Kana schreef:Ahh kwasten wassen, ik heb daar altijd zo'n hekel aan haha!
Wat gebruik jij om ze te wassen?
Klein beetje babyshampoo en heel veel water.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Diserable is mijn absolute favoriet. Die draag ik heel erg vaak. Verder heb ik nog Insatiable Ivory (MLBB perzik) en Eccentric (redelijk neutraal roze). Pak toch wel het meest naar mijn EL lipsticks. Ze brengen zo makkelijk aan en zitten heerlijk.
Eight schreef:Heeft iemand hier toevallig ervaring met de cheek pop blushes van Clinique?
Ik vind de verpakking zó leuk en zomers maar ik ben heel benieuwd naar de pigmentatie en of het makkelijk te verkrijgen is..
[ Afbeelding ]
Tytonidae schreef:Loose,
Nikkietutorials is blond en zij zweert bij de Dipbrow in Taupe en ik vindt het echt prachtig staan![]()
En die shampoo moet ik eens proberen!Ik krijg met water en Zwitsal shampoo het grootste deel van mijn kwasten wel schoon maar die witte kwasten van Mac zijn altijd echt enorm lastig, vooral mijn contourkwast lijkt wel eeuwig stained te blijven
Thanks voor de tip!
Tytonidae schreef:Loose,
Nikkietutorials is blond en zij zweert bij de Dipbrow in Taupe en ik vindt het echt prachtig staan![]()
En die shampoo moet ik eens proberen!Ik krijg met water en Zwitsal shampoo het grootste deel van mijn kwasten wel schoon maar die witte kwasten van Mac zijn altijd echt enorm lastig, vooral mijn contourkwast lijkt wel eeuwig stained te blijven
Thanks voor de tip!