) op 5 december naar onze opa en oma's, stokoude oudtantes, peetooms en peettantes, en andere oudere lieve vrienden om lekkernijen en cadeautjes rond te brengen. Uiteraard je niet laten zien, hoogstens een zwarte hand, een stukje staf of mijter.
. Katharinaa schreef:Gem leuk verslag! Eten is blijkbaar ook wel belangrijk voor jou. Klinkt een beetje als een gastronomisch uitje ipv een ziekenhuisbezoek.
. Het is zo ongeveer het eerste wat mijn hongerige wolven-zonen vragen: "Wat heb je gegeten? Was het net zo smakeloos als ziekenhuisvoer?"
.
)Citaat:Jammer dat het opbouwen toch minder snel mag dan je verwacht had. Hoe voel je je nu? Was de pijn direct beter na de operatie?

Knap zeg!! Leuke foto's ook en die donuts zien er echt heerlijk uit
In 59:32 dus ik ben ook weer tevreden.
Die zien er echt tè lekker uit. Leuk verslag! En knap hoor, 67 km. Ik denk dat je lichaam toch ‘gewoon’ moe is, je hoeft niet per se pijntjes te hebben.
beetje voorzichtig aan maar doen hoor.
morgen weer lekker gaan.