Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Vast meerdere mensen, maar ook ik.
Handel snel en voorkom daarmee erger. Ik heb ook vrij snel (paar weken zeurend aanwezig en toen opeens kort maar heftig, vooral 's ochtends bij het opstaan bijna niet op de voet illen staan. Had vlot een afspraak gemaakt met een fysio die aak shockwave deed. Deze vertelde me adh van de echo dat ik mooi precies op tijd was (kalkafzetting was nog net goed behandelbaar) en met enkele behandelingen wel een eind moest komen. Ook keek ze naar mn schoenen (vond ze goed) en mn lopen (verbetermogelijkheden, ik had bij elke stap een kiertje onder de hak).
Het zeurde nog even wat door, maar gaat nu uitstekend. Volgens mij zat het grotendeels in mijn dagelijkse werk schoenen (veel te plat, minidun zooltje zonder hak). Had daar eerst van die hieltjes in, maar nu betere schoenen met lichte hak van 1.5cm gekocht en gaat nu erg goed.
Supervixen schreef:Wie heeft er hier ervaring met hielspoor? Ik heb nu al sinds twee weken een zere hak, zeurende pijn en pijn als ik erop druk. Ik heb nog wel een paar keer hardgelopen, maar max 5 km, langer doet teveel pijn.
Ik denk aan een hielspoor en ik werd niet vrolijk van wat ik daarover las op internet.