Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:04

Kana schreef:
Ahh kwasten wassen, ik heb daar altijd zo'n hekel aan haha!
Wat gebruik jij om ze te wassen?

Klein beetje babyshampoo en heel veel water.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:08

linoleum schreef:
Diserable is mijn absolute favoriet. Die draag ik heel erg vaak. Verder heb ik nog Insatiable Ivory (MLBB perzik) en Eccentric (redelijk neutraal roze). Pak toch wel het meest naar mijn EL lipsticks. Ze brengen zo makkelijk aan en zitten heerlijk.

Desirable stond hier ook bij, maar dat is een lichte rose toch als ik het goed zag en onthouden heb. Mdw Douglas en mij leek hij voor mij in ieder geval te licht. Vandaar dat ik Reb.Rose mee heb genomen. Achteraf denk ik Envious moeten pakken. Al heb ik nog een bon dus het zou kunnen :')

Biscuitje

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:28

Kwasten wassen, dat mag ik wel weer eens doen! :=

M'n gezicht is echt een slagveld nu, om nog niet over mijn hals en rug te spreken. Ik ga nu expirimenteren met tee-tree olie, hoop echt dat het gaat helpen.

Loop al een paar dagen make-up loos rond, maar goed ook want als je moe bent is het toch wel lekker om in je ogen te kunnen wrijven! :Y)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:38

Ik heb ook een Pure Colour Envy, vind Estee Lauder sowieso een fijn merk alleen een beetje een middelbare leeftijd imago ofzo. :))
Ik heb trouwens een bon voor die Brow Pomade van Anastasia, dus die ga ik binnenkort halen. :) Zijn hier mensen met blond haar en ook blondige wenkbrauwen die hem hebben? Zo ja, welke kleur?
Laatst heb ik mijn kwasten gewassen met de Heat Defence shampoo van Dove, dat werkte echt supergoed. :wow: Normaal blijft er maar foundation uit mijn foundationkwast komen met wassen, maar nu kwam er op den duur echt helder water uit. :D En alles wat wit was was weer helemaal spierwit, geen spoortje kleur van oogschaduw en foundation enzo meer. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:11

Loose,

Nikkietutorials is blond en zij zweert bij de Dipbrow in Taupe en ik vindt het echt prachtig staan :)
En die shampoo moet ik eens proberen! :D Ik krijg met water en Zwitsal shampoo het grootste deel van mijn kwasten wel schoon maar die witte kwasten van Mac zijn altijd echt enorm lastig, vooral mijn contourkwast lijkt wel eeuwig stained te blijven :+ Thanks voor de tip! :Y)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:05

Eight schreef:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de cheek pop blushes van Clinique? :)
Ik vind de verpakking zó leuk en zomers maar ik ben heel benieuwd naar de pigmentatie en of het makkelijk te verkrijgen is..
[ Afbeelding ]

Omg deze zijn te mooi :oo

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:24

Tytonidae schreef:
Loose,

Nikkietutorials is blond en zij zweert bij de Dipbrow in Taupe en ik vindt het echt prachtig staan :)
En die shampoo moet ik eens proberen! :D Ik krijg met water en Zwitsal shampoo het grootste deel van mijn kwasten wel schoon maar die witte kwasten van Mac zijn altijd echt enorm lastig, vooral mijn contourkwast lijkt wel eeuwig stained te blijven :+ Thanks voor de tip! :Y)

Weet jij toevallig met wat voor kwastje je die dipbrow aan kan brengen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:07

:wave:

Beetje druk geweest de laatste tijd, dus niet echt tijd om mee te kletsen, maar lees nog wel steeds me :D
Gister even langs de Mac counter geweest en Faux gekocht, heerlijke kleur!
Brave ook geprobeerd en die vond ik ook mooi, maar Faux vond ik net wat... stijlvoller.

Wilde ook de fluid line proberen, maar het was mega druk en ik moest opschieten aangezien hubs en vrienden op me stonden te wachten :')
Iemand ervaring met de fluid line?
Is hij fijn en blijft hij goed zitten?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:43

Yonker, korting op de dipbrow? Hoezo dan?
Zit er ook aan te denken om het aan te schaffen! Lijkt me mooi spul!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:54

Suus, kortingbon van Douglas.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:20

Tytonidae schreef:
Loose,

Dankje, ga ik eens voor die kijken. :) Vind haar wenkbrauwen ook goed qua kleur! :)

Ja ik waste eerst ook altijd met Zwitsal of kwastenreiniger, tot ik op den duur het vreemd vond dat shampoo te agressief zou zijn voor kwasten maar niet voor je haar en hoofdhuid. := Ik was ze nu altijd met gewone shampoo, werkt veel beter dan al die speciale reinigers enzo.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:22

Ik was ze met een blok olijf zeep, werkt zo ontzettend goed en snel :))

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:39

Heb vanmiddag de dipbrow in taupe geprobeerd maar hij was erg grijzig bij me helaas!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:45

Dat is jammer! Hoe blond ben jij als ik vragen mag?
Ik zit ook naar die te kijken namelijk, heb nu een MAC potlood in Fling, maar daar krijg ik geen "dichte" wenkbrauwen van, krijg geen haartjes getekend en dacht dus maar de dipbrow te gaan proberen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:48

Dit is mijn haar nu:

Afbeelding

Edit: en ik wil graag assige wenkbrauwen, absoluut niet te warm maar helaas was taupe echt te grijzig

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:07

Heel leuk!

Ik heb het boven wat warmer dan jij en onder steeds lichter maar nog niet zo licht als dat van jou.
Dan ik bang dat die voor mij ook te grijzig is, ben benieuwd! Vaak is alles te warm :\

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:39

En is Blonde niks voor jullie dan?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:52

Ja, dat zou ook nog kunnen. Denk dat ik dinsdag naar de Douglas ga en advies ga vragen wat zij denken dat het beste staat.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 12:37

Doen jullie vandaag nog een speciale look voor koningsdag? :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 13:52

Nope! Paar jaar terug wel dit:

Afbeelding
Blenden? Wat is dat :') En blijkbaar had ik halverwege geen zin meer om mijn wing af te maken. Deed ik toen wel vaker omdat ik dacht dat m'n ogen dan verder open leken, maar t ziet er eigenlijk gewoon niet uit :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 13:54

Haha ik vind t ook een beetje lijken alsof je een stukje vergeten bent ja :P ik dor wel altijd het stuk wat je nu niet hebt een heel stuk minder dik als de rest :))

Ik heb ook niks gedaan, had ik vanmorgen om 5 uur niet zoveel zin in (moest werken) :')

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 14:00

Ja precies, zo doe ik het tegenwoordig ook :j Ik krijg heel snel van die knijpoogjes als ik teveel zwart doe. Waterlijn kan bij mij ook echt niet.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 14:09

Nee dat ziet er bij mij ook niet uit nee :)) heb ook hele kleine oogjes haha

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 17:09

Hallo allemaal,

Heb de afgelopen week even het hele topic gelezen... :o :j
Ben een grote beauty liefhebber en heb gisteren mijn eerste 'duurdere' foundation gekocht van MAC, een blush en een lipstick. Super benieuwd, maar ik vind dat ik eerst mijn andere foundation op moet maken, voordat ik het mag gebruiken.