Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:@Aight: ik vind skyr altijd heel fijn als ontbijt (maar nu moet eerst even de yoghurt op haha, die hebben we gekregen nl).
desireeee_x schreef:Kimmie25501 schreef:Dat klopt volgens mij niet. Heb je een hartslagtracker? Dan zou het namelijk al wat preciezer zijn. Maar ik denk dat je hier niet zo heel veel waarde aan moet hechten haha
Nee ik heb geen hartslagtracker, dus zal niet naar de calorieën kijken haha
xNavatu schreef:Maar dan hoef je niet persen vet te mijden toch? Ik mijd absoluut geen vet maar vind skyr soms gewoon heel handig om mn eiwitten snel op te voeren zonder dat mn khd & vet veel omhoog gaan (omdat ik daar op dat moment misschien al wel genoeg van heb bijvoorbeeld). Dus je hoeft daar niet persee vet voor te mijden
desireeee_x schreef:Hoi hoi, ik heb een vraagje...
Ben gisteren met de paarden het bos ingeweest, net geen 2 uur. Nu geeft Endomondo aan dat ik de volgende calorieën heb verbrand ;
[ [url=m/4jcZ8X.png]Afbeelding[/url] ]
Ik vindt dat wel erg veel, kloppen deze gegevens wel kwa calorieën ? Ik betwijfel het namelijk..
Aight schreef:Ja ik mijd vet ook niet echt, alleen toen in het invoerde op mfp kwam ik erachter dat de verhouding vet/eiwit een beetje tegenviel. Want nu heb ik relatief weinig eiwitten binnengekregen. En dat is de voornaamste reden dat ik sochtends yoghurt/kwark/alles wat daartussen zit wil eten
Janine1990 schreef:Aight schreef:Ja ik mijd vet ook niet echt, alleen toen in het invoerde op mfp kwam ik erachter dat de verhouding vet/eiwit een beetje tegenviel. Want nu heb ik relatief weinig eiwitten binnengekregen. En dat is de voornaamste reden dat ik sochtends yoghurt/kwark/alles wat daartussen zit wil eten
Waarom wil je een andere verhouding? Om dezelfde reden die Navatu aangeeft?
Sorry, ik kan in Office maar 1 quote tegelijk maken...
Eulogy schreef:Ik ben jaloers op de calorieën die jullie verbrandenIk heb gister met de hele dag rondlopen (iets van 13,500 stappen en meer dan 10km) net aan 2,100 calorieën verbrand haha. Vanochtend met 40 minuten krachttraining met 3 supersets 316 calorieën, in totaal zit ik vandaag met die beweging en tot nu toe 9,881 stappen ook nog maar op 1,712 calorieën
Ah tosti's zijn inderdaad zo lastig te weerstaan Vera! Collega van me eet er echt elke dag een als lunch
Eulogy schreef:Ik denk wel dat mijn verbruik gewoon benedengemiddeld (is dat een woord?) laag is, m'n bmr ligt rond de 1300 en m'n hartslag is ook vrij laag. Helaas