Ik ben vanmiddag 18.00 aan de beurt... pfff lekker met dit warme weer....
In de shop is het waarschijnlijk lekker koel. Was bij mij ook gisteren. Maar daarna met dat kleffe folie om de warmte in...bah! En helaas even niet zwemmen voorlopig. Wel balen met dat tropische weertje nu!
Nou ik ben bang dat er geen airco is daar. Heb net voor zekerheid nog mailtje gezonden. Ik hoop het natuurlijk wel, ben al zo warmbloedig. Vorige keer kreeg ik t ook zo heet. Bang dat ik van de hitte van mn stokkie ga dan.
Ik wel voordeel dat ik mn benen eigenlijk bijna nooit bloot in de zon heb. Werk binnen in de airco en buiten ben ik 9 van de 10 x in bij de paarden en heb ik een langere broek aan.
Ik moest gister 2 uur reizen met trein en bus om bij Shenna te komen. In de trein was het koel, maar in de bus loeiheet. Ik had voor de zekerheid een waaier meegenomen, en die kwam in de bus goed van pas! Misschien ook een ideetje voor jou Tamadine?
Ik heb voor zekerheid een mailtje gezonden aan ze en het blijkt in de shop wel mee te vallen qua warmte. We gaan het meemaken. Ik heb een flesje met ranja in de vriezer liggen en neem ik mee.
O goed om te lezen dat het bij Shenna ook lekker koel was, ik moet morgen om 17.00 nog een paar uurtjes. Vind je tattoo erg mooi Astra!
Tamadine
Geplaatst: 01-07-15 22:09
Nou ik heb het gered hoor. Was onwijs warm, dat zeker, mar had een flesje in de vriezer gelegd n heeft wel geholpen. Daarnaast deed deze plek minder zeer dan op mijn onderarm, dat scheelde ook.
Hahaha i know, maar met de dag word het beter en heb weinig last op zich... Zit lekker in de airco met dit warme weer.
De artiest zei alleen dat het met deze temperaturen slim was in de nacht er een folie over heen te doen. Vannacht heb ik m ook open gelaten en gezorgd voor een schone handdoek. En eigenlijk lig ik er niet op. Maar ik ben nogal warmbloedig, dus een folie er omheen lijkt me niet zo fijn juist, want lijkt me juist dat het dan gaat broeien... Jullie ervaringen ermee?
Ik ben ook vandaag geweest. Het is mijn 2e tattoo en ben er erg blij mee. Had dit heel lang in mijn hoofd en hij tekenende de M echt naar hoe ik wou. Het is een tattoo voor mijn moeder